Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online

Referat
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 4344
Mărime: 970.48KB (arhivat)
Publicat de: Alexandra Savin
Puncte necesare: 6
MASTER MARKETING INTERNATIONAL

Extras din referat

Capitolul I PREZENTAREA FIRMEI DE COMERŢ ANALIZATE

1. Tipul formei de comerţ (fizic – formă de comerţ, virtual – model de comerţ electronic)

Nokia este liderul mondial în domeniul mobilităţii, impulsionând transformarea şi creşterea industriei de comunicaţii şi a celei de Internet, devenite acum convergente.

Ca formă de comerţ fizic se prezintă sub urmatoarele forme:

Dealer GSM

Importator autorizat

Magazin Nokia

Magazin de tip hypermarket

Magazin independent specializat GSM

Magazin specializat IT

Magazin specializat electronice şi electrocasnice

Operator

Operator / Importator autorizat

Service autorizat

Ca formă de comerţ virtual, este reprezentat prin Online Shop care se accesează în următoarele ţari:

Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Spania, Suedia, Elveţia, Anglia, Statele Unite ale Americii.

2. Prezentare generală: scurt istoric, grupul comercial de apartenenţă

Primul secol de existenţă Nokia:1865-1967

Istoria Nokia începe cu fabrica de hârtie a lui Fredrik Idestam, de pe malurile râului Nokianvirta. Între 1865 şi 1967, compania creşte şi devine o mare putere industrială. Intrarea în domeniul electronicelor se va face însă într-o fază ulterioară - întâi are loc fuziunea cu un producător de cabluri şi cu un producător de cauciuc, fuziune prin intermediul căreia se creează Nokia_Corporation...

1865: Apariţia Nokia

Fredrik Idestam înfiinţează o fabrică de hârtie lângă cascada Tammerkoski din sud-vestul Finlandei - aici începe istoria Nokia.

1898: Se creează Uzinele Finlandeze de Cauciuc

Arvid Wickström înfiinţează compania Uzinele Finlandeze de Cauciuc - aceasta avea să devină ulterior divizia producătoare de cauciuc din cadrul Nokia.

1912: Se creează Uzinele Finlandeze de Cabluri

Eduard Polón înfiinţează compania Uzinele Finlandeze de Cabluri - pe baza acesteia se va crea ulterior divizia de cabluri şi electronice a Nokia.

1937: Verner Weckman, un jucător de categoria grea în industrie

Fostul luptător olimpic Verner Weckman devine preşedinte al Uzinelor Finlandeze de Cabluri.

1960: Primul departament de electronice

Uzinele Finlandeze de Cabluri îşi înfiinţează primul departament de electronice, care desfăşoară activităţi de comercializare şi exploatare computere.

1962: Primul dispozitiv electronic producţie proprie

Departamentul de electronice al Uzinelor Finlandeze de Cabluri finalizează primul dispozitiv electronic producţie proprie - un analizor de semnal pentru centralele de energie nucleară.

1967: Fuziunea

Are loc fuziunea oficială dintre Nokia Ab, Uzinele Finlandeze de Cauciuc şi Uzinele Finlandeze de Cabluri - în urma fuziunii, se creează Nokia Corporation.

2000

Jorma Ollila este nominalizat de către revista Industry Week managerul anului. Este produs Nokia 9210 – primul telefon model cu ecran color. Nokia este divizată în Nokia Mobile Phones şi Nokia Networks.

3. Fişe de prezentare

Fişa 1 – Prezentarea grupului

Preview document

Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 1
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 2
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 3
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 4
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 5
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 6
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 7
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 8
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 9
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 10
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 11
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 12
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 13
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 14
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 15
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 16
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 17
Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Analiza unei Companii cu Activitate Atat Traditionala Cat si Online.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Legătura dintre logistică și tehnologia informației

Relatia dintre logistica si functia de tehnologie a informatiei INTRODUCERE Managerul de logistică trebuie să se ocupe în mod special cu două...

Marketing publicitar pe Facebook

INTRODUCERE Astăzi, când tehnologia Internet a pătruns în majoritatea domeniilor prin avantajele pe care le pune la dispoziţie, acces rapid la...

Profilul consumatorilor de internet din România

Introducere Cea mai mare invenţie a omenirii este limbajul – o invenţie la care au contribuit o mulţime de oameni de-a lungul unei perioade...

Dezvoltarea unei Afaceri prin Intermediul Internetului

Introducere Ultimele decenii s-au caracterizat printr-o explozie informaţională fără precedent în istoria omenirii, fapt ce a dus la creşterea...

Marketing Online - Proiect

CUVÂNT DE ÎNCEPUT Să ştii să vinzi este o artă. Dar să ştii cu exactitate unde te poziţionezi ca brand sau ca şi companie, atât în prezent cât şi...

Internetul - Mediul de Dezvoltare al Afacerilor

Introducere De-a lungul timpului, lucrurile au evoluat foarte mult, totul se schimbă de pe o zi pe alta, iar ceea ce astăzi este la modă, mâine...

De la mass media tradițională la noile media

Introducere Până acum aproximativ 20 de ani, românii, în afară de televizor şi radio (deşi şi acestea erau “limitate”, dacă le pot spune aşa,...

Proiect logistică - SC Mulțumim SRL

PARTEA I – Descrierea sistemului logistic Capitolul 1 1.1 Obiectul de activitate al firmei , descriere , obiective SC MULTIM SRL are ca domeniu...

Ai nevoie de altceva?