Analiza Micromediului și Macromediului Magazinului New Yorker

Extras din referat Cum descarc?

In urma desfasurarii unei activitati, o firme a se confrunta permanent cu o influienta mai mica sau mai mare din mediul extern al acesteia, influienta ce poate sa determine obadaptare permanenta a firmei daca doreste sa se mentina pe piata. 
Mediul extern al firmei se imparte la randul sau in micromeiul si macromediul firmei. Micromediul reprezinta totalitatea elementelor de mediu cu care firma intra in legatura directa cu scopul realizarii obiectivelor sale. 
Micromediul include factorii si fortele cu actiune imediata asupra firmei care influenteaza direct succesul acesteia, factori asupra carora si firma isi manifesta influenta intr-o masura mai mica sau mai mare. 
Micromediul este alcatuit din urmatoarele elemente: firma insasi, furnizorii, intermediarii, concurenta, detinatorii de interese, clientii.
Macromediul firmei reprezinta ansamblul factorilor de ordin general, cu caracter necontrolabil, care influenteaza firma puternic in mod indirect.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Micromediului si Macromediului Magazinului New Yorker.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!