Analiza Firmei Deichmann

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2631
Mărime: 33.26KB (arhivat)
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Obiectiv de activitate : Comerţ, Logistică.

Viziune: Grupul Deichmann doreşte sa devină cel mai bun retailer de încălţăminte pentru clienţii de pe pieţele unde sunt reprezentaţi.

Misiune: Firma trebuie să furnizeze produse de calitate, având cele mai reduse costuri, la cele mai bune preţuri posibile.

Prezentarea de produse şi servicii: Grupul Deichmann se ocupă cu fabricarea, furnizarea şi comercializarea de încălţăminte, genţi, rucsacuri, produse de întreţinere a încălţămintei, jucării dar şi articole sportive.

Obiective ale companiei: Succesul afacerii pe termen lung, dar pe langă acesta, firma are ca obiectiv central oferta pentru client:cel mai bun produs la cel mai bun preţ. În acest obiectiv se regăseşte, de asemenea conceptul ca anagajaţii să experimenteze un stil de conducere uman şi să se simta confortabil în cadrul firmei.

Structura de conducere:

Directorii Generali: Georg Muller, Wolfgang Wislsperger, Daniel Popa, Thorsten Wenck, Walter Kelin.

Management - conţinut: Schmidt Laszlo

Concepţie: Thorsten Hennig

Design, întreţinere tehnica: Communicode GmbH & Co. KG Rellinghauser Str 332 D - 45136 Essen.

Portofoliu: În România, reţeaua germana Deichmann deţine 36 de magazine şi 340 de angajaţi. Reţeaua internaţionala Deichmann cuprinde 2.939 de magazine, în care lucrează 30.000 de angajaţi. Grupul va investi în acest an 194 de milioane de euro în noi reprezentante şi depozite.

Cifra de afaceri: Cifra de afaceri brută a companiei pe piaţa din România a crescut la 115,98 de milioane de lei (27,4 milioane de euro), în 2010, de la 63,76 de milioane de lei, in 2009. La nivel internaţional, Deichmann a vândut peste 152 de milioane de perechi de încălţăminte, cifra de afaceri a grupului ridicandu-se cu 12,5 la suta, la 3,93 de miliarde de euro. Compania germană Deichmann, cel mai mare retailer de încălţăminte din Europa, a înregistrat, anul trecut, în România afaceri de 63,8 mil. lei, mai mari cu 114% faţă de 2008 (29,8 mil. lei), pentru 2010 fiind planificate zece noi magazine, prin care se vor asigura cel putin 100 de locuri de muncă.

Performanţe: Grupul DEICHMANN a obţinut cea mai mare cifră de afaceri din ultimii 20 ani – mai mult de jumătate din aceasta s-a realizat în străinătate. Creştere semnificativă în Europa Centrală şi de Est – 68 filiale noi in 2010. Cu o creştere de 12,5% în 2010 grupul DEICHMANN cu sediul central în Essen – Germania a înregistrat cea mai mare rată de creştere din ultimii 20 ani. La obţinerea acestor rezultate au contribuit în mod esenţial şi sucursalele celui mai mare retailer de încălţăminte din Centrul şi Sud-Estul Europei. Iar cifrele sunt în continua creştere.

Scurt istoric: Grupul Deichmann, cu sediul central in Essen ( Germania ) a fost înfiinţată în 1913 şi se afla 100% in proprietatea familiei fondatoare, Familia Deichmann.

Afacerea s-a extins, devenind Nr. 1 in Europa, însă conceptul firmei a ramas mereu acelasi: DEICHMANN ofera încălţăminte bună, modernă şi de calitate la preţuri deosebit de avantajoase. Compania este lider de piaţă europeana în domeniul comerţului, având peste 28,000 angajaţi pe plan internaţional.

Sub numele de Deichmann activează filiale în Germania, Austria, Anglia, Danemarca, Polonia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Slovenia, Suedia, România, Croaţia, Italia, Lituania, Spania, Turcia si Bulgaria.

Preview document

Analiza Firmei Deichmann - Pagina 1
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 2
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 3
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 4
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 5
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 6
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 7
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 8
Analiza Firmei Deichmann - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Analiza Firmei Deichmann.doc

Alții au mai descărcat și

Strategii ale mixului de marketing în cadrul firmei Milka

1.1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing În accepțiunea generala, marketingul reprezinta "stiinta si arta de a convinge clientii sa...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?