Cuprins
- Cap.1. Stabilirea temei de cercetat 3
- 1.1. Justificarea alegerii temei de cercetat 3
- 1.2. Denumirea temei de cercetat 4
- Cap.2. Ipotezele și obiectivele cercetării de marketing 5
- 2.1. Ipotezele generale ale cercetării de marketing 5
- 2.2. Stabilirea obiectivelor cercetării de marketing 6
- Cap.3. Chestionarul 8
- Concluzii și propuneri 14
- Bibliografie 15
Extras din referat
CAPITOLUL 1.
STABILIREA TEMEI DE CERCETAT
1.1. JUSTIFICAREA ALEGERII TEMEI DE CERCETAT
Tabita Tour este o componentă principală a Filadelfia Group,o companie cu capital 100% românesc,care se bazează pe filosofía generală a grupului.Din acest grup mai fac parte: Filadelfia Turism, Filadelfia Marfă, Filadelfia Construct şi DirectAsig.
Tabita Tour este compania cu care a început povestea Filadelfia Group. În prezent este cea mai importantă companie din Nord-Vestul României în domeniul transportului intern și internațional de persoane și este premiată constant în topul firmelor din județul Bistrița-Năsăud.
Tabita Tour este o firmă de transport internaţional de persoane care doreşte să schimbe mentalitatea de pe piaţa de profil românească conform căreia departajarea între prestatorii de servicii este făcută de preţ.
Compania se remarcă prin profesionalism – “răspundem cu eficienţă necesităţilor de lucru ale clienţilor noştri, printr-o informare corectă şi rapidă, flexibilitate, receptivitate - suntem deschişi sugestiilor clienţilor noştri, cererilor lor, încercând să compunem împreună cu aceştia un model organic de afacere, în care ambele părţi să creeze un parteneriat durabil”.
Dupa părerea celor de la conducerea companiei Tabita Tour cel mai bun tip de reclamă nu este cea gălăgioasă, promovată în media, ci un tip de reclamă discret şi direct, bazat în principal pe recomandarea clientului mulţumit. Astfel,se străduiesc să facă lucrurile cât mai bine pentru a avea clienţi mulţumiţi.
Analizând cele prezentate mai sus observăm că obiectivul principal al companiei Tabita Tour este să mulţumească cât mai mulţi clienţi.Am realizat această cercetare de marketing pentru a analiza dacă,prin serviciile lor,compania Tabita Tour reuşeşte să-şi atingă scopul.
1.2. DENUMIREA TEMEI DE CERCETAT
In acest caz,tema de cercetare se va intitula astfel: “Atitudini şi opinii ale populaţiei braşovene cu privire la pachetele de servicii oferite de compania Tabita Tour”.
CAPITOLUL 2.
IPOTEZELE ȘI OBIECTIVELE CERCETĂRII DE MARKETING
2.1. IPOTEZELE GENERALE ALE CERCETĂRII
▪ Majoritatea populaţiei braşovene are o opinie favorabilă despre compania Tabita Tour.
▪ In general, serviciile companiei Tabita Tour sunt considerate foarte utile pentru călătoriile în străinătate.
▪ Un număr redus de braşoveni nu ar solicita serviciile companiei Tabita Tour.
▪ Serviciile de curierat încep să răspundă din ce in ce mai bine cerinţelor braşovenilor.
▪ O mare parte din clienţii Tabita Tour recomandă serviciile companiei cunoscuţilor lor.
▪ Braşovenii se informează din diverse surse despre serviciile companiei Tabita Tour.
2.2. STABILIREA OBIECTIVELOR CERCETǍRII DE MARKETING
ASPECTE DE BAZA ÎNTREBĂRILE CERCETĂTORULUI OBIECTIVELE
CERCETĂRII
I.Contextul în care a intrat pe piaţă compania Tabita Tour. 1.Din ce surse de informare aţi aflat despre serviciile companiei Tabita Tour?
2. Ce v-a determinat să apelaţi la serviciile companiei Tabita Tour? 1. Identificarea surselor de promovare utilizate de companie.
2. Stabilirea motivelor care i-a determinat pe clienţi să apeleze la serviciile companiei.
II. Percepţia populaţiei braşovene în legătură cu serviciile companiei Tabita Tour. 1.Care este părerea dumneavoastră în legătură cu serviciile companiei Tabita Tour?
2. Care credeţi că este principalul avantaj al serviciiilor Tabita Tour în comparaţie cu serviciile companiilor concurente?
3. Cum apreciaţi calitatea serviciilor Tabita Tour? 1. Identificarea părerilor braşovenilor privind serviciile companiei Tabita Tour.
2. Determinarea avantajelor percepute de clienţi cu privire la serviciile Tabita Tour.
3.Stabilirea calitătii serviciilor Tabita Tour.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Atitudini si Opinii ale Populatiei Brasovene cu Privire la Pachetele de Servicii Oferite de Compania Tabita Tour.doc