Analiza mărcii Milka - Comunicarea de marketing

Extras din referat Cum descarc?

A. TESTUL VALORILOR
Fiecare membru al echipei va identifica principalele trei valori personale, cu ajutorul Testului valorilor din documentul atasat.
Libertate
Dragoste, afectiune
Dezvoltare personala
B. ALEGEREA MARCII CARE VA FI ANALIZATA
MILKA
C. ANALIZA MARCII
I. MARCA:
Denumira: Milka
Logo: 
II. Pozitionarea marcii:
Pentru o pozitionare corecta a marcii Milka se vor avea in vedere doua principii de baza : principiul identificarii si principiul diferentierii.
Conform principiului identificarii este foarte usor de observat ca marca Milka este plasata in universul delicios a celor mai renumite si apreciate marci de ciocolata din toata lumea, ocupand pozitia de lider pe piata din Europa, iar la nivel international se regaseste printre cele mai cunoscute marci.
In ceea ce priveste principiul diferentierii , principalul element de diferentiere in raport cu concurenta este laptele proaspat si consistent, din Alpi, din care este preparata ciocolata Milka. Acest ingredient special ii confera o deosebita finete, calitate gratie careia a devenit cunoscuta in lumea intreaga. Astfel, Milka s-a pozitionat , de-a lungul timpului, ca fiind cea mai fina ciocolata si avand ca valori principale finetea, autenticitatea, naturaletea, simplitatea si ludicul
Pozitionarea marcii Milka este una afectiva, creandu-se o relatie speciala intre marca si consumator. Principalul element de diferentiere -  finetea -  trimite cu gandul la tandrete si placere, iar ciocolata este prin excelenta un produs asociat foarte puternic emotiilor. Astfel se provoaca o atitudine pozitiva si speciala a publicului tinta fata de marca, o atitudine bazata pe afectivitate.
Pozitionarea are in vedere ceea ce crede clientul despre marca. Perceptia clientului este rezultatul combinatiei intre realitate (data de atributele,caracteristicile si calitatile produsului, pretul,canalele de distributie, tipul de nevoie .) si imaginea create prin intermediul publicitatii, PR, promovarii vanzarilor etc. si prin procese emotionale ale clientului care poate acorda, chiar in mod nejustificat uneori, calitati pe care produsele sub o anumita marca nu le au, le exacerbeaza pe unele existente sau le ignora pe unele si le supradimensioneaza pe altele. Elementele reale si cele imaginate de client se sprijina reciproc, efectul lor sinergic contribuind la marirea valorii marcii percepute de client. Rolul cel mai important revine tipului de client.
III. Elementele de identitate ale marcii:
Numele de marca 
Marca Milka se bucura de o notorietate foarte ridicata, atat la nivel national cat si la nivelul intregului glob. Este un nume usor de inteles si memorat si se creeaza o imagine mentala deoarece alaturi de logo, apare si emblema marcii, vacuta Milka, care a ajuns foarte cunoscuta la ora actuala.
Deoarece numele ,,Milka" este alcatuit din lapte (Milch) si cacao (Kakao) in limba germana, se poate sugereaza categoria de produs din care face parte marca : ciocolata cu lapte.
De asemenea, numele nu are conotatii negative, ba din contra, exprima caldura, finete, bucurie, naturalete ceea ce provoaca o atitudine pozitiva bazata pe afectivitate. Principalul element de diferentiere -  finetea -  trimite cu gandul la tandrete si placere, iar ciocolata este prin excelenta un produs asociat foarte puternic emotiilor.
Marca Milka s-a pozitionat de-a lungul timpului ca fiind cea mai fina ciocolata si avand ca valori principale finetea, naturaletea, autenticitatea, simplitatea si ludicul, valori care fac aceasta marca sa se distinga de restul.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza marcii Milka - Comunicarea de marketing.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!