Analiza Micromediului si Macromediului Magazinului New Yorker

Extras din referat Cum descarc?

In urma desfasurarii unei activitati, o firme a se confrunta permanent cu o influienta mai mica sau mai mare din mediul extern al acesteia, influienta ce poate sa determine obadaptare permanenta a firmei daca doreste sa se mentina pe piata. 
Mediul extern al firmei se imparte la randul sau in micromeiul si macromediul firmei. Micromediul reprezinta totalitatea elementelor de mediu cu care firma intra in legatura directa cu scopul realizarii obiectivelor sale. 
Micromediul include factorii si fortele cu actiune imediata asupra firmei care influenteaza direct succesul acesteia, factori asupra carora si firma isi manifesta influenta intr-o masura mai mica sau mai mare. 
Micromediul este alcatuit din urmatoarele elemente: firma insasi, furnizorii, intermediarii, concurenta, detinatorii de interese, clientii.
Macromediul firmei reprezinta ansamblul factorilor de ordin general, cu caracter necontrolabil, care influenteaza firma puternic in mod indirect.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Micromediului si Macromediului Magazinului New Yorker.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!