Analiza pieței pixurilor

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 383
Mărime: 15.21KB (arhivat)
Publicat de: Victor Negrea
Puncte necesare: 0

Extras din referat

Produsele acestea se adreseaza,in special,copiilor si tinerilor,cu varste cuprinse intre 3 si 60 de ani,acestea reprezentand consumatorii,adica piata actuala a produsului.

Non-consumatorii absolute sunt reprezentati de persoane care nu vor cumpara niciodata produsul,respective persoanele in varsta si cele cu dezabilitati.

Non-consumatorii relative, sunt reprezentati de copiii cu varsta sub trei ani,respective cei cu venituri insuficiente .

Non-consumatorii absolute si consumatorii formeaza piata teoretica a produsului.

CRITERII VARIABILE DE SEGMENTARE

CRITERIU VARIABILE SEGMENT

1.Geografic

Marime oras <10000,10000-20000,20000-50000,50000-100000,>100000

2.Demografic Varsta

Sex

Venit lunar

Mediu

Marimea familiei <3 ani, 3-6ani, 6-10ani, 10-14ani, 14-20ani, 20-30ani, 30-45ani, 45-65ani, >65ani

M/F

<650lei, 6500-1100lei,1101-2000lei, 2001-3000lei, >3000lei

Urban/rural

1-2,3-4,5, >5 membri

3.Psihografic Clasa sociala

Grup de referinta Angajati,medie,superioara

Muncitori,elevi,studenti,intelectuali

4.Criterii comportamentale Avantaje cautate

Ocazia de achizitie

Statutul utilizatorului

Atitudine fata de produs Calitate,pret,serviciu.

Obisnuita,speciala

Non-utilizator,potential utilizator,utilizator obisnuit

Entuziasta,pozitiva,indiferenta,negative,ostila

SEGMENTAREA PIETEI PE AVANTAJE

Caracteristicile cele mai des solicitate sunt:

Design

Economic

Brand

Accesorii

Rezistenta

In raport cu setul de avantaje cautat,consumatorii se grupeaza in segmente destinate ,fiecare acordand o importanta diferita combinatiei de avantaje oferita de produs.

Preview document

Analiza pieței pixurilor - Pagina 1
Analiza pieței pixurilor - Pagina 2
Analiza pieței pixurilor - Pagina 3
Analiza pieței pixurilor - Pagina 4
Analiza pieței pixurilor - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Analiza Pietei Pixurilor.docx

Te-ar putea interesa și

Cercetare de Marketing Privind Lansarea unei Afaceri

CAPITOLUL I INTRODUCERE Din 1990, Republica nostru a parcurs o cale foarte dificilă de tranziţie şi şocuri grele. Dar pentru toate că ar trebui...

Marketing direct - suport șervetele

1. Descrierea produsului Firma New Idea dorește aducerea pe piața ieșeană a unui suport digital pentru șervețele. Penetrarea pieței se va realiza...

Cercetare de marketing privind lansarea pe piață a unui produs nou

I. Prezentarea firmei “Time” este o companie privata infiintata in 1992,din Moldova producătore de ceasuri și componente de precizie Compania...

Studiul pieței

Ca reprezentanți ai echipei SAFE, am ales sa prezentăm analiza pieței pixurilor, din Municipiul Iași. Produsul nostru se adresează în special...

Piața Brelocurilor de Chei

Capitolul I Analiza pietei În ultimii ani brelocurile sunt mai mult decât un simplu inel de metal folosit doar pentru a-ti tine cheile, acestea...

Evaluarea întreprinderii - SC Profiprint SA

PREZENTAREA SOCIETATII Societatea comercialA SC.PROFIPRINT.SRL a fost înfiintata în anul 1999 de catre asociatul unic, doamna Ionescu Elena....

Achiziții - pixuri

CAP. I Motivaţia alegerii produsului Cel mai banal instrument de scris...pixul. Îl foloseşte orice persoană, indiferent de domeniul în care...

Caracteristicile Pixurilor Agreate de Piața Țintă

Introducere Prezenta cercetare de marketing vine să completeze studiul de piaţă realizat anterior pentru a identifica şi analiza caracteristicile...

Ai nevoie de altceva?