Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 25 în total
Cuvinte : 7056
Mărime: 536.00KB (arhivat)
Publicat de: Marinel Nicoară
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Simona Balasescu

Cuprins

  1. Cuprins
  2. Capitolul Ι – Prezentarea companieiS.C. Mondelēz România S.A. 3
  3. Capitolul II – Micromediul si macromediul companie S.C. Mondelēz România S.A. 5
  4. 1. Micromediul companiei S.C Mondelēz România S.A. 5
  5. 1.1. Clienţii Mondelēz România 5
  6. 1.2. Furnizorii Mondelēz România 6
  7. 1.3. Concurenţa Mondelēz România 7
  8. 1.4. Intermediarii Mondelēz România 7
  9. 1.5. Resursele umane în cadrul Mondelēz România 8
  10. 2. Macromediul companiei S.C. Mondelēz România S.A. 8
  11. 2.1. Mediul demografic 8
  12. 2.2. Mediul economic 9
  13. 2.3. Mediul natural și fizico-geografic 9
  14. 2.4. Mediul tehnologic 9
  15. 2.5. Mediul politic 10
  16. 2.6. Mediul juridic 10
  17. 2.7. Mediul cultural 10
  18. Capitolul III – Mixul de Marketing 11
  19. 1. Politica de produs 11
  20. Strategiile de produs 11
  21. Analiza portofoliului de produse al firmei 13
  22. 2. Politica de preț 16
  23. Strategiile de pret 16
  24. Strategia prețurilor ridicate 17
  25. Strategia prețurilor joase 17
  26. Strategia prețurilor promoționale 17
  27. 3. Politica de plasare (distribuție) 18
  28. Strategii de distributie 18
  29. 4. Politica de promovare 19
  30. Capitolul IV - Analiza SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) 21
  31. Capitolul V –Concluzii 25
  32. Bibliografie 26

Extras din referat

Capitolul Ι – Prezentarea companieiS.C. Mondelēz România S.A.

Kraft Foods (Mondelēz International) este o companie americanムdin industria alimentară, care a fost cumpăratăƒîn 1988 pentru 12,9 miliarde $ de Philip Morris Company (astăzi Altria Group). Kraft Foods este cel mai mare brand din industria alimentară din America de Nord și al doilea din lume. Produsele sale pot fi împărțite pe cinci sectoare: dulciuri, snacks-uri și cereale, băuturi, brânzeturi și lactate,semipreparate.

Deși își reînnoiește mereu gama de produse pentru a răspunde cerințelor consumatorilor săi, Kraft Foods se mândrește cu branduri care au rezistat pe piață de mai bine de o sută de ani șicare încă continuă să se vândă bine (ciocolată Milka, cafeaua Maxwell House, gelatina Jell-O,etc.).

Principalul obiectiv al firmei Kraft este să ajute oamenii din toată lumea să se alimenteze și să trăiască mai bine.Istoria companiei Kraft datează din 1903 când cu un capital de 65 de dolari, o căruță și uncal închiriate, J.L. Kraft a început să cumpere brânzeturi en gross din piață Chicagos Water Street pe care apoi le revindea negustorilor locali. Munca în credința, imaginația și devotamentul său și al urmașilor săi au făcut însă ca astăzi Kraft să devină o companie care îșivinde produsele în mai mult de 150 de țări în fiecare zi. Ideea de a vinde en gross brânzeturi magazinelor a făcut ca încă de la început firmă Kraft să devină o companie bazată pe inovație. Înncă de atunci principiul de bază al Kraft a fost inovația, așa că se poate spune că datorită începutului compromițător și al inovației, istoria Kraft este o istorie a produselor alimentare. Kraft Foods se mândrește cu branduri care au rezistat pe piață de mai bine de o sută de ani șicare încă continuă să se vândă bine.

Kraft deține poziția numărul 1 în 11 categorii de produse destinate consumului internațional datorită portofoliului de firme importante aflate sub tutela sa și locul 22 în topulcelor mai bune 25 de categorii din Statele unite ale Americii.

Componenţa elevată a portofoliului include nume de mărci care au câştigat încrederea şi care au adus satisfacţie consumatorilor din lumea întreagă.

Aici putem menţiona:

Kraft- numărul unu la brânzeturi şi un nume de renume pentru salate, dressing-uri pentru salate, sosuri pentru gratare şi alte produse asemenea;

Nabisco- numărul unu internaţional la prăjituri si biscuiţi;

Maxwell House- ocupă un loc de top în produsele de cafea;

Philadelphia– cea mai bună cremă de brânză;

Aici totul a început în 1899, când în Brașov se năștea „Prima Fabrică de Bomboane și Ciocolată din Transilvania”. Micuța fabrică a supraviețuit celor două războaie mondiale și s-a extins începând cu anul 1921, reușind ca în 6 ani să își dubleze capacitatea de producție. Anul 1922 este anul când frații Stollwerk din Bratislava deschid o altă fabrică de ciocolată în Brașov. În anul 1954 cele două fabrici se unesc sub numele de Dezrobirea. În următorii ani își schimbă denumirea și continuă să producă bomboane și ciocolată, iar în anul 1990 devine societate pe acțiuni. În 1994 compania Kraft Foods se hotărăște să investească în România, achiziționând fabrica brașoveană.

Până în anul 2008 Kraft Foods a avut ca centru de producție în Brașov fabrica de ciocolată Poiana, cu număr de 440 de angajați, dar în 2008 aceasta a fost închisă iar cea mai mare parte a liniilor de producție ale fabricii Poiana a fost transferată la sfârșitul lui 2009 într-o fabrică deținută de Kraft Foods în Bulgaria.

În anul 2012 Compania Kraft Foods Romania, producător de cafea, ciocolată și biscuiți, și-a schimbat, din 25 aprilie, denumirea în Mondelēz România, ca urmare a strategiei globale a grupului din care face parte. Noul nume al companie este un cuvânt recent inventat care sugerează ideea de lume delicioasă plină de momente de bucurie. “Monde” este inspirat din versiunea latină a cuvântului “lume” şi “delēz” este o expresie originală a cuvântului “delicios”. “La nivel de consumator, schimbarea numelui companiei nu este una majoră

La nivelul grupului, Mondelēz România face parte, alături de alte 16 state, din organizația Europeană Mondelēz International (MEU), cel mai mare producător de ciocolată, biscuiți, bomboane și băuturi răcoritoare sub formă de pulbere și al doilea mare producător de gumă si cafea.

Preview document

Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 1
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 2
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 3
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 4
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 5
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 6
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 7
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 8
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 9
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 10
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 11
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 12
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 13
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 14
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 15
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 16
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 17
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 18
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 19
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 20
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 21
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 22
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 23
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 24
Analiza Mediului de Marketing în Cadrul Firmei SC Mondelez România SA - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Analiza Mediului de Marketing in Cadrul Firmei SC Mondelez Romania SA.docx

Alții au mai descărcat și

Milka

Rezumat introductiv Milka un brand de prestigiu al Kraft Foods International, situandu-se in segmentul premium al pietei ciocalatei din Romania...

Analiza Portofoliului de Produse și Mărci a Companiei Kraft Foods

INTRODUCERE De-a lungul timpului, societatea a căpătat o formă cât mai bună pentru individul care are nevoie de schimbare, de dezvoltare și...

Analiza mărcii Milka - Comunicarea de marketing

A. TESTUL VALORILOR Fiecare membru al echipei va identifica principalele trei valori personale, cu ajutorul Testului valorilor din documentul...

Analiza Mediului de Marketing al SC Jolidon SRL

Ne-am hotărât să alegem firma Jolidon pentru acest proiect, deoarece ni s-a părut o firmă interesantă; pe lângă faptul că şi noi folosim produse de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?