Analiza Micromediului și Macromediului Magazinului New Yorker

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In urma desfasurarii unei activitati, o firme a se confrunta permanent cu o influienta mai mica sau mai mare din mediul extern al acesteia, influienta ce poate sa determine obadaptare permanenta a firmei daca doreste sa se mentina pe piata.

Mediul extern al firmei se imparte la randul sau in micromeiul si macromediul firmei. Micromediul reprezinta totalitatea elementelor de mediu cu care firma intra in legatura directa cu scopul realizarii obiectivelor sale.

Micromediul include factorii si fortele cu actiune imediata asupra firmei care influenteaza direct succesul acesteia, factori asupra carora si firma isi manifesta influenta intr-o masura mai mica sau mai mare.

Micromediul este alcatuit din urmatoarele elemente: firma insasi, furnizorii, intermediarii, concurenta, detinatorii de interese, clientii.

Macromediul firmei reprezinta ansamblul factorilor de ordin general, cu caracter necontrolabil, care influenteaza firma puternic in mod indirect.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza Micromediului si Macromediului Magazinului New Yorker.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
3/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
779 cuvinte
Nr caractere:
4 332 caractere
Marime:
12.38KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
micromediului, mica, mare
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
Pop Elena
Sus!