Compania Danik doreste sa produca un nou tip de breloc, fiind interesata de caracteristicile care satisfac cel mai bine nevoile consumatorilor. Obiectivele cercetarii - Compania Danik doreste sa estimeze in ce masura este important brelocul in viata unei persoane; - Determinarea caracteristicilor pe care ar trebui sa le detina un breloc (marime, greutate, material din care este confectionat, forma); - Indentificarea la ce perioada de timp consumatorii opteaza pentru un nou model; - Aprecierea gradului de necesitate referitor la functiile incorporate la noul breloc (exemplu:ceas,calendar,calculator, sistem antipierdere, radio FM stereo, mp3 player); - Identificarea altor avantaje in afara celor propuse de firma Danik pe care consumatorii le cauta la un astfel de produs. Metoda cercetarii Culegerea informatiilor cu privire la noul tip de breloc care se doreste a fi produs se va face prin metoda anchetei, instrumental folosit fiind chestionarul. Aceasta ancheta se va desfasura in perioada 1-8 aprilie, in zona Iasi.Vom efectua ancheta pe un esantion reprezentativ format din 300 de persoane.Distribuirea chestionarelor se va face zilnic, 3 ore/zi.Durata medie de completare a unui chestionar este de 10 minute, tinand