Analiza Mediului de Marketing

Referat
6.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 2267
Mărime: 15.93KB (arhivat)
Publicat de: Alex State
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Oana Preda, Ion Smedescu
Univ. Romano-Americana.

Extras din referat

Pentru acest studiu de caz s-a ales barul „Laptaria lui Enache” situat in centrul Bucurestiului la unul din etajele superioare ale Teatrului National Bucuresti, adresa fiind Bd. Nicolae Balcescu nr. 2. Scopul acestei dependinte este de a oferi clientilor sai o atmosfera placuta si relaxanta in timp ce acestia se bucura de o gama larga de bauturi alcoolice si nu numai, ce acopera gusturile tuturor. Ocazional, localul se poate inchiria pentru petreceri private de catre persoane juridice in diferite scopuri dar si de persoane fizice pentru aniversari si alte ocazii. De altfel, in mod regulat se tin si concerte ale diverselor trupe de muzica autohtone, precum si spectacole de teatru si stand-up comedy

Istoric si structura

Infiintata in 1994, „Laptaria lui Enache” este o companie certificata pentru distributia de produse alcoolice si racoritoare, servirea acestora intr-un mod profesionist precum si sustinerea de evenimente culturale in cadrul incintei unde isi desfasoara activitatea. Barul e inregistrat la Registrul comertului cu numarul J23/26560/1994, C.I.F/C.U.I: RO6547256 cu un capital social de 15.000 RON si sediul social la adresa Bd. Nicolae Balcescu, nr. 2, Et.8, telefon 315.85.08.

Barul deruleaza activitati de distributie spre consum si organizarea de evenimente cultural si nu numai ce se desfasoara la o singura locatie aflata la adresa realtata mai sus. Aici clientii beneficiaza de o gama variata de produse consumabile. La ora actual acesta se afla in top 5 al celor mai populare locuri de recreere, detianand o cota de piata de 18.7.%. in anul 2007, aceasta cota de piata aflandu-se in continua crestere in perioada de inceput a anului 2008.

Misiunea firmei

Un partener pe termen lung. Incredere totala.

Suntem o un bar care ofera servicii unei game variate de clienti. Am implementat modelul afacerilor americane aducand pe piata romaneasca o viziune noua asupra conceptului de customer service, cel mai important obiectiv pentru fiecare membru al companiei noastre fiind multumirea clientilor. Promitem clientilor nostri ca pot avea incredere totala in noi, strategia nostra fiind dezvoltarea unor relatii pe termen lung cu clientii nostri si crearea unei loialitati care ne vor ajuta sa ne consolidam pozitia de lider pe segmentul nostru de piata.

Obiectivele firmei

- Sa efectueze programe de pregatire profesionala pentru barmanii ce lucreaza in incinta localului.

- Sa stabileasca relatii stranse cu distribuitorii in vederea cresterii gamei de produse comercializate la preturi mai accesibile pentru clienti.

- Cresterea cu peste 25-30% a cifrei de afaceri in perioada iunie-septembrie 2008, fata de aceeasi perioada a anului 2007.

- Extindearea la nivel national prin deschiderea unor locatii similare in alte 4 orase principale din Romania, si anume Brasov, Iasi, Constanta si Timisoara.

Mediul intern

Resurse materiale

-21 de mese de lemn mobile

-55 de bancute de lemn mobile

-20 de scaune toate

-2 banci de metal fixe

-o scena fixa

-o cabina pentru DJ echipata cu intrumente specifice

-mixer, casti, boxe, subwoofer

-barul si rafturile din spatele lui

-robotul de bucatarie

-paharele si linguritele, paiele, umbrelutele si alte accesorii.

-intrumentele de preparat bauturi

-baxurile si butoaiele de bere, vin, whiskey, sampanie, vodka, apa plata, lamai, apa minerala, Fanta, Cola, Pepsi, Mirinda, Sprite, Schweppes, ceaiuri, energizante, suc de rosii, suc de portocale, portocale, etc.

Resursele financiare

-incasarile efectuate in urma vanzarii produselor comercializate

-taxele de inchiriere a localului

-comisionul incasat in urma vanzarii biletelor cu ocazia spectacolelor tinute in aceasta locatie.

Resursele umane

- 6 barmani ce lucreaza in 2 schimburi

-4 debarasadori ce lucreaza in 2 schimburi

-1 manager

-1 contabil.

Mediul extern

Micromediul

Furnizori

-furnizorii de bauturi nealcoolice: SC Nova Energy SRL, All Star Drinks SRL, Coca Cola Romania SRL

-furnizori de bauturi alcoolice: Stuff Distribution Group, United Romanian Breweries Bereprod SRL

-furnizorii accesorii diverse (de paie, lingurite de plastic, servetele si altele): Gold Plast Production SRL.

-furnizor echipamente de mobilier: SC Mobila Radauti SA

-furnizor echipamente audio: SC DjSperStore SA.

-furnizori ai fortei de munca: Oficiul pentru ocuparea fortei de munca, scolile de bucatari, picoli, chelneri si barmani, site-uri specializate ca ejobs.ro, bestjobs.ro etc.

Prestatori servicii

-energie terminca: SC Radet SA

-gaze: SC Distrigaz SA

-energia elecrtica: SC Electrica Muntenia SA

-servitii de curatenie: SC Euroclean SRL

-servicii telecomunicatii: Romtelecom

-servicii internet: RDS-RCS

Clienti

elevi, studenti, angajati, oameni de cultura, profesori, artisti, liber profesionisti

Concurenti: Arcade Café, Club A, Déjà vu, Café Deko

Organismele publice: OPC, Garda financiara

Preview document

Analiza Mediului de Marketing - Pagina 1
Analiza Mediului de Marketing - Pagina 2
Analiza Mediului de Marketing - Pagina 3
Analiza Mediului de Marketing - Pagina 4
Analiza Mediului de Marketing - Pagina 5
Analiza Mediului de Marketing - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Analiza Mediului de Marketing.doc

Te-ar putea interesa și

Analiza Influentei Mediului de Marketing la Colegiul Economic Ion Ghica Bacău

MEMORIU JUSTIFICATIV In lucrarea de disertatie „Analiza influentei mediului de marketing la Colegiul Economic Bacau” am incercat sa surprind...

Analiza Mediului de Marketing la Orange România

CAPITOLUL I CONTINUTUL MEDIULUI DE MARKEING In cadrul conceptului de marketing mediul in care actioneaza intreprinderile, organizatiile sau...

Analiza Mediului de Marketing la SC Ricu Prodcom SRL

Introducere În lucrarea de faţă vom examina şi vom prezenta mediul de marketing al S.C. Ricu Prodcom S.R.L., respectiv componentele micromediului...

Analiza Mediului Intern de Marketing la SC PSV Company

Introducere In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele...

Analiza Mediului de Marketing - Hotel Ibis Nord

CAPITOLUL I COORDONATE ALE ACTIVITĂŢII DE PIAŢĂ A HOTELULUI IBIS NORD BUCUREŞTI 1.1 Scurt istoric al lanţului hotelier Accor. Un univers al...

Analiza Mediului de Marketing BRD

CAPITOLUL1 PREZENTARE GENERALA BRD La 1 decembrie 1990, Banca Românã pentru Dezvoltare a fost înfiintatã ca bancã independentã cu statutul...

Analiza Mediului de Marketing al Firmei

I.Mediul de marketing Mediul de marketing al organizatiei este ansamblul agentilor si fortelor care influenteaza pietele-tinta si...

Analiza Mediului de Marketing în Cadrul SC Argus SA

I. PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI S.C. ARGUS S.A. S.C. ARGUS S.A. cu sediul în Constanţa, Str. Industrială nr.1 este o unitate reprezentativă în...

Ai nevoie de altceva?