Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa

Extras din referat Cum descarc?

1.1. Obiectivele companiei
Din dorinta de a relationa, de a comunica cat mai bine cu segmentele de clienti aflate in vizor, Zen Spa a adoptat campania "Zen for two". De asemenea, prin aceasta campanie ne dorim sa atingem noi piete tinta si sa atragem un numar cat mai mare de amatori de metode de relaxare si rasfat, ne dorim instruirea continua a angajatilor si largirea gamei de servicii oferite.
Zen Spa este un centru wellness, beauty and spa, unde se realizeaza tratamente faciale si corporale, impachetari corporale, ce asigura relaxarea si tonifierea organismului, rejuvenarea fetei, tonifierea si liftingul sanilor, tratamente anticelulitice, fara efort si intr-o atmosfera relaxanta si de confort, impreuna cu aromoterapia si meloterapia.
Zen Spa ofera, de asemenea, cure de salina, hamam, piscina interioara si exterioara, sala de fitness de ultima generatie, fresh bar, si nu in ultimul rand spinning si aerobic.
Campania "Zen for two" consta in pachete promotionale pentru doua persoane, de preferabil cuplu, oferindu-le preturi avantajoase si tratamente de lux. Clientii fideli au parte de reduceri de pret de pana la 50% in functie de frecventa cu care vin la spa.
Pentru a desfasura campania, vom folosi scrisori nominale cu caracter comercial care vor fi trimise prin posta sau in format electronic. Alaturi de mesajul pe care il va contine scrisoarea vor fi atasate pliante in care sunt prezentate ofertele si listele de preturi impreuna cu imagini din timpul tratamentelor pentru a oferi detalii despre confortul existent la locatie.
De asemenea, vom apela la site-uri speciale de oferte, precum Zumzi, Fundeal, Kuponiada pentru a oferi incredere si a avea o putere mai mare de convingere.
Vom trimite, de asemenea, ofertele noastre la diferite redactii pentru a publica in reviste si ziare, stiind ca femeile in special sunt mai sigure de publicatiile din revistele cumparate de ele decat de mailurile primite sau de anunturile de pe internet.
In felul acesta, speram sa ne asiguram fidelitatea clientilor existenti si fidelizarea unor clienti noi. Noi avem ca scop, de asemenea, sa ne extindem clientela de la cea tipica acestor tipuri de servicii(persoanele cu venituri mari si foarte mari), la piata oamenilor cu venituri medii; acolo noi consideram ca putem schimba mentalitati si ca ii putem orienta pe acestia catre solutii de beauty si sanatate de care probabil nu stiau sau le credeau inaccesibile, chiar si la nivel de perceptie. Dorim ca si cei care au venituri medii sa reuseasca sa ajunga macar o data pe saptamana la spa-ul nostru.
1.2. Caracteristicile tintei/destinatarilor mesajului
Segmentul tinta al acestei campanii ,,Zen for two"este reprezentat de cupluri fiind in primul rand o oferta pentru indragostiti si pentru familii. Sunt asteptati barbati si femei cu varste cuprinse intre 25 si 60 de ani, cu venituri de la medii pana la foarte mari, amatori de rasfat si relaxare, cu o viata agitata si cu un nivel ridicat de stres, care sunt deschisi la tratamente noi si inovatoare, atat de infrumusetare cat si de aromoterapie, relaxare etc. 
1.3. Caracteristicile ofertei
Ofertele Zen Spa sunt foarte convenabile avand in vedere faptul ca exista o scadere accentuata a preturilor in aceste oferte, iar faptul ca reuneste doi oameni in centrul spa unde se relaxeaza si isi lasa toate grijile si stresul cotidian, poate ajuta foarte mult in relatia lor. Este, putem spune si o "terapie in cuplu".
Ofertele "relaxare in cuplu" constau in:
- 2 masaje la pret de 150 lei/sedinta.
- 4 sedinte de sauna la pret de 200 lei/2 sedinte.
- pachet de abonamente lunare la sala de fitness la jumatate de pret pentru amandoi- 200 lei.
In comparatie cu ofertele spa-urilor competitoare spa-ul nostru ofera profesionalism si un personal foarte bine instruit cu o uniforma impecabila, iar preturile sunt vizibil reduse fata de competitorii nostri- noi le numim << preturi de criza >>. Pachetele noastre pot avea numeroase beneficii, atat fizic cat si psihic dar si asupra relatiilor de cuplu.
Clientii nostrii care vin in cuplu, ne spun ca viata lor impreuna s-a imbunatatit vizibil, amandoi fiind mult mai relaxati si descatusati de stresul zilnic intampinat la serviciu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești.
După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare.
Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!