Articol - Satisfacerea Clientilor

Extras din referat Cum descarc?

Profesorul Sean Meehan propune ca marketingul sa fie gandit ca o intreaga intreprindere vazuta din punctul de vedere al clientului. Multe companii din ziua de azi se gandesc mult prea putin la client si la nevoile acestuia. In studiul Indicele satisfactiei lientului american se arata ca 1 din 4 clienti sunt nemultumiti de serviciile pe care le ofera companiile. Foarte multe companii gresesc inca de la cel mai inalt nivel, cand angajeaza manageri capriciosi care sa le conduca afacerile. Managerii sunt obsedati sa lanseze produse cu o caracteristica sau un atribut care nu mai exista la altele.Dar succesul afacerii nu depinde de a oferi ceva unic si nici clientii nu cumpara un produs doar pentru o caracteristica unica a acestuia. Diferentierea conteaza numai atunci cand este relevanta. Clientii cumpara brandul care le satisface cel mai bine asteptarile pentru aceeasi categorie de produse, comparative cu concurenta. 
Clientii doresc, simplu, ceva mai bun, nu ceva diferit.
Unul dintre primii pasi pe drumul recuperarii trebuie sa fie reevaluarea propriei teoreme a valorii. Rareori clientii cumpara o marca


Fisiere in arhiva (1):

  • Articol - Satisfacerea Clientilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!