Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL

Referat
8.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2788
Mărime: 19.77KB (arhivat)
Publicat de: Anatolie Marinescu
Puncte necesare: 7
o scurta prezentare a unui restaurant libanez...

Extras din referat

1 ) Prezentarea de ansamblu a unitatii economice in care se efectueaza practica

SC.Beirut Trade Center SRL. s-a înfiintat în 15.06.2007, cu un capital social integral privat de 2500 lei. Obiectul principal de activitate al societătii îl reprezintă „activităti specifice pentru restaurante si alimentatie publică”, conform codului CAEN 5530.Pe parcursul activitătii sale restaurantul detinut de societate si-a mărit si consolidat nivelul de clienti, gradul de utilizare a capacitătii sale de deservire evoluând de la 60% în anul 2007 la aprox. 75% în anul 2008.

Restaurantul Beirut oferă un meniu cu mâncăruri si băuturi deosebite, cu specific arabesc, clientii săi având de ales dintr-o gamă largă de preparate. Societatea este renumită pentru politica stricta de asigurare a calitătii seviciilor sale, făcând din aceasta un avantaj concurential pe piata bunurilor si serviciilor.

Activitatea societătii se încadrează în sfera alimentatiei publice, a activitatii de productie proprie precum si de desfacere , focalizându-se pe segmentul consumatorilor cu pretentii. Conditia esentială de competitivitate într-un astfel de sector o reprezintă satisfacerea exigentelor clientilor printr-un meniu variat, de o calitate ireprosabila si asigurarea unui ambient plăcut în incita restaurantului.Spatiul comercial in care se desfasoara activitatea este de aproximativ 250 metri patrati.

Ca urmare a cresterii continue a cererii pentru serviciile restaurantului în conditiile unei capacităti limitate, se preconizeaza deschiderea la etajul restaurantului a unui bar de noapte cu specific oriental.Pentru dezvoltarea acestuia este necesara suma de 5000 ron, bani pe care firma ii va dobandi printr-un credit bancar.

Pe baza cunostintelor dobândite, succeselor anterioare si tipul serviciilor oferite, strategia viitoare a afacerii va fi una de diferentiere calitativă fată de oferta concurentei.

Prin intermediul restaurantului Beirut, SC Beirut Trade Center prestează servicii de alimentatie publică de aprox. 1 an. În acest interval de timp, ca urmare a calitătii ireprosabile a serviciilor sale, restaurantul si-a câstigat un renume binemeritat si o cotă de piată confortabilă. Calitatea ofertei si preturile accesibile atrag totusi un număr important de consumatori din Constanta. În prezent, capacitatea de deservire a restaurantului este utilizată în proportie de 85%.

Unitatea e manageriata de administratorul societatii domnul Karam Naim George precum si de fiul acestuia Charbel Karam care are experienta in domeniul alimentatiei publice detinand in tara de origine, Liban, un restaurant cu acelasi specific.De asemenea si fiica domnului Karam detine un sir de 2 restaurante specifice in Suedia.

În prezent societatea dispune de un capital social de 40000 lei, reprezentat de un număr de 400 de parti sociale în valoare de 100 lei/ parte sociala. Finantarea activitătii sale se face predominant din surse proprii, la data întocmirii planului de afaceri structura de finantare a activitătii cuprinzând în proportie de 80% capitaluri proprii si 20% datorii curente către furnizori, actionari si institutii ale statului.

Obiectivul unitătii este de a satisface pe deplin exigentele gastronomice ale clientilor, având în vedere că preocuparea oamenilor pentru o alimentatie sănătoasă si hrănitoare este în crestere în ultimii ani.De asemenea restaurantul detine o serie de preparate gastronomice produse in unitatea proprie ce sunt menite pentru satisfacerea cerintelor clientilor.

TIP Nr. aprox. de sortimente Pondere în CA totală

Produs culinare traditionale 150 50%

Bauturi 50 30%

Se constată o crestere a interesului consumatorilor fată de specialitătile culinare apartinând bucătăriei internationale, in special specificului arabesc/libanez dar si al bucatariei italienesti si frantuzesti.Cu exceptia bucatariei asiatice, restaurantul dispune de personal specializat pentru a satisface pe deplin aceste tendinte de consum.

Exista un singur fel de deservire a clientilor:

- In mod direct la una dintre cele 15 mese ale restaurantului

Preview document

Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 1
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 2
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 3
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 4
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 5
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 6
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 7
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 8
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 9
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 10
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 11
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 12
Caiet practică restaurant libanez - SC Beirut Trade Center SRL - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Caiet Practica Restaurant Libanez - SC Beirut Trade Center SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect practică - Selgros

SELGROS ROMÂNIA 1. PREZENTAREA SOCIETĂŢII COMERCIALE 1.1. ELEMENTE DE IDENTIFICARE A AGENTULUI ECONOMIC 1. Denumire : S.C. “SELGROS CASH&CARRY”...

BRD - proiect practică

1. Prezentare generală BRD - Groupe Société Générale 1.1 Istoric BRD - Groupe Société Générale este a doua Bancă din România după totalul...

Hypermarketul Cora

1. Prezentarea grupului în plan international Jacques Delhaize, negustor de vinuri din anii 1850, a avut trei fii care au gândit si au aplicat în...

Hipermarketul Cora

Introducere Tot mai mult sistemele de satisfacere a consumatorilor din orice tara tind spre o largire a ariei de cuprindere. Respectivul fenomen...

Practică marketing - Hotel Melody

Situat în centrul oraşului Cluj-Napoca, în inima Transilvaniei, Hotel Central-Melody inspiră o atmosferă intimă şi atrage numeroşi turişti în...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?