Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2402
Mărime: 92.58KB (arhivat)
Publicat de: Teodosia Pantea
Puncte necesare: 5

Extras din referat

1. Prezentarea companiei si a produsului

Dacia este primul constructor de automobile roman ce a luat fiinta in anul 1966, odata cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. In anul 1999, Renault a achizitionat 51% din capitalul societatii in urma procesului de privatizare, iar in present diferenta pina la 99,43%. Compania a parcurs un amplu program de monitorizare: de la refacera instalatiilor industrial, reconstructia retelei comerciale si reorganizarea retelei de furnizori, pina la obtinerea a trei standarte de management al calitatii, dintre care unul in domeniul protectiei mediului.

Obiectivul pe termen lung al Dacia este de a produce o gama de vehicule robuste, fiabile si accesibile pentru clientii romani si straini, la standard de calitate Renault. Dacia este a doua marca a Grupului Renault, contribuind in mod semnificativ la imbunatatirea imaginii Romaniei in lume.

Primul proiect realizat în totalitate de Renault a fost proiectul Logan, o reală provocare naţională, prin care Dacia a dovedit că are potenţialul de a deveni o marcă internaţională. GrupulRenault a luat decizia demarării proiectului Logan pentru a dispune de o ofertă de produscomplementară celei din actuala gamă Renault. Pe 2 iunie 2009, s-au împlinit 5 ani de la prezentarea oficială a primului model Logan berlină, materializare a proiectului X90, iniţiat de Grupul Renault. Acest program s-a bucurat, imediat după lansare, de un succes remarcabil, atât în România cât şi pe plan internaţional.

Noua Dacia Duster propune multiple echipamente utile, în funcţie de versiune: regulator/limitator de viteză, asistență la parcarea cu spatele, închiderea centralizată a portierelor la plecare şi indicator al temperaturii exterioare. Butoanele de acţionare a geamurilor electrice sunt poziţionate pe panourile portierelor şi dispun de comandă cu impuls pe partea șoferului. Noua Dacia Duster oferă mai multe prestaţii şi echipamente la un preţ competitiv . Dacia MEDIA NAV, sistemul multimedia complet cu Bluetooth și sistem de navigație încorporat (în funcție de versiune) sau Dacia Plug&Radio, un sistem multimedia simplu şi eficient care include radio, CD player cu MP3, Bluetooth® și prize USB și Jack.

Concentrat pe tehnologie și conceput pentru a depăși orice obstacol Noul Duster este echipat cu noi motorizări care oferă un plus de confort, consum redus de carburant și emisii de CO2 reduse. Funcţia Eco Mode şi indicatorul de schimbare a vitezelor (Gear Shift Indicator / GSI): un echipament util pentru cei care sunt atenți la consumul de carburant. Funcția Eco Mode îi permite șoferului să adopte, dacă dorește, un stil de condus care să diminueze consumul de carburant. Odată activat, sistemul adaptează anumiți parametri de conducere limitând performanțele motorului și confortul termic, în proporții acceptabile pentru șofer și pasageri.

Indicatorul de schimbare a vitezelor (Gear Shift Indicator / GSI) semnalează, printr-un indicator vizual, turaţia optimă pentru schimbarea vitezelor, cu efect direct atât asupra consumului cât şi a emisiilor de CO2.

Mai modern, Noul Duster, își reafirmă, stilul de SUV veritabil, capabil să depășească orice obstacol.

Noua Dacia Duster vine cu un alt interior, modern și confortabil, care reflectă apartenența clară la universul modelelor 4x4.

Preview document

Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie - Pagina 1
Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie - Pagina 2
Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie - Pagina 3
Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie - Pagina 4
Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie - Pagina 5
Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie - Pagina 6
Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Autoturismele Dacia pe Piata din Marea Britanie.docx

Te-ar putea interesa și

Formularea aptitudinilor necesare fundamentării strategiei globale de resurse umane în cadrul SC Automobile Dacia SA

INTRODUCERE În contextul unei economii în plin trend ascendent, industria de automobile din Romania se caracterizează printr-o efervescenţă...

Comunicația de marketing în servicii

INTRODUCERE Trăim într-o lume, în care unul din cele mai prețioase capitaluri de care pot dispune organizațiile, întreprinderile și chiar...

Management strategic la Dacia SA

INTRODUCERE "Managementul eficient creează viitorul, nu îl aşteaptă. Mai bine zis el acţionează, nu reacţionează" J. Keith Lounden Fiecare...

Strategii de atragere a investițiilor străine direct în România

Introducere Investiţiile străine directe au devenit, în prezent cea mai importantă sursă de finanţare externă pentru toate ţările lumii indiferent...

Caltatea Automobilelor Dacia

I N T R O D U C E R E Calitatea produselor Dacia este recunoscută la nivel internaţional. În cadrul sondajelor realizate de institute şi...

Dacia - Prezentare Companie

DESCRIERE GENERALĂ A COMPANIEI Începuturile Construcţia Uzinei de Autoturisme Dacia a început în 1966, la Colibaşi, judeţul Argeş. După semnarea...

Diagnostic Strategic - Indutria Automobilelor

Mediul economic general Caracterizare generala Dupa anul 1990 concurenta pe piata de autoturisme în România s-a dezvoltat continuu, ajungând ca...

Industria constructoare de mașini și industria farmaceutică

1. Industria constructoare de maşini Industria constructoare de maşini sau industria de echipament este ramura principală a industriei de...

Ai nevoie de altceva?