Extras din referat
Descrierea produsului:
- Berea este o combinatie de ingrediente 100% naturale: apa, malt, hamei si drojdie si se gaseste sub mai multe variante.
- Berea poate fi obtinuta prin 2 metode: prin fermentare rapida (ale) si prin fermentatie mai lenta (leger) capatand gustul final dupa o minima "imbatranire" la rece.
- Unicitatea gustului fiecarei beri provine din combinatia de soiuri de hamei folosita (exista sute de soiuri, de unde si incredibila diversitate a berilor, de la cele 3000 de tipuri belgiene la cel peste 5000 doar din statele centrale ale SUA)
Sortimente de bere existente pe piata romaneasca:
- Bere bruna, tipuri: obisnuita, superioara si porter (se consuma mai ales in anotimpurile reci datorita continutului mai ridicat de alcool).
- Bere blonda, tipuri: slab alcoolica, usoara, obisnuita, superioara si pils. (se consuma in special vara datorita cantitatii mai mici de alcool continuta inlocuind totodata microelementele pierdute prin transpiratie).
- Speciala, tipuri:
- Fara alcool pentru soferi (maxim 0.3% alcool).
- Hipocalorica, pentru diabetici (maxim 1% glucide).
- Bere cu continut redus de alcool (1.5%).
- Dietetica
Descrierea pietei:
Principalii producatori de bere din Romania:
Pe piata romaneasca exista 4 producatori importanti ce detin aproximativ 70% din vanzarile totale si sunt reuniti sub numele de Asociatia Berarii Romaniei (BR):
- Brau Union Romania SA
- Interbrew Romanian SA
- United Romanian Breweries Bereprod SRL
- Ursus Breweries SA
Pe langa acestia mai sunt si cativa producatori de talie mai mica:
- Martens Galati
- Trei Stejari Sibiu
- European Drinks
- Bere Mures
Piata berii din Romania este foarte segementata, existand 3 segmente majore de piata: berea premium si super-premium, berea mainstream (bere de segment mediu) si berea populara (marci nationale si locale).
Urmatoarele tabele structreaza marcile de bere existente pe piata romaneasca in cele 3 segmente mai sus mentionate:
Preview document
Conținut arhivă zip
- Bere.doc