Analiza mediului extern de marketing la S.C. Tiger's Com SRL

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 1128
Mărime: 11.24KB (arhivat)
Publicat de: Gina Sandor
Puncte necesare: 6

Extras din referat

PREZENTAREA INTREPRINDERII

Societatea comerciala TIGER’S COM SRL Braila a luat fiinta in anul 1992. Intreprinderea s-a constituit in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatiile comerciale.

Numarul de inmatriculare al intreprinderii la Oficiul Registrului Comertului este J09/1282/1992, iar codul unic de inregistrare este 4993926 din 12.10.1992.

Societatea comerciala TIGER’S COM SRL Braila este persoana juridica romana , avand forma juridica de societate cu rspundere limitata. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legislatia romana in vigoare si cu statutul propriu. Societatea comerciala are capital privat integral autohton.

Capitalul subscris si varsat este de 30.000 ron.n

Intreprinderea are un singur asociat. Asociatul unic este si administratorul societatii adica Crisan (Zavoianu) Rodica.

S.C. TIGER’S COM SRL are sediul in com. Mircea Voda , jud. Braila.

Contul bancar il are deschis la B.C.R. – Sucursala Braila.

Activitatea de baza a intreprinderii este <Comert cu produse alimentare in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun > cod CAEN 5211.

ACTIVITATEA INTREPRINDERII

Societatea comerciala TIGER’S COM SRL Braila are ca obiect de activitate comertulul cu amanuntul, activitate pe care o desfasoara in magazinul din comuna Mircea Voda jud.Braila.

Comertul cu amanuntul reprezinta o formă a circulatiei marfurilor a carei functie consta în a cumpara marfuri pentru a le revinde consumatorilor sau utilizatorilor finali, în cantitati mici şi în stare de a fi intrebuintate.

Evolutia de ansamblu a economiei mondiale, scoate în evidenta ca, peste tot în lume, comertul, în general, si comertul cu amanuntul, în special, a devenit, în mod progresiv, un sector economic foarte dinamic, aparatul comercial cunoscând profunde mutatii pe toate planurile: metode de vânzare, forme de distributie, repartitie geografica a managementului intreprinderilor.

De asemenea, se constata ca respectiva activitate – comertul cu amanuntul – ca ultima veriga a lantului care duce pe producator spre consumatori, este foarte sensibil şi vulnerabil la evolutia mediului ambiant, dovedind însa o mare capacitate de a se adapta la noile conditii ale pietei.

Societatea TIGER’S COM SRL are un numar de 5 salariati angajati cu contract de munca astfel:

1 contabil, 1 gestionar si 3 vanzatori.

Intreprinderea are un magazin modern unde isi desfasoara activitatea, un depozit de marfuri ,un birou si un spatiu destinat pentru vestiare si grup sanitar.

Programul de functionare este de 16 ore /zi ,de luni pana duminica.

Activitatea de comert a fost puternic influentata de o multitudine de fenomene, fiecare dintre acestea punându-si amprenta pe anumite laturi ale acestuia. Asemenea fenomene sunt împartite în două categorii:

- unele care tin de cumparator;

- altele generate de insasi activitatea comerciala.

In ceea ce priveste influentele care vin din partea cumparatorilor, ele sunt generate de mutatiile intervenite în structura pe varste a populatiei, în cresterea puterii de cumparare si în transformarile continue care intervin în modul de viata.

Modificarea structurii pe varste a populatiei genereaza, indeosebi, prin gusturile şi inovatiile fiecarei categorii de consumatori, în mod continuu, noi exigente cu privire la evolutia comertului, în sensul modernizarii sale sub toate formele.

Sporirea puterii de cumparare favorizeaza evolutia comertului cu amanuntul, atat prin redimensionarea şi restructurarea nevoilor de consum ale populatiei cat si prin disponibilizarea şi facilitarea unor cai de satisfacere a nevoilor respective.

In ceea ce priveste transformarile intervenite în modul de viata, acestea au la randul lor multiple influente asupra evolutiei de perspectiva a comertului cu amanuntul. Trebuie avut în vedere:

- urbanizarea crescanda a mediului rural,

fenomen care genereaza o nouă orientare a relatiei comerciale stabile .

Preview document

Analiza mediului extern de marketing la S.C. Tiger's Com SRL - Pagina 1
Analiza mediului extern de marketing la S.C. Tiger's Com SRL - Pagina 2
Analiza mediului extern de marketing la S.C. Tiger's Com SRL - Pagina 3
Analiza mediului extern de marketing la S.C. Tiger's Com SRL - Pagina 4
Analiza mediului extern de marketing la S.C. Tiger's Com SRL - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Analiza Mediului Extern de Marketing la SC Tiger's Com SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing Flamingo

1.1. Istoric si structura Înfiintata în 1994, Flamingo este o companie certificata ISO 9001-2000 atât pentru distributia de produse IT, cât si...

Analiza Mediului Intern de Marketing la SC PSV Company

Introducere In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele...

Politicile de preț și de produs - studiu de caz SC Papace SA Sinaia

CAPITOLUL I : SUBMIXUL DE PRODUS SI SUBMIXUL DE PRET Mixul de marketing este un element foarte intalnit in domeniul marketingului, acesta...

Internaționalizarea firmei Gerovital

Cap. 1 – Condiţiile pentru adoptarea programului de marketing internaţional S.C. Gerovital Cosmetics S.A este o societate cu capital majoritar...

Analiza Mediului de Marketing al Firmei Lucky SA

CAPITOLUL 1 PREZENTAREA FIRMEI 1.1. Denumire, localizare, forma juridical de constituire Denumirea firmei este LUCKY S.A,sediul societatii este...

Analiza Mediului Extern de Marketing al PSD

Asemenea marketingului clasic, marketingul social-politic are componentele mediului de marketing grupate in doua categorii: componentele cu care...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?