Articol - satisfacerea clienților

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Profesorul Sean Meehan propune ca marketingul sa fie gandit ca o intreaga intreprindere vazuta din punctul de vedere al clientului. Multe companii din ziua de azi se gandesc mult prea putin la client si la nevoile acestuia. In studiul Indicele satisfactiei lientului american se arata ca 1 din 4 clienti sunt nemultumiti de serviciile pe care le ofera companiile. Foarte multe companii gresesc inca de la cel mai inalt nivel, cand angajeaza manageri capriciosi care sa le conduca afacerile. Managerii sunt obsedati sa lanseze produse cu o caracteristica sau un atribut care nu mai exista la altele.Dar succesul afacerii nu depinde de a oferi ceva unic si nici clientii nu cumpara un produs doar pentru o caracteristica unica a acestuia. Diferentierea conteaza numai atunci cand este relevanta. Clientii cumpara brandul care le satisface cel mai bine asteptarile pentru aceeasi categorie de produse, comparative cu concurenta.

Clientii doresc, simplu, ceva mai bun, nu ceva diferit.

Unul dintre primii pasi pe drumul recuperarii trebuie sa fie reevaluarea propriei teoreme a valorii. Rareori clientii cumpara o marca

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Articol - Satisfacerea Clientilor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
2 pagini
Imagini extrase:
2 imagini
Nr cuvinte:
732 cuvinte
Nr caractere:
3 727 caractere
Marime:
7.90KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
clienti, oferte, servicii
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!