Brand de țară - Malaezia

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1305
Mărime: 673.33KB (arhivat)
Publicat de: Claudia S.
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Irina Popescu
Referatul a fost prezentat in cadrul ASE, Facultatea de Management - Administratie Publica, seminar Marketing urban.

Extras din referat

Federatia Malaezia cuprinde Peninsula Malaezia si statele Sabah si Sarawak de pe insula Borneo.

Capitala sa este la Kuala Lumpur.

Scurta descriere

Nr. Loc.: 27,544,000 loc. (2007)

Suprafata: 329,758 km2

Populatia

Malaezii care reprezinta 57% din populatie sunt gruparea predominanta impreuna cu cea chineza, indienii si celelalte grupari entice reprezentand restul.

Limba

Bahasa Melayu (Malay) este limba nationala, dar Engleza este in cea mai mare masura vorbita. Gruparile etnice vorbesc, de asemenea, limbi diferite si dialecte.

Religia

Islamul este religia oficiala dar toate celelalte religii sunt practicate liber.

Clima

Clima tropicala cu vreme calda in tot timpul anului. Temperaturile in regiunile joase variaza intre 21°C (70°F) si 32°C (90°F). Regiunile inalte sunt reci, cu temperaturi cuprinse intre 15°C (59°F) si 25°C (77°F).

Precipitatiile anuale variaza intre 2,000mm si 2,500mm.

Moneda

Moneda comuna este Malaysian Ringgit indicat ca RM. 1USD este aproximativ echivalentul a RM 3.70. Moneda straina poate fi schimbata la banci sau la case de schimb valutar.

Aeroporturi: 114

Economie

Baza economică a evoluat de la preponderenţa agriculturii şi a industriilor primare (cositorul) în şaizeci de ani, la prioritatea ramurilor industriei prelucrătoare (35% din PIB si peste 80% din exporturi).

Infrastructura de căi ferate, dar în special cea integrată de autostrăzi, porturile şi aeroporturile este una dintre cele mai performante din regiune şi se află în continuă dezvoltare.

Industria a evoluat de la dezvoltarea laboro-intensivă şi prin importuri de completare, la orientarea pentru producţia de export, tehnologia de înaltă performanţă şi capital – intensiv de marfuri si servicii.

Industria Malaeziei este concentrată în peste 200 de parcuri industriale în continua dezvoltare, cu sprijinul guvernelor locale şi al întreprinzătorilor particulari, complet echipate cu facilităţi de infrastructură: căi de comunicaţie, alimentare cu energie electrică, gaze naturale şi apă.

Climatul investitional

În dorinta de a creste nivelul de participare al firmelor locale la realizarea de investitii, Malaezia sprijina crearea de societi mixte cu participare straina.

Malaezia depune eforturi sus mentionate pentru atragerea investitorilor straini în industria tehnologiei informatiei, în special în dezvoltarea ambitiosului proiect MSC (Multimedia Super Corridor) de transformare a 15 pâna la 40 km din zona sudica a Kuala Lampurului într-o zona similara, dar în versiune asiatica, a Silicon Valey.

Sectorul bancar

Malaezia are un sistem financiar - bancar bine dezvoltat şi sănătos, cu acces lejer pe piaţa ţărilor islamice.

Comert

Comertul Malaieziei cunoaste o dinamica extraordinara in ultimii 4-5 ani. In 2003, conform datelor publicate de Deparatamentul de Stataistica al Malaeziei, comertul exterior se cifra la 181,5 mld. USD, în crestere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Exportul a fost de 536,0 miliarde RM – circa 151,0 miliarde USD, inregistrand o crestere de 10,7% fata de aceiasi perioada a anului 2005 si o crestere cu 4,67% fata de intregul an 2005, cand a fost de 484,32 miliarde RM, circa 144,26 miliarde USD.

Importul a crescut cu 11,6%, ajungand la 439,82 miliarde RM (circa 123,89 miliarde USD) fata de importul total inregistrat in anul 2005 de 434,010 miliarde RM – circa 117,3 USD miliarde USD.

Balanta comerciala inregistrand un excedent de 96,21 miliarde RM/27,10 miliarde USD, fata de 90,35 miliarde Rm/circa 25,45 miliarde USD inregistrat in aceiasi perioada a anului 2005.

Excedentul commercial a crescut cu 19,21%, fata de 80,7 miliarde RM (21,2 miliarde USD) realizat in 2004.

Preview document

Brand de țară - Malaezia - Pagina 1
Brand de țară - Malaezia - Pagina 2
Brand de țară - Malaezia - Pagina 3
Brand de țară - Malaezia - Pagina 4
Brand de țară - Malaezia - Pagina 5
Brand de țară - Malaezia - Pagina 6
Brand de țară - Malaezia - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Brand de Tara - Malaezia.doc

Alții au mai descărcat și

Brandul de țară - Australia și Noua Zeelandă

Introducere In ultimii 20 de ani, tot mai multe tari cheltuiesc sume consistente pentru a-si promova valorile nationale cu scopul de a atrage...

Brand de țară - Thailanda

Thailanda – informatii generale: Regatul Thailanda se afla in centrul Asiei de Sud-Est, ca un portal natural spre Indochina, Myanmar si Sudul...

Brandingul de Țară

Rezumat: În prezent, destinaţiile tuistice sunt din ce în ce mai determinate să îşi construiască o identitate competitivă, unică, în faţa...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Campanii de promovare a imaginii României

INTRODUCERE Cercetarea Imaginea României şi a românilor în Europa poate asigura o cunoaştere ştiinţifică a elementelor ce compun reprezentarea...

Malaezia

I. Prezentarea ţării Malaezia (conform MAE) sau Malaysia (conform DOOM)[1], este o ţară în Asia de sud-est care cuprinde două teritorii distincte:...

Plan Afaceri Nike

1.Scurt istoric 1.1Prezentare afirmei Nike Inc. este o companie americana care comercializeaza diverse articole sportive si vestimentare. Sediul...

Lansarea unei Reviste Glossy pentru Femei

1. Prezentarea generală a societăţii Edipresse A.S. este un parteneriat între grupul internaţional de presă Edipresse (60%), cu filiale în...

Comunicarea în marketingul internațional

Obiectivele de învăţare După citirea acestui capitol, ar trebui : -sa înţelegeti conceptele care sunt importante în marketing internaţional; -sa...

Lanțuri magazine Carrefour

CARREFOUR Compania Carrefour a fost fondată în anul 1959 în Franţa de către familiile Fournier şi Defforey. În anul 1960 se deschide primul...

Ai nevoie de altceva?