Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 3029
Mărime: 24.27KB (arhivat)
Publicat de: Octaviu Manole
Puncte necesare: 5

Extras din referat

1.1. Obiectivele companiei

Din dorința de a relaționa, de a comunica cât mai bine cu segmentele de clienți aflate in vizor, Zen Spa a adoptat campania “Zen for two”. De asemenea, prin aceasta campanie ne dorim să atingem noi piețe tintă și să atragem un număr cât mai mare de amatori de metode de relaxare și răsfăț, ne dorim instruirea continuă a angajaților și lărgirea gamei de servicii oferite.

Zen Spa este un centru wellness, beauty and spa, unde se realizează tratamente faciale și corporale, împachetari corporale, ce asigură relaxarea și tonifierea organismului, rejuvenarea feței, tonifierea și liftingul sânilor, tratamente anticelulitice, fără efort și într-o atmosferă relaxantă și de confort, împreună cu aromoterapia și meloterapia.

Zen Spa oferă, de asemenea, cure de salina, hamam, piscină interioara și exterioară, sala de fitness de ultima generatie, fresh bar, si nu in ultimul rand spinning si aerobic.

Campania “Zen for two” constă în pachete promoționale pentru două persoane, de preferabil cuplu, oferindu-le prețuri avantajoase și tratamente de lux. Clienții fideli au parte de reduceri de preț de până la 50% in funcție de frecvența cu care vin la spa.

Pentru a desfășura campania, vom folosi scrisori nominale cu caracter comercial care vor fi trimise prin poștă sau în format electronic. Alături de mesajul pe care îl va conține scrisoarea vor fi atașate pliante în care sunt prezentate ofertele și listele de prețuri împreună cu imagini din timpul tratamentelor pentru a oferi detalii despre confortul existent la locație.

De asemenea, vom apela la site-uri speciale de oferte, precum Zumzi, Fundeal, Kuponiada pentru a oferi încredere și a avea o putere mai mare de convingere.

Vom trimite, de asemenea, ofertele noastre la diferite redacții pentru a publica in reviste si ziare, stiind ca femeile in special sunt mai sigure de publicațiile din revistele cumparate de ele decât de mailurile primite sau de anunturile de pe internet.

În felul acesta, sperăm să ne asiguram fidelitatea clienților existenți și fidelizarea unor clienți noi. Noi avem ca scop, de asemenea, sa ne extindem clientela de la cea tipica acestor tipuri de servicii(persoanele cu venituri mari si foarte mari), la piata oamenilor cu venituri medii; acolo noi consideram ca putem schimba mentalitati si ca ii putem orienta pe acestia catre solutii de beauty si sanatate de care probabil nu stiau sau le credeau inaccesibile, chiar si la nivel de perceptie. Dorim ca și cei care au venituri medii să reușească sa ajungă măcar o data pe saptamană la spa-ul nostru.

1.2. Caracteristicile tintei/destinatarilor mesajului

Segmentul tinta al acestei campanii ,,Zen for two”este reprezentat de cupluri fiind in primul rand o oferta pentru indragostiti si pentru familii. Sunt asteptati barbati și femei cu vârste cuprinse între 25 și 60 de ani, cu venituri de la medii până la foarte mari, amatori de răsfăț și relaxare, cu o viață agitată și cu un nivel ridicat de stres, care sunt deschiși la tratamente noi și inovatoare, atât de infrumusețare cât și de aromoterapie, relaxare etc.

1.3. Caracteristicile ofertei

Ofertele Zen Spa sunt foarte convenabile avand in vedere faptul ca exista o scadere accentuata a preturilor in aceste oferte, iar faptul ca reuneste doi oameni in centrul spa unde se relaxeaza si isi lasa toate grijile si stresul cotidian, poate ajuta foarte mult in relatia lor. Este, putem spune si o “terapie in cuplu”.

Ofertele ”relaxare in cuplu” constau in:

- 2 masaje la pret de 150 lei/sedinta.

- 4 sedinte de sauna la pret de 200 lei/2 sedinte.

- pachet de abonamente lunare la sala de fitness la jumatate de pret pentru amandoi- 200 lei.

In comparatie cu ofertele spa-urilor competitoare spa-ul nostru ofera profesionalism si un personal foarte bine instruit cu o uniforma impecabila, iar preturile sunt vizibil reduse fata de competitorii nostri- noi le numim « preturi de criza ». Pachetele noastre pot avea numeroase beneficii, atat fizic cat si psihic dar si asupra relatiilor de cuplu.

Clientii nostrii care vin in cuplu, ne spun ca viata lor impreuna s-a imbunatatit vizibil, amandoi fiind mult mai relaxati si descatusati de stresul zilnic intampinat la serviciu.

Preview document

Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 1
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 2
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 3
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 4
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 5
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 6
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 7
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 8
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 9
Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa.docx

Alții au mai descărcat și

Nisipurile de Aur

1. Introducere Bulgaria este situata in Sud-Estul Europei si in partea de Nord-Est a peninsulei Balcanice,cu capitala la Sofia. Bulgaria are o...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?