Extras din referat
PROMISIUNEA DOVE CATRE FEMEI:
„Noi, la Dove, vom crea intotdeauna produse care sa le faca fericite pe mamele noastre, pe fiicele noastre, pe prietenele noastre, pe surorile noastre, pe femeile importante din viata noastra”.
Dove reprezinta un reper in lumea produselor de ingrijire personala dedicate femeilor prin calitate, valorile pe care le promoveaza si abordarea inedita: pentru Dove, fiecare femeie este frumoasa cand se ingrijeste. Dove redefineste feminitatea si da valoare frumusetii naturale, in pofida stereotipurilor de perfectiune.
Dove crede ca frumusetea unei femei trebuie apreciata in intregime fiindca este data nu doar de felul in care arata ea, ci si de structura ei interioara. Marturii sunt campaniile de comunicare, in care sunt prezentate femei obisnuite, nu fotomodele. Taria de caracter din ochii acestora, puterea si vitalitatea personalitatii lor sunt doar câteva dintre trasaturile esentiale ale femeii in viziunea Dove.
Primul produs revolutionar de la Dove
Sapunul cu ¼crema hidratanta
Anii ‘50 – Faza de lansare si diferentiere;
1957 – Aparitia primului produs;
Anii ’60 – Accent pus pe aportul de imagine si PR;
Anii ’70 – Testimonialele reprezentau cheia succesului;
Anii ’90 – Testul cu hartie de turnesol: “Litmus Test”
1989 – Dove s-a lansat in Italia;
1990 – Succes de piata in Franta,Germania si Austria;
1991 – Dove cucereste alte piete, ajungând un brand global ;
1995 – Brandul se extinde in alte categorii adiacente;
1997 – Lansarea pe piata romaneasca cu produsul care este si astazi inima marcii;
Portofoliul Dove s-a extins in decursul anilor urmatori prin diversificarea produselor;
In prezent, brandul cuprinde trei categorii: produse pentru ingrijirea pielii, produse pentru ingrijirea parului si deodorante;
La inceputul lunii martie 2011, Dove a lansat “Ritualul tau de ingrijire zilnica in 5 pasi cu Oana Cuzino” ;
In 2011, evolutia Dove este marcata de un moment istoric, Dove lansand pe piata din Romania gama special dezvoltata pentru barbati - Dove Men+Care.
Conținut arhivă zip
- Brand Dove.ppt