Analiza Mediului Concurential al Hotelului Ambient din Brasov

Cuprins referat Cum descarc?

1. Notiuni introductive
2. Descrierea hotelului
3. Analiza Contextului Concurential
3.1. Intensitatea rivalitatii intre firmele concurente
3.2. Puterea de negociere a clientilor


Extras din referat Cum descarc?

Notiuni introductive
Concurenta presupune existenta a doua sau mai multe intreprinderi care activeaza in cadrul unei piete pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti in vederea atingerii unor obiective propuse. Ca urmare, concurenta ii determina pe agentii economici sa se orienteze catre consumatori, mai precis catre nevoile acestora, incercand sa le satisfaca cat mai bine prin oferirea unor produse sau servicii diferentiate fata de cele ale celorlalti competitori. Acest lucru presupune adoptarea unui anumit comportament concurential, comportament care se manifesta in relatiile de concurenta existente intr-un domeniu de activitate sau intr-o piata.
Sansele de reusita ale unei firme turistice depind in mare masura de realismul si calitatea cercetarilor pietei turistice, a mediului concurential in care isi desfasoara activitatea, in baza acestora, fundamentand si punand in aplicare o strategie care sa-i asigure succesul pe piata. Pe baza concluziilor rezultate din analiza celor doua elemente mentionate se poate diagnostica situatia actuala a firmei din punct de vedere al pozitiei competitive si al masurii in care strategia pe care si-a propus-o raspunde adecvat realitatilor pietei si concurentei ce se manifesta in cadrul acesteia. 
Mediul concurential al firmei turistice este format din toate organizatiile si fortele cu care se confrunta in desfasurarea activitatii ei. Mediul este caracterizat de o serie de caracteristici ce deriva pe de o parte din specificul activitatii turistice si pe de alta parte din interactiunile ce se nasc intre fenomenul turistic si celelalte ramuri ale economiei nationale. 
Factorii clasici de influenta asupra contextului concurential
I. Gradul de rivalitate existent intre firmele deja implantate in sector determina intensitatea concurentiala din sector, data de lupta concurentilor existenti pentru marirea propriilor cote de piata, unii in detrimentul celorlalti..
II. Amenintarea reprezentata de concurentii nou-intrati in sector, a caror decizie de penetrare poate genera proportional cu forta acestora, destabilizari in sector.
III. Pericolul reprezentat de fabricantii de produse de substitutie, adica ceea ce in sens clasic denumim concurenti ai firmei.
IV. Puterea de negociere a clientilor si distribuitorilor, care pot fi considerati la randul lor concurenti ai firmei, in sensul in care prin actiunile lor incearca sa obtina maximul de bunuri si servicii, la un pret minim, ceea ce reduce inevitabil marjele de profit ale partenerilor.
V. Puterea de negociere a furnizorilor, de curge din dorinta acestora de a se pozitiona cat mai favorabil posibil in lantul profitabilitatii, prin cresterea preturilor de vanzare sau prin mentinerea acestora la acelasi nivel, in conditiile scaderii calitatii produselor livrate.
Descrierea hotelului
Hotelul Ambient este amplasat ideal in centrul Brasovului. 
Hotelul ofera cazare in 67 de camere structurate astfel: 
- camere single 4* : 4 camere 
- camere duble confort 3*: 13 camere 
- camere duble deluxe 4*: 33 camere 
- camere duble business 4* : 14 camere 
- duplex: 3 duplexuri 
Hotelul dispune de: 
- incalzire centrala independent pe fiecare corp de cladire 
- aer conditionat cu climatizare in receptie, restaurant, bar, sali 
de conferinte 
- 3 sali de conferinte cu capacitati de 60, 30 si respectiv 15 
persoane dotate cu videoproiector, internet wireless, sistem audio - 
multimedia, flipchart, exclusive trim (scaune piele, mese lemn masiv), 
microfoane


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Mediului Concurential al Hotelului Ambient din Brasov.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!