Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry

Cuprins referat Cum descarc?

1)Istoricul firmei si obiectul de activitate
2)Segmentul de consumatori
3)Valoare propusa
4)Canale
5)Relatiile cu clientii 
6)Venituri 
7)Resursele cheie 
8)Activitatile cheie
9)Partenerii cheie
10) Costurile


Extras din referat Cum descarc?

Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astazi integral de compania Coop Elvetia, Selgros detinand in prezent 85 de magazine, 43 in Germania, 15 in Polonia, 8 in Rusia si 19 in Romania. TransGourmet actioneaza in domeniul B2B-Foodservice in Germania, Elvetia, Franta, Polonia, Romania si Rusia. Compania germano-elvetiana are peste 22.300 de angajati si a realizat o cifra de afaceri in anul 2013 de aproximativ 8,2 miliarde CHF. TransGourmet este, din punctul de vedere al cifrei de afaceri, a doua societate Cash & Carry si de Foodservice din Europa.
S.C. Selgros Cash & Carry are ca principal obiect de activitate desfacerea si producerea de bunuri de larg consum. Prin comert en-gros cash & carry se intelege ca: clientul alege singur marfurile dorite (autoservire), plateste pretul de cumparare in numerar (cash) si ia marfa cu el (carry). Prescurtarea cea mai uzuala pentru aceasta forma de vanzare este C&C. Functiile de baza ale comertului sunt urmatoarele: procurarea, depozitarea si vanzarea marfii. 
Simbolul companiei, turnul galben, exprima forta, performanta si ascensiune. Turnul galben este un element de arhitectura al tuturor magazinelor, vizibil de la distanta si usor de recunoscut.
Selgros a intrat pe piata romaneasca in anul 2001 prin deschiderea primului magazin in Brasov, unde se afla si sediul administratiei centrale. Reteaua Selgros s-a extins apoi an de an, fiecare din cele 19 magazine insemnand o investitie de circa 15 milioane de euro:
2002: Bucuresti-Pantelimon, Bucuresti-Baneasa si Targu Mures
2003: Bucuresti-Berceni
2004: Constanta Sud si Timisoara
2005: Oradea, Cluj Napoca, Arad si Craiova
2006: Ploiesti si Bacau
2007: Iasi, Suceava si Galati
2008: Braila
2009: Bucuresti-Drumul Taberei
Segmentul de consumatori
Pentru a construi un model de business eficient, orice companie trebuie sa identifice consumatorii pe care intentioneaza sa ii serveasca. Diversitatea de consumatori poate fi segmentata in functie de nevoile si caracteristicile lor, in asa fel incat implementarea strategiei sa fie pe masura asteptarilor si in concordanta cu atributele asociate segmentelor identificate.
Datorita multitudinii sortimentale, Selgros Cash & Carry se adreseaza atat consumatorilor individuali si unor producatori industriali de marime medie si mica, cat mai ales comerciantilor care revand sau utitileaza aceste marfuri in cadrul afacerilor pe care el dezvolta (hoteluri, pensiuni, unitati de alimentatie public, baruri, cluburi, pizzerii, etc.). 
Selgros este unul dintre liderii comertului romanesc pentru ca isi indeplineste cu seriozitate misiunea de a oferi clientilor, zilnic, un sortiment bogat si diversificat, calitate inalta la preturi avantajoase si servicii excelente. 
Selgros reprezinta partenerul de incredere al gastronomilor, comerciantilor si micilor intreprinzatori particulari, asigurand pentru acestia cele mai bune servicii, un sortiment croit dupa nevoile lor, bazat pe competenta in calitate si prospetime, disponibil in permanenta la cele mai convenabile preturi. Astfel se poate spune ca Selgros contribuie pentru profitul zilnic al clientilor nostri. 
Selgros isi orienteaza intreaga activitate dupa concepte precum: calitate, prospetime, servicii excelente, competenta, seriozitate, dinamism, amabilitate, politete, ospitalitate, disponibilitate, precizie si punctualitate, rapiditate, tehnologie moderna.
Orice persoana juridica, persoana fizica autorizata sa desfasoare o activitate lucrativa, asociatie familiala autorizata conform legii si persoana fizica poate deveni client Selgros.
Eliberarea legitimatiei de client se face de indata ce veti prezenta la biroul de informatii sau la cel de Relatii Clienti de la intrarea in magazin stampila organizatiei si actele necesare.
Prin posesia unei legitimatii de cumparare, clientii sunt inregistrati in baza de date a Selgros si pot achizitiona produse din magazinele Selgros, avand posibilitatea de a receptiona periodic revistele Selgros pe adresa lor precum si a diverselor oferte speciale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

- http://documents.mx/documents/analiza-de-marketing-la-nivelul-firmei-de-comert-selgros-cashcarry-final.html
- http://www.selgros.ro/suntem-identitatea-companiei.html 
- http://ctrl-d.ro/tips-and-tricks/un-model-de-business-pentru-startup-uri-business-model-canvas/


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!