Brand Dove

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 13 în total
Mărime: 2.74MB (arhivat)
Publicat de: Oliviu Crăciun
Puncte necesare: 6

Extras din referat

PROMISIUNEA DOVE CATRE FEMEI:

„Noi, la Dove, vom crea intotdeauna produse care sa le faca fericite pe mamele noastre, pe fiicele noastre, pe prietenele noastre, pe surorile noastre, pe femeile importante din viata noastra”.

Dove reprezinta un reper in lumea produselor de ingrijire personala dedicate femeilor prin calitate, valorile pe care le promoveaza si abordarea inedita: pentru Dove, fiecare femeie este frumoasa cand se ingrijeste. Dove redefineste feminitatea si da valoare frumusetii naturale, in pofida stereotipurilor de perfectiune.

Dove crede ca frumusetea unei femei trebuie apreciata in intregime fiindca este data nu doar de felul in care arata ea, ci si de structura ei interioara. Marturii sunt campaniile de comunicare, in care sunt prezentate femei obisnuite, nu fotomodele. Taria de caracter din ochii acestora, puterea si vitalitatea personalitatii lor sunt doar câteva dintre trasaturile esentiale ale femeii in viziunea Dove.

Primul produs revolutionar de la Dove

Sapunul cu ¼crema hidratanta

Anii ‘50 – Faza de lansare si diferentiere;

1957 – Aparitia primului produs;

Anii ’60 – Accent pus pe aportul de imagine si PR;

Anii ’70 – Testimonialele reprezentau cheia succesului;

Anii ’90 – Testul cu hartie de turnesol: “Litmus Test”

1989 – Dove s-a lansat in Italia;

1990 – Succes de piata in Franta,Germania si Austria;

1991 – Dove cucereste alte piete, ajungând un brand global ;

1995 – Brandul se extinde in alte categorii adiacente;

1997 – Lansarea pe piata romaneasca cu produsul care este si astazi inima marcii;

Portofoliul Dove s-a extins in decursul anilor urmatori prin diversificarea produselor;

In prezent, brandul cuprinde trei categorii: produse pentru ingrijirea pielii, produse pentru ingrijirea parului si deodorante;

La inceputul lunii martie 2011, Dove a lansat “Ritualul tau de ingrijire zilnica in 5 pasi cu Oana Cuzino” ;

In 2011, evolutia Dove este marcata de un moment istoric, Dove lansand pe piata din Romania gama special dezvoltata pentru barbati - Dove Men+Care.

Conținut arhivă zip

  • Brand Dove.ppt

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Brief

Motivatie Multe femei au considerat ca este momenut unei schimbari în ceea ce priveste definirea frumusetii prin stereotipuri obtuze si opresive....

Brand și Strategia Portofoliului de Brand - Studiu de Caz Dove

ARGUMENT Deşi sunt folosite adesea ca şi sinonime, brandingul şi publicitatea nu desemneazã acelaşi produs. Publicitatea oricãrui produs este doar...

Influența brandului asupra comportamentului consumatorului

Introducere „Un produs este ceea ce se face într-o fabrică: un brand reprezintă ceea ce cumpără clientul. Un produs poate fi copiat de concurenţă;...

Dove în România

Unilever este o companie anglo-olandeză care produce diverse bunuri de larg consum, printre care se numără: săpunuri, creme, detergenţi şi altele....

Analiza mediului extern al organizației Unilever SA

Scopul analizei mediului extern este să pună în evidență mizele strategice majore, oportunitățile și amenințările legate de evoluția sa și de a...

Rolul vizibilității și expunerii în personal branding

Brandingul: strategia construirii identităţii şi a imaginii Definirea brandingului Există multe definiţii date noţiunii de brand, dar multe...

Strategia de comunicare pentru un nou șampon lansat pe piață

Capitolul 1. Analiza strategiei de comunicare anterioare. Stabilirea conceptelor cheie ale strategiei de comunicare. 1.1. Analiza strategiei de...

Branding

Pozitia si dimensiunea brandului In epoca globalizarii, lumea devine din ce in ce mai complexa si implicit individul isi propune sa descopere noi...

Ai nevoie de altceva?