Comportamentul de achizitie al intreprinderilor de pe piata organizationala" - Proiectul reprezinta 1/3 din nota finala. - Echipa ce realizeaza proiectul poate fi compusa din 1, 2 sau 3 persoane. - Alegerea intreprinderii este realizata de catre echipa ce realizeaza proiectul. - Intreprinderea (organizatia) trebuie sa fie prezenta pe piata business to business. Continutul proiectului: Partea I-a. Caracterizarea organizatiei si a pietei pe care este ea prezenta: 1. Prezentarea organizatiei alese. Resursele, identificabile, de care dispune organizatia (resurse materiale, umane si financiare). 2. Definirea domeniului de activitate al organizatiei. 3. Caracterizarea succinta a concurentei si a clientilor. Inclusiv a principalelor dimensiuni ale pietei pe care actioneaza aceasta (capacitate, arie, structura). Partea a II-a. Procesul de achizitie pentru 5 produse. 1. Identificarea principalelor produselor de care organizatia are nevoie in activitatea sa. Acestea pot fi clasificate in 5 grupe: A) Echipamentele ,,grele" sau bunurile investitionale sunt bunuri materiale utilizate in procesul de productie (roboti industriali, echipamente electrice, mijloace de transport, strunguri etc.). Uneori, datorita costului ridicat care trebuie platit pentru ele se prefera achizitionarea in leasing. B) Echipamentele ,,usoare" sau ,,auxiliare" sunt bunuri