Analiza Mediului de Marketing in Cadrul Firmei SC Mondelez Romania SA

Cuprins referat Cum descarc?

Cuprins
Capitolul ? - Prezentarea companieiS.C. Mondelez Romania S.A. 3
Capitolul II - Micromediul si macromediul companie S.C. Mondelez Romania S.A. 5
1. Micromediul companiei S.C Mondelez Romania S.A. 5
1.1. Clientii Mondelez Romania 5
1.2. Furnizorii Mondelez Romania 6
1.3. Concurenta Mondelez Romania 7
1.4. Intermediarii Mondelez Romania 7
1.5. Resursele umane in cadrul Mondelez Romania 8
2. Macromediul companiei S.C. Mondelez Romania S.A. 8
2.1. Mediul demografic 8
2.2. Mediul economic 9
2.3. Mediul natural si fizico-geografic 9
2.4. Mediul tehnologic 9
2.5. Mediul politic 10
2.6. Mediul juridic 10
2.7. Mediul cultural 10
Capitolul III - Mixul de Marketing 11
1. Politica de produs 11
Strategiile de produs 11
Analiza portofoliului de produse al firmei 13
2. Politica de pret 16
Strategiile de pret 16
Strategia preturilor ridicate 17
Strategia preturilor joase 17
Strategia preturilor promotionale 17
3. Politica de plasare (distributie) 18
Strategii de distributie 18
4. Politica de promovare 19
Capitolul IV - Analiza SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) 21
Capitolul V -Concluzii 25
Bibliografie 26


Extras din referat Cum descarc?

Capitolul ? - Prezentarea companieiS.C. Mondelez Romania S.A.
Kraft Foods (Mondelez International) este o companie americana? din industria alimentara, care a fost cumparata?in 1988 pentru 12,9 miliarde $ de Philip Morris Company (astazi Altria Group). Kraft Foods este cel mai mare brand din industria alimentara din America de Nord si al doilea din lume. Produsele sale pot fi impartite pe cinci sectoare: dulciuri, snacks-uri si cereale, bauturi, branzeturi si lactate,semipreparate. 
Desi isi reinnoieste mereu gama de produse pentru a raspunde cerintelor consumatorilor sai, Kraft Foods se mandreste cu branduri care au rezistat pe piata de mai bine de o suta de ani sicare inca continua sa se vanda bine (ciocolata Milka, cafeaua Maxwell House, gelatina Jell-O,etc.). 
Principalul obiectiv al firmei Kraft este sa ajute oamenii din toata lumea sa se alimenteze si sa traiasca mai bine.Istoria companiei Kraft dateaza din 1903 cand cu un capital de 65 de dolari, o caruta si uncal inchiriate, J.L. Kraft a inceput sa cumpere branzeturi en gross din piata Chicagos Water Street pe care apoi le revindea negustorilor locali. Munca in credinta, imaginatia si devotamentul sau si al urmasilor sai au facut insa ca astazi Kraft sa devina o companie care isivinde produsele in mai mult de 150 de tari in fiecare zi. Ideea de a vinde en gross branzeturi magazinelor a facut ca inca de la inceput firma Kraft sa devina o companie bazata pe inovatie. Innca de atunci principiul de baza al Kraft a fost inovatia, asa ca se poate spune ca datorita inceputului compromitator si al inovatiei, istoria Kraft este o istorie a produselor alimentare. Kraft Foods se mandreste cu branduri care au rezistat pe piata de mai bine de o suta de ani sicare inca continua sa se vanda bine.
Kraft detine pozitia numarul 1 in 11 categorii de produse destinate consumului international datorita portofoliului de firme importante aflate sub tutela sa si locul 22 in topulcelor mai bune 25 de categorii din Statele unite ale Americii.
Componenta elevata a portofoliului include nume de marci care au castigat increderea si care au adus satisfactie consumatorilor din lumea intreaga.
Aici putem mentiona:
Kraft- numarul unu la branzeturi si un nume de renume pentru salate, dressing-uri pentru salate, sosuri pentru gratare si alte produse asemenea;
Nabisco- numarul unu international la prajituri si biscuiti;
Maxwell House- ocupa un loc de top in produsele de cafea;
Philadelphia- cea mai buna crema de branza;
Aici totul a inceput in 1899, cand in Brasov se nastea ,,Prima Fabrica de Bomboane si Ciocolata din Transilvania". Micuta fabrica a supravietuit celor doua razboaie mondiale si s-a extins incepand cu anul 1921, reusind ca in 6 ani sa isi dubleze capacitatea de productie. Anul 1922 este anul cand fratii Stollwerk din Bratislava deschid o alta fabrica de ciocolata in Brasov. In anul 1954 cele doua fabrici se unesc sub numele de Dezrobirea. In urmatorii ani isi schimba denumirea si continua sa produca bomboane si ciocolata, iar in anul 1990 devine societate pe actiuni. In 1994 compania Kraft Foods se hotaraste sa investeasca in Romania, achizitionand fabrica brasoveana.
Pana in anul 2008 Kraft Foods a avut ca centru de productie in Brasov fabrica de ciocolata Poiana, cu numar de 440 de angajati, dar in 2008 aceasta a fost inchisa iar cea mai mare parte a liniilor de productie ale fabricii Poiana a fost transferata la sfarsitul lui 2009 intr-o fabrica detinuta de Kraft Foods in Bulgaria. 
In anul 2012 Compania Kraft Foods Romania, producator de cafea, ciocolata si biscuiti, si-a schimbat, din 25 aprilie, denumirea in Mondelez Romania, ca urmare a strategiei globale a grupului din care face parte. Noul nume al companie este un cuvant recent inventat care sugereaza ideea de lume delicioasa plina de momente de bucurie. "Monde" este inspirat din versiunea latina a cuvantului "lume" si "delez" este o expresie originala a cuvantului "delicios". "La nivel de consumator, schimbarea numelui companiei nu este una majora
La nivelul grupului, Mondelez Romania face parte, alaturi de alte 16 state, din organizatia Europeana Mondelez International (MEU), cel mai mare producator de ciocolata, biscuiti, bomboane si bauturi racoritoare sub forma de pulbere si al doilea mare producator de guma si cafea.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Mediului de Marketing in Cadrul Firmei SC Mondelez Romania SA.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!