Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell

Referat
6/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2220
Mărime: 18.49KB (arhivat)
Publicat de: Florin Dan
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: A. Munteanu

Extras din referat

I. Analiza preliminara a produsului/brandului

1. Analiza conjuncturii de piata a produsului respective (consumatorii, non-consumatorii

Istoria DURACELL a incepe in 1920, cu parteneriatul dintre omul de stiinta Samule Ruben si producatorul de filamente din Wolfram pe nume Philip Roger Mallory reunind geniul inventiv al unuia cu puterea de productie a celuilalt

Acest parteneriat a reprezentat piatra de temelie pentru DURACELL International si a durat pana in 1975 , cand cel din urma a murit.

Astazi Duracell este cel mai mare producator de baterii alcaline de mare performanta producand , de asemenea baterii primare -“zinc aer”, precum si baterii reincarcabile tip “nichel-hidrura metalica”.

Duracell detine 10 mari fabrici in toata lumea, avand sediul central in Bethel Connecticut USA. Operatiunile australiene sunt coordonate din Scoresby, Victoria. Consumatorii din lumea larga cumpara DURACELL, deoarece aceste baterii prezinta durata de utilizare crescuta, calitate superioara si siguranta in exploatare.

Marca DURACELL este lider in categoria sa din punct de vedere al inovatiei

Inventia lui Samuel Ruben a revolutionat tehnologia bateriilor. In mijlocul celui de-al doilea razboi mondial, de exemplu, Ruben a proiectat celula cu mercur, care inmagazina o capacitate mai mare intr-un spatiu mai mic si avea o durabilitate destul de mare in conditiile de instabilitate climatica ale zonelor de razboi din Africa de Nord si Sudul Pacificului – locuri unde bateriile de zinc ,carbon, normale folosite in lanterne, detectoare de mine, si aparate de emisie-receptie nu rezistau. P.R. Mallory a furnizat milioane de celule cu mercur pentru sustinerea razboiului.

Compania Mallory Battery a fost formata la scurt timp dupa aceasta peioada.

In anii 1950, Samuel Ruben a continuat sa imbunatateasca bateria alkalina cu mangan, facand-o mai compacta,mai rezistenta si i mai durabila decat toate bateriile precedente.In acelasi timp, Eastman Kodak a introdus pe piata aparatele foto cu blitz incorporat care necesitau mai multa putere decat cea oferita de celulele zinc carbon. Aparatele foto aveau nevoie de celule alcaline cu mangan, dar intr-o noua marime, cea AAA.

Mallory le-a realizat, si a acordat licenta altora deoarece pe acele vremuri compania nu avea un sistem de distributie bine dezvoltata.

Cererea crescuta din domeniul fotografic a permis dezvoltarea pietei de celulele alcaline, marca DURACELL fiind introdusa in 1964. Curand, piata de desfacere pentru bateriile DURACELL a explodat si furnizarile au trebuit sa fie rationalizate in 1970.

Astazi DURACELL este leader mondial in producerea bateriilor alcaline de mare performanta. DURACELL crede ca nu exista o limita in potentialul puterii portabile – si se va stradui intotdeauna sa gaseasca noi solutii inovatoare si eficiente in viitor.

Ca si marca aceasta apartine companie Procter&Gamble alaturi de marci precum: Ariel, Braun, Duracell, Gillette, Head&Shoulders, Lenor, Pampers, Pantene, Pringles, Tide si Wella. Compania are peste 135.000 de angajati, care lucreaza in 80 de tari ale lumii.

De fapt Duracell , care ocupa locul 1 in lume la vanzarea bateriilor alkaline apartine inca din 1997companiei Gillette alaturi de alte 250 de marci si caruia ii genereaza aproximativ o patrime din venituri.

In 2001 Duracell a lansat Duracell UltraM3 şi Duracell Plus. In 2002 Duracell a câştigat prestigioasul premiu Gold Lion la Cannes, Festivalul International de Publicitate premiul pentru Cel mai bun eveniment.

Duracell şi Braun au generat vânzări în valoare de 1,28 mld USD, cu o creştere de 1% faţă de 2004. Veniturile nete pe acest segment au fost de 165 mil USD. Pentru 2006, P&G a generat o crestere a a vanzarilor cu 18-20% a valorii nete.

In 2007 P&G a scos la vanzare diviziilor de baterii Duracell, de chipsuri Pringles si de cafea Folgers, informeaza Bloomberg. Valoarea estimata a fi obtinuta din vanzarea acestora era de 13,5 miliarde de dolari (9,5 miliarde euro).

Traim intr-o lume in care tehnologia se propaga cu o viteza increidibila. Una dintre ele este bateria cu care ne intalnim cam peste tot: in masinile noastre, PC-uri, laptop-uri, MP3 player-e portabile si telefoane mobile. In esenta bateria este o doza in care se gasesc substante chimice care produc electroni. Reactiile chimice care produc electroni sunt denumite reactii electrochimice.

O baterie contine doi poli: un anod si un catod. Anodul este polul marcat cu semn pozitiv, in timp ce catodul este marcat cu semn negativ. Intr-o celula AA, C sau D (baterii normale, pentru lanterne), polii bateriei sunt anodul si catodul. Intr-o baterie mare de masina, exista doi piloni grei de plumb care au rolul de anod si catod.

O baterie este o sursa portabila de energie primara Bateriile sunt dispozitive electrochimice ce inmagazineza energie care poate fi folosita ulterior la cerere

Preview document

Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell - Pagina 1
Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell - Pagina 2
Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell - Pagina 3
Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell - Pagina 4
Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell - Pagina 5
Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell - Pagina 6
Analiza pieței și obiectivele firmei - Duracell - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Analiza Pietei si Obiectivele Firmei - Duracell.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?