Analiza pieței de brelocuri

Previzualizare referat:

Extras din referat:

1 Produsul

1.1 Scurt istoric al produsului

Brelocul este o mica podoaba sau amuleta care se poarta atarnata la chei, la gat, ceas ori bratara. Reprezentand un obiect sau un animal in miniatura, brelocul este un accesoriu regasit la fiecare dintre noi.

In timp, brelocul a devenit si un instrument de publicitate pentru marile companii, indiferent de tipul de afacere. Fiind mic si discret, el poate fi usor tinut in buzunar. Posibilitatea personalizarii lui, dupa bunul plac al companiilor, a facut din breloc cea mai ieftina forma de promovare.

Materialele din care se pote confectiona acest obiect sunt dintre cele mai diverse, iar varietatea de teme constructive este practic infinita.

1.2 Gama sortimentala existenta pe piata romaneasca

In urma evolutiei tehnologice de ultima generatie, in prezent, fiecare consumator poate avea un breloc potrivit personalitatii sale.

Pe piata romaneasca exista o gama sortimentala destul de generoasa: brelocuri din metal, brelocuri din plastic, brelocuri transparente, brelocuri din lemn, brelocuri din piele si inlocuitori, brelocuri din cauciuc si portelan, brelocuri magnetice.

1.3 Inovatia in domeniu

In plus fata de sortimentele existente deja pe piata, apare nevoia lansarii unui ,,breloc utilitar". Acest breloc, va poate raspunde la intrebarea ,,Oare am incuiat usa de acasa?"

Fiecare persoana a trecut macar o data prin situatia in care, plecata de acasa, in masina sau la birou, s-a intrebat daca a incuiat bine usa casei, a apartamentului sau a garajului. Pana acum, singurul mod pentru aflarea acestui raspuns era intoarcerea din drum si verificarea. Acest breloc ofera posibilitatea de a cunoaste raspunsul de la distanta. Brelocul contine un magnet (ce se aplica pe usa externa) ce inregistreaza miscarea rotativa a cheii cand usa se inchide. Astfel, prin apasarea tasei gri a cheii, se poate afla raspunsul: daca usa este inchisa, se aprinde ledul rosu, in caz contrar se aprinde cel verde. Brelocul este simplu de instalat si nu necesita instrumente speciale pentru montaj. Este compatibil cu majoritatea tipurilor de chei din comert. Brelocul este de dimensiuni mici: (L x H x P) 3.4 x 1 x 3.5. Pachetul cuprinde: 1 x breloc, 1 x unitate magnetica.

2 Analiza ofertei

2.1 Principalii ofertanti si produsele lor

Firmele producatoare de brelocuri sunt foarte numeroase. Iata patru, cele mai importante, firme afisate la o cautare pe Google: brelocuripersonalizate.ro, magazinuldepromotionale.ro, fungift.ro si brelocuri.ro.

Toate firmele ofera o gama larga de brelocuri si de personalizare a acestora, insa din paleta lor de produse lipsesc brelocurile ce pot fi folosite si altfel decat ca simple accesorii.

2.2 Vanzarile fiecarui ofertant

BrelocuriPersonalizate.ro - vanzari medii de 500 lei / lunar;

MagazinulDePromotionale.ro - vanzari medii de 440 lei / lunar;

FunGift.ro - vanzari medii de 400 lei / lunar;

Brelocuri.ro - vanzari de 350 lei / lunar.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza Pietei de Brelocuri.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
5/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 137 cuvinte
Nr caractere:
6 604 caractere
Marime:
93.15KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produs, breloc
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Roxana Ionescu
Sus!