Produsele acestea se adreseaza,in special,copiilor si tinerilor,cu varste cuprinse intre 3 si 60 de ani,acestea reprezentand consumatorii,adica piata actuala a produsului. Non-consumatorii absolute sunt reprezentati de persoane care nu vor cumpara niciodata produsul,respective persoanele in varsta si cele cu dezabilitati. Non-consumatorii relative, sunt reprezentati de copiii cu varsta sub trei ani,respective cei cu venituri insuficiente . Non-consumatorii absolute si consumatorii formeaza piata teoretica a produsului. CRITERII VARIABILE DE SEGMENTARE CRITERIU VARIABILE SEGMENT 1.Geografic Marime oras <10000,10000-20000,20000-50000,50000-100000,>100000 2.Demografic Varsta Sex Venit lunar Mediu Marimea familiei <3 ani, 3-6ani, 6-10ani, 10-14ani, 14-20ani, 20-30ani, 30-45ani, 45-65ani, >65ani M/F <650lei, 6500-1100lei,1101-2000lei, 2001-3000lei, >3000lei Urban/rural 1-2,3-4,5, >5 membri 3.Psihografic Clasa sociala Grup de referinta Angajati,medie,superioara Muncitori,elevi,studenti,intelectuali 4.Criterii comportamentale Avantaje cautate Ocazia de achizitie Statutul utilizatorului Atitudine fata de produs Calitate,pret,serviciu. Obisnuita,speciala Non-utilizator,potential utilizator,utilizator obisnuit Entuziasta,pozitiva,indiferenta,negative,ostila SEGMENTAREA PIETEI PE AVANTAJE Caracteristicile cele mai des solicitate sunt: Design Economic Brand Accesorii Rezistenta In raport cu setul de avantaje cautat,consumatorii se grupeaza in segmente destinate ,fiecare acordand o importanta diferita combinatiei de avantaje oferita de produs.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.