Brand Hong Kong

Referat
6/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 1782
Mărime: 29.67KB (arhivat)
Publicat de: Mioara Petre
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Indicele Brand Asset

Indicele Brand Asset brevetat de Young&Rubicam este folosit ca resursa pentru construirea si administrarea brandurilor. Este folosit pentru a masura performanta curenta a brandului si pentru a evalua potentialul brandului. Hong – Kong este inclus ca brand in aceasta baza de date globala. Pentru a diagnostica “sanatatea” unui brand, patru dimensiuni primare sunt luate in considerare: originalitatea lui, relevanta lui, respectul de sine si cunostiintele sale. Relatia dintre acesti “piloni” pune in evidenta capacitatea brand-ului de a avea pret premium si abilitatea sa de a infrange competitia.

Hong-Kong ca brand

Cu audiente de afaceri internationale, Hong Kong este vazut ca avand un brand foarte puternic, cu potential de a deveni un power-brand. In timp ce Hong-Kong este vazut ca avand mari deosebiri, sufera de aceeasi problema ca majoritatea locatiilor si anume, are o relevanta mica. De asemenea se alatura si altor locatii care au un respect de sine limitat. La nivel international, Hong-Kong are o cunostiinta limitata. In timp ce Hong-Kong este vazut pe plan mondial ca fiind inovativ, de actualitate, dinamic, inteligent, incantator, progresiv, energic, modern, prestigios, de inalta performanta, unic, distinct, nu este vazut ca un brand :prietenos”, o zona unde locatii precum Noua Zeelanda si Canada isi pot proclama puterea.

La fel cu toate brandurile de locatie, proximitatea promoveaza puterea brandului. Audientele care sunt mai aproape de locatie, care inteleg caracteristiciile brandului cel mai bine, sunt cele care considera brandul ca fiind mai puternic, decat audientele care nu sunt familiare cu aceste caracteristici. Hong-Kong ca brand obtine un punctaj mai bun decat alte locatii de pe coasta asiatica a Pacificului.

In cazul Hong-Kongului, audientele de pe coasta asiatica a Pacificului considera brandul Hong-Kong ca fiind destul de puternic. Audientele din regiuni precum Europa de Est sau America Latina, unde familiaritatea cu Hong-Kongul nu este intensa, plaseaza Hong-Kongul in categoria brandurilor de nisa, aflate in crestere. Cand Hong-Kongul este comparat cu nivelul mediu al altor branduri prin intermediul atributelor BAV, este vazut ca fiind de departe mai inovativ, mai de actualitatea, mai dinamic, intelgient, incantator, progresiv, energic, modern, prestigios, unic, de inalta performanta si distinct decat majoritatea celorlalte locatii.

Oricum, sunt de asemenea zone unde Hong-Kong este vazut sub media locatiilor. Aceste zone il considera simplu, neuniform si indatoritor.

De ce brandul Hong-Kong?

Ideea de a face din Hong-Kong un brand a fost pentru prima data experimentata in 1996. In acea perioada o mare atentie a fost acordata reintegrarii Hong-Kongului in china si anumite parti erau ingrijorate ca Hong-Kong ar putea disparea de pe scena internationala dupa reunificare. Departamentul de Servicii de Informare al Guvernului si-a asumat rolul de a nu lasa acest lucru sa se intample niciodata, si au fost gandite modalitati prin care sa se defineasca rolul Hong-Kongului ca o regiune adiminstrativa speciala a Chinei, la fel ca un centru financiar, de comert, de investitii, turism, transport si comunicatii.

Diverse strategii au fost gandite, iar decizia finala de a dezvolta din Hong-Kong un brand a fost luata in 2000. Noul mileniu incepuse, cea mai mare criza financiara a Asiei se incheiase, iar Hong-Kongul incepuse sa se bucure de un nou rost al vietii, sub suveranitatea Chinei. Momentul era potrivit pentru a crea o noua imagine a orasului.

Comisia pentru Dezvoltare Strategica a avertizat seful executiv de necesitatile si obiectivele dezvoltarii pe termen lung a Hong-Kongului si a elaborat o lista de recomandari.

Printre altele, a inceput:

“ ... Hong-Kong are nevoie sa isi promoveze unei largi audiente internationale, pozitia unica, ca unul dintre cele mai cosmopolite si mai vibrante orase din Asia. Un program extern si de succes al promotiunii, poate avea un impact pozitiv semnificant pentru abilitatea Hong-Kongului de a obtine o serie de obiective economice, sociale si culturale.”

Actionand la aceste recomandari, guvernul a comisionat o echipa de firme de comunicare internationale ca sa conduca cercetarile si sa dezvolte o strategie ca sa pozitioneze orasul. Aceasta a fost pista de lansare a programului de transformare a Hong-Kongului in brand.

Preview document

Brand Hong Kong - Pagina 1
Brand Hong Kong - Pagina 2
Brand Hong Kong - Pagina 3
Brand Hong Kong - Pagina 4
Brand Hong Kong - Pagina 5
Brand Hong Kong - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Brand Hong Kong.doc
  • logo.doc

Te-ar putea interesa și

Proiect despre Carrefour

1. INTRODUCERE In ultimii 40 de ani, grupul Carrefour a crescut pentru a deveni unul din liderii mondiali in grupurile de distributie. Al doilea...

Lanțul Hotelier Hilton

Istoria grupului hotelier Hilton, a cărei principală mostenitoare, Paris Hilton, apare regulat pe pagina revistelor mondene, a început în anul 1919...

Carrefour

Carrefour in lume Domeniul de activitate al Grupului Carrefour este retailul. Acesta consta in vanzarea de bunuri sau marfa dintr-o locatie fixa...

Studiu de Caz H&M România

Introducere În perioadele de criză, dar nu numai, fidelizarea clienţilor este un aspect cheie ce trebuie să se regăsească în strategiile de...

Strategie de Marketing Hong Kong

CAPITOLUL 1. Scurtă prezentare Numele "Hong Kong" este o redare fonetică aproximativă a pronunţiei în cantoneza vorbită a unui cuvânt însemnând...

Prezentarea Grupului Hotelier Hilton

I. TRECUT ŞI PREZENT Istoria grupului hotelier Hilton a început în anul 1919 prin achiziţionarea de către Conrad Hilton a primului său hotel, "The...

Intercontinental Hotel Grup

Capitolul I- Istoria şi evoluţia Deşi, pare incredibil toată această poveste de succes îşi are rădăcinile încă din anul 1777, când William Bass...

Grupul Hotelier Intercontinental

Grupul Hotelier Intercontinental Grupul hotelier Intercontinental este in momentul de fata cel mai mare din punct de vedere al numarului de camere...

Ai nevoie de altceva?