Previzualizare referat:

Extras din referat:

Grupul Ulker este cunoscut in special pentru dulciurile produse, domeniu in care traditia de durata determina o incredere solida in produsele sale. Grupul si-a extins portofoliul si in alte categorii precum: lactate, margarina, cafea, bauturi racoritoare, inghetata si multe altele. In 2003 grupul a incheiat un joint-venture cu firma elvetiana Hero, pentru gama de produse destinata copiilor de pana in 3 ani. Doi ani mai tarziu, in 2005, Ulker incheie un contract asemanator cu Kelloggs, liderul mondial al pietei de cereale, dovedind inca o data ca doreste sa devina o marca mondiala.

Principalul segment in care s-au dezvoltat a fost cel al biscuitilor, compania Ulker fiind recunoscuta pentru calitatea produselor sale. In viziunea sa, Ulker, doreste sa fie recunoscuta ca o companie lider pe segmentul ei de piata, care isi dezvolta continuu brandurile detinute, cautand mereu sa anticipeze nevoile clientilor sai prin produse de cea mai buna calitate.

In 2005 grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 6,6 miliarde de dolari, avand peste 23.000 de angajati si un portofoliu de peste 1.000 de produse. In Romania Ulker are peste 300 de persoane angajate permanent, dintre care 220 sunt implicate direct in procesul de productie. Ulker beneficiaza de o infrastructura dezvoltata avand fabrici in: Turcia, Kazakhstan, Arabia Saudita, Uzbekistan, Ucraina, Iran, Algeria, Egipt si Romania.

Pe piata din Romania, grupul Ulker a patruns acum 11 ani cu produse de import. In 2004 s-a decis construirea uneia dintre cele mai noi si moderne fabrici din sud-estul Europei. Produsele Ulker fabricate in Romania au ca piata de desfacere tarile din Europa de Est, zona Balcanilor si din Uniunea Europeana. Ulker produce in acest moment in Romania urmatoarele tipuri de produse: Petit Beurre, Tempo, Biskrem si linia de produse Clip ce cuprinde sticks, pretzels, biscuiti si crackers.

Biscuitii produsi de Ulker sub denumirea de Biskrem se gasesc in ambalaje de 40 gr., 110 gr. si 220 gr., fiind de doua tipuri: cu crema de cacao si cu crema de mere.

Obiective

Obiectivul pe care grupul Ulker si-l propune pentru perioada 1-21 decembrie este cresterea vanzarilor cu aproximativ 15 % pentru biscuitii Biskrem fata de aceeasi perioada a anului precedent si atragerea unui procent de 7 % de clienti noi , care fac parte din categoria consumatorilor inconsecventi.

Totodata compania are in vedere generarea unei atitudini pozitive fata de produsele sale pe piata din Romania si cresterea notorietatii in randul tinerilor.

Strategii

Strategia adoptata pentru indeplinirea acestor obiective o constituie sustinerea unui progam "pro-causa" prin care grupul Ulker va dona 10% din incasari sau suma minima de 20.000 RON spitalului clinic de urgenta pentru copii "Sfanta Maria" din Iasi. Donatiile se vor realiza sub forma de echipamente medicale si medicamente.

Plan de implementare

Perioada Activitati Responsabil Resurse

15-17 noiembrie Creearea unui nou ambalaj pentru biscuitii Biskrem Departamentul de marketing al companiei Ulker 200 RON

17-20 noiembrie Creearea si tiparirea materialelor publicitare necesare campaniei Departamentul de marketing al companiei Ulker 2.000 RON

20-22 noiembrie Negocierea cu conducerea spitalului si cu viitorii furnizori ai produselor medicale ce vor fi donate. Directorul executiv al grupului Ulker - Adrian Popescu -

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Biskrem.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
1 262 cuvinte
Nr caractere:
6 710 caractere
Marime:
112.88KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, piata, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!