Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry

Referat
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 3327
Mărime: 411.58KB (arhivat)
Publicat de: Mădălin H.
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. 1)Istoricul firmei şi obiectul de activitate
  2. 2)Segmentul de consumatori
  3. 3)Valoare propusă
  4. 4)Canale
  5. 5)Relațiile cu clienții
  6. 6)Venituri
  7. 7)Resursele cheie
  8. 8)Activitățile cheie
  9. 9)Partenerii cheie
  10. 10) Costurile

Extras din referat

Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astăzi integral de compania Coop Elveţia, Selgros deținând în prezent 85 de magazine, 43 în Germania, 15 în Polonia, 8 în Rusia şi 19 în România. TransGourmet acţionează în domeniul B2B-Foodservice în Germania, Elveţia, Franţa, Polonia, România şi Rusia. Compania germano-elveţiană are peste 22.300 de angajaţi şi a realizat o cifră de afaceri în anul 2013 de aproximativ 8,2 miliarde CHF. TransGourmet este, din punctul de vedere al cifrei de afaceri, a doua societate Cash & Carry şi de Foodservice din Europa.

S.C. Selgros Cash & Carry are ca principal obiect de activitate desfacerea şi producerea de bunuri de larg consum. Prin comerţ en-gros cash & carry se înţelege că: clientul alege singur mărfurile dorite (autoservire), plăteşte preţul de cumpărare în numerar (cash) şi ia marfa cu el (carry). Prescurtarea cea mai uzuală pentru această formă de vânzare este C&C. Funcţiile de bază ale comerţului sunt următoarele: procurarea, depozitarea şi vânzarea mărfii.

Simbolul companiei, turnul galben, exprimă forţă, performanță şi ascensiune. Turnul galben este un element de arhitectură al tuturor magazinelor, vizibil de la distanță şi uşor de recunoscut.

Selgros a intrat pe piaţa românească în anul 2001 prin deschiderea primului magazin în Braşov, unde se află şi sediul administraţiei centrale. Rețeaua Selgros s-a extins apoi an de an, fiecare din cele 19 magazine însemnând o investiție de circa 15 milioane de euro:

2002: Bucureşti-Pantelimon, Bucureşti-Băneasa şi Târgu Mureş

2003: Bucureşti-Berceni

2004: Constanța Sud şi Timişoara

2005: Oradea, Cluj Napoca, Arad şi Craiova

2006: Ploieşti şi Bacău

2007: Iaşi, Suceava şi Galați

2008: Brăila

2009: Bucureşti-Drumul Taberei

Segmentul de consumatori

Pentru a construi un model de business eficient, orice companie trebuie să identifice consumatorii pe care intenționează să îi servească. Diversitatea de consumatori poate fi segmentată în funcție de nevoile și caracteristicile lor, în așa fel încât implementarea strategiei să fie pe măsura așteptărilor și în concordanță cu atributele asociate segmentelor identificate.

Datorită multitudinii sortimentale, Selgros Cash & Carry se adresează atât consumatorilor individuali şi unor producători industriali de mărime medie şi mică, cât mai ales comercianţilor care revând sau utitilează aceste mărfuri în cadrul afacerilor pe care el dezvoltă (hoteluri, pensiuni, unităţi de alimentaţie public, baruri, cluburi, pizzerii, etc.).

Selgros este unul dintre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi clienților, zilnic, un sortiment bogat şi diversificat, calitate înaltă la preţuri avantajoase și servicii excelente.

Selgros reprezintă partenerul de încredere al gastronomilor, comercianţilor şi micilor întreprinzători particulari, asigurând pentru aceştia cele mai bune servicii, un sortiment croit după nevoile lor, bazat pe competenţă în calitate şi prospeţime, disponibil în permanenţă la cele mai convenabile preţuri. Astfel se poate spune că Selgros contribuie pentru profitul zilnic al clienţilor noştri.

Selgros îşi orientează întreaga activitate după concepte precum: calitate, prospeţime, servicii excelente, competenţă, seriozitate, dinamism, amabilitate, politeţe, ospitalitate, disponibilitate, precizie si punctualitate, rapiditate, tehnologie modernă.

Orice persoană juridică, persoană fizică autorizată să desfăşoare o activitate lucrativă, asociație familială autorizată conform legii și persoană fizică poate deveni client Selgros.

Eliberarea legitimaţiei de client se face de îndată ce veţi prezenta la biroul de informaţii sau la cel de Relaţii Clienţi de la intrarea în magazin ştampila organizației şi actele necesare.

Prin posesia unei legitimaţii de cumpărare, clienţii sunt înregistraţi în baza de date a Selgros și pot achiziționa produse din magazinele Selgros, avand posibilitatea de a receptiona periodic revistele Selgros pe adresa lor precum şi a diverselor oferte speciale.

Bibliografie

- http://documents.mx/documents/analiza-de-marketing-la-nivelul-firmei-de-comert-selgros-cashcarry-final.html

- http://www.selgros.ro/suntem-identitatea-companiei.html

- http://ctrl-d.ro/tips-and-tricks/un-model-de-business-pentru-startup-uri-business-model-canvas/

Preview document

Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 1
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 2
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 3
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 4
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 5
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 6
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 7
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 8
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 9
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 10
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 11
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 12
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 13
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 14
Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry.docx

Alții au mai descărcat și

Cercetare de marketing privind gama de produse Napolact

NAPOLACT – PREZENTARE GENERALA Date de identificare: Detalii de identificare NAPOLACT SA. Nume firma NAPOLACT SA Cod Unic de InregistrareRO...

Practică - cercetări de marketing

1.Prezentarea generala a unitatii economice analizate În societatea moderna, omul este asaltat în fiecare zi de ritmul cotidian impus de...

Plan de Marketing la Friesland România

1. Descrierea situatiei initiale FIRMA - FRIESLAND ROMANIA Cunoscuta companie olandeza Nutricia Dairy&Drinks, a achizitionat in anul 2000...

Selgros Cash&Carry care sunt Criteriile după Care se Alege un Furnizor

SELGROS Cash & Carry Care sunt criteriile dupa care se alege un furnizor? Cine suntem noi? SELGROS Cash&Carry Romania este membra a grupului...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?