Analiza organizațională la Banca Transilvania

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 6199
Mărime: 126.16KB (arhivat)
Publicat de: Olimpian Stan
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Andronache Mirela
univ Alexandru Ioan Cuza din Iasi

Extras din referat

Domeniu

Banca Transilvania este piesa centrala a grupului Financiar BT, produsele si serviciile oferite fiind permanent adaptate pietei si orientate pe doua segmente distincte de clienti: corporate si retail-banking. In decembrie 1993, la initiativa unor oameni de afaceri clujeni, a luat fiinta Banca Transilvania S.A., cu sediul in Cluj-Napoca, avand un capital social de 2 miliarde lei, din care 79% roman si 21% strain. In februarie 1994, banca a devenit operationala prin deschiderea sucursalei Cluj-Napoca si apoi Oradea, iar in prezent, Banca Transilvania detine 144 de unitati (sucursale, agentii si case de schimb valutar). Tot in anul 1994, sunt stabilite primele relatii de corespondent bancar, se pun bazele sistemului informatic si de comunicatii si, totodata, are loc conectarea la sistemele REUTERS si SWIFT.

In anul 1995 are loc prima majorare de capital, la 20,3 miliarde lei si se deschid alte noi sucursale si un punct de schimb valutar.In anul 1996 reteaua teritoriala se extinde si, in acelasi timp, se introduce creditele pentru persoane fizice si, experimental, serviciul Voice Teller.

In anul 1997, capitalul social este majorat la 26,3 miliarde lei si sunt deschise alte 5 noi sucursale si o agentie.Banca Transilvania este cotata la prima categorie a Bursei de Valori Bucuresti, fiind in acelasi timp membru VISA si Europay. In acelasi an, a fost deschisa si sucursala Bacau a Bancii Transilvania.

In anul 1998, au avut loc doua majorari successive de capital, la 39,1 miliarde lei, respectiv 50 miliarde lei.In anul 1999, Banca Transilvania si-a continuat extinderea in teritoriu prin deschiderea de noi sucursale.In luna decembrie a aceluiasi an, in baza acordului semnat cu BERD, Banca Transilvania a inceput derularea programului de finantare externa pentru IMM-uri prin intermediul sucursalelor sale. Capitalul social al Bancii a fost majorat la 100 miliarde lei.

In anul 2000, se produce o noua majorare de capital, la 173,696 miliarde lei, se definitiveaza perioada de testare a aplicatiei pentru card-uri si se emit primele card-uri (Maestro Mondo) in data de 24 martie.Banca Transilvania a inceput sa utilizeze in intreaga tara modalitatea de a transfera bani prin serviciul Western Union, iar la data de 7 septembrie 2001 are loc aprobarea in A.G.A a intrarii Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare si semnarea acordului privind intrarea BERD ca actionar semnificativ al Bancii Transilvania – cu premisa de majorare a capitalului social la 396,160 miliarde lei.

In anul 2002, a avut loc lansarea card-ului Maestro Direct, VISA Business si a serviciului de Internet Banking BT Net.Capitalul social a fost majorat la 696,854 miliarde lei si, ulterior, la 713,089 miliarde lei.Pe parcursul urmatorilor ani au avut loc majorari succesive, capitalul social al Bancii Transilvania ajungand in prezent la 1.334.937.124.000 lei.

Numarul de angajati

Sucursala Bancii Transilvania din Bacau detine un numar de 51 de angajati, care au parcurs cu succes strategia de dezvoltare a Bancii, iar prin aptitudinile umane si profesionale de care au dat dovada au transformat sucursala intr-o organizatie eficienta si profitabila.

Imbinand managementul international cu profesionalismul angajatilor, Banca Transilvania a reusit sa devina, in scurt timp, o banca flexibila si moderna, avand ca principale atu-uri transparenta si munca in echipa.

Misiunea firmei

Banca Transilvania este un grup financiar roman infiintat in Transilvania, cu activitati distincte, dedicate clientilor de corporate si celor de retail banking.

Misiunea firmei exprima ratiunea de a fi a acelei organizatii, in raport cu principalii sai parteneri si clienti.

Misiunea este punctul de start al managementului strategic. Aceasta consta in trei elemente:

-Definirea business-ului organizatiei implica focalizarea grupului de clienti si consumatori de servicii bancare, dorintele si nevoile acestora, precum si modalitatile prin care acestea sunt satisfacute;

-Scopul major al organizatiei consta in maximizarea profitului pe termen lung si satisfacerea clientilor.Utilizand o abordare moderna a afacerilor, misiunea Bancii Transilvania este de a oferi randamente superioare actionarilor si de a construi cu clientii sai un parteneriat de lunga durata;

-Filozofia organizatiei prezinta modul in care aceasta face business-ul. Fiind un partener care isi tine intotdeauna promisiunile, misiunea Bancii consta si in alocarea timpului si resurselor necesare pentru a oferi clientilor sai o gama diversificata de produse si servicii de cea mai buna calitate.

Preview document

Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 1
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 2
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 3
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 4
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 5
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 6
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 7
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 8
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 9
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 10
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 11
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 12
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 13
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 14
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 15
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 16
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 17
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 18
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 19
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 20
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 21
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 22
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 23
Analiza organizațională la Banca Transilvania - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • Analiza Organizationala la Banca Transilvania.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Managementul calității - Banca Transilvania

Introducere în “Calitate” şi “Managementul calităţii” Prezentare generală a problemei calităţii Pe măsură ce tehnologiile evoluează, oferta de...

Tehnica și evidența veniturilor și cheltuielilor bancare

INTRODUCERE Sectorul bancar, în manifestarea lui permanentă, este o parte componentă de bază a sistemului economico-financiar. În economia de...

Marketing financiar-bancar - analiza mixului de marketing la Banca Transilvania

Capitolul 1. 1. Mixul de marketing în domeniul bancar Importanta activitatii de marketing este demonstrata în conditiile în care, pe de-o parte...

Contabilitatea Veniturilor Provenite din Activitatea de Exploatare la Instituția de Credit Banca Transilvania

INTRODUCERE Sectorul bancar, în manifestarea lui permanentă, este o parte componentă de bază a sistemului economico-financiar. În economia de...

Mangementul organizației pe exemplul Banca Transilvania

Rezumat Pentru a prezenta o analiza reala a companiei aleasa ca model am cosiderat relevante raspunsurile la urmatoarele întrebari: 1....

SC Avon Cosmetics România SRL

I.Introducere Am ales firma AVON deoarece este cea mai mare companie din lume de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe si opereaza in...

Viziunea proprie asupra trecerii la organizația și managementul bazat pe cunoștințe cu exemplificări la o organizație din România

Premisele elaborarii lucrarii Aceasta lucrare se doreste a fi analiza unei societati comerciale din punct de vedere al managementului bazat pe...

Banca Transilvania

Introducere: Banca Transilvania – prezentare Banca a fost infiintata in urma cu 15 ani, in Cluj-Napoca, din initiativa unor oameni de afaceri din...

Ai nevoie de altceva?