Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu

Referat
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1651
Mărime: 15.71KB (arhivat)
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Apostu Camelia

Extras din referat

Continental Hotels este marca inregistrata a Lantului Hotelier Continental, creat in anul 1991, odata cu infiintarea S.C. CONTINENTAL S.A. in baza Hotararii de Guvern nr. 1041/1990. Ofera clientilor servicii de 4 stele la tarife de 3 stele.

Au creat propriul standard Continental ca nivel de dotari si servicii, prin care ofera solutii de cazare, conferinte, alimentatie publica si divertisment. In cei aproape 15 ani de existenta, expansiunea lantului hotelier Continental a cunoscut o evolutie continua, incluzand in prezent 10 complexe hoteliere in operare in urmatoarele orase: Bucuresti (in renovare), Arad, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg.-Mures, Tr.Severin, precum si Complexul Gaiser din Timisul de Sus.

Sediul Central al lantului hotelier Continental este in Bucuresti, pe Calea Dorobantilor 60, sector I.

In 2001 a incheiat un contract cu renumitul operator hotelier international, ACCOR, pentru managementul hotelului IBIS din Bucuresti, care este in proprietatea integrala a lantului hotelier Continental.

Dezvoltarea pe termen scurt a Lantului Hotelier Continental se va face, ca si pana acum, pe verticala, prin perfectionarea stilului propriu de munca si extinderea standardelor de dotari si servicii Continental, cat si pe orizontala, prin extinderea ariei de cuprindere a lantului, prin achizitionarea sau construirea a inca 3 – 4 hoteluri in orase ca Bucuresti, Constanta, Brasov, Iasi sau Timisoara, astfel incat sa atingem pana in 2007 cifra de 2000 de camere care ne poate situa in ierarhia unui grup hotelier mediu.

Compania Continental Hotels a preluat hotelul de doua stele Bulevard din Sibiu si il va redeschide in aceasta primavara, ca hotel de patru stele.

Cladirea se afla in apropierea centrului istoric al orasului, avand fatada principala orientata spre sud, catre Teatrul National. Este compusa din doua corpuri principale unite, cel din dreapta construit in secolul al XIX-lea, iar cel din stanga ridicat la 1914.

Intentiade a transforma actualul hotel de doua stele in unul de patru stele a condus inevitabil la recompartimentarea camerelor actuale si a celor cu alte functiuni. Noul hotel va avea 135 de camere si 7 apartamente si va fi structurat pe 3 nivele, plus un al patrulea etaj ce va gazdui un apartament prezidential, care va oferi o panorama superba asupra orasului vechi si va fi format din doua dormitoare cu paturi duble, o camera de zi, o bucatarie si doua bai.

Camerele vor avea bai cu pereti din sticla (in premiera pentru Romania) si mobilier modern de interior, respectand standardul Continental de 4 stele (prezent si la Arad si Oradea), precum si gama coloristica a Continentalului. Toate camerele sunt dotate cu televizor, minibar si aer conditionat. Clientii vor avea la dispozitie internet broadband si Netzone.

Mediul intern.

a) Resurse materiale

Hotelul isi desfasoara activitatea in urmatoarele 2 locatii:

- Calea Dumbravii, nr.2-4, Sibiu, Romania

- Piata Unirii nr.10, Sibiu, Romania

Amplasarea hotelului este foarte avantajoasa pentru toti clientii, fie ei turisti sau oameni de afaceri. Cele mai importante fierme din oras isi au sediul in apropierea hotelului. Distantele se parcurg intr-un timp scurt; turistul sau omul de afaceri grabit poate strabate orasul pe jos admirand monumentele de arhitectura medievala.

Hotelul dispune de 182 de camere (71 camere cu pat matrimonial, 98 camere double, 11 apartamente si 2 apartamente prezidentiale), sali de baie cu toate dotarile, restaurant, terasa, cocktail bar, bar de noapte, 3 sali de conferinta ( 30-180 locuri, dotate cu flipchart, videoproiector, retroproiector, traducere simultana, video & TV, ecran de proiectie.), agentie de turism, parcare, salon de frumusete, salon de masaj, cofetarie, spalatorie, laborator de prajituri, sala de divertisment (internet, TV prin cablu)

La dispozitia clientilor sunt si camere executive si camere pentru nefumatori. Holurile de etaj sunt echipate cu detectoare de fum si alarme sonore.

Preview document

Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu - Pagina 1
Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu - Pagina 2
Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu - Pagina 3
Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu - Pagina 4
Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu - Pagina 5
Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu - Pagina 6
Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Analiza Mediului de Marketing al Hotelului Continental Sibiu.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Strategia de revitalizare a structurii de primire împăratul românilor

INTRODUCERE În zilele noastre turismul a devenit o activitate la fel de importantă precum cea desfăşurată în alte sectoare din economia mondială...

Ai nevoie de altceva?