Analiza Firmei Antares

Extras din referat Cum descarc?

CAP.1 PREZENTAREA MISIUNII FIRMEI
ANTARES TRANSPORT
1.1 Prezentarea firmei
Are sediul central in municipiul Rm. Valcea, str. Dacia, nr. 10. Istoricul societatii incepe in urma cu 60 de ani cand exista ca Intreprindere de Transporturi Auto Judeteana: ITA- Rm.Valcea. Din anul 2004 face parte din grupul de firme ANTARES si se prezinta ca una dintre cele mai importante firme cu traditie in domeniul transportului rutier la nivelul judetului Valcea, activand in urmatoarele domenii:transportul rutier de persoane prin curse regulate si curse ocazionale, servicii de autogara, activitati de service (reparatii auto si inspectie tehnica periodica) si sector de alimentatie publica prin Restaurantul ,,Antares Grill" si Fast Food-ul din Autogara 1 Mai. Societatea se afla in plin proces de modernizare, construindu-si cu atentie o noua identitate, stabilindu-si ca valori de baza orientarea fata de cerintele clientului si calitatea serviciilor. 
Misiunea firmei:Antares Transport asigura transportul calatorilor in conditii de maxima siguranta si confort pentru a satisface nevoile, dorintele si asteptarile clientilor.
Viziunea:Antares Transport doreste sa se impuna ca primul furnizor de servicii de transport calatori din judetul Valcea. La nivel national, Antares Transport isi va consolida pozitia intre primii 15 operatori de transport de calatori intra si interurban.
Valori:
o Experienta in domeniul transportului de calatori;
o Orientarea catre client - satisfactia clientului este indicatorul suprem al eficientei si eficacitatii noastre in incercarea de a oferi clientilor cele mai bune solutii pentru a raspunde nevoilor lor;
o Oamenii - implicarea si lucrul in echipa sunt valorile noastre umane esentiale;
o Calitatea serviciilor - serviciile noastre oglindesc cu acuratete modul nostru de lucru si gradul de respect pe care il acordam clientilor nostri. Asa cum vom stii sa ne respectam clientii, oferindu-le cele mai bune produse/servicii, tot asa vom castiga si stima lor;
Cu scopul de a creste eficienta, productivitatea si competitivitatea organizatiei, in toamna anului 2005 s-a demarat procesul de proiectare si implementare a sistemului de management al calitatii.Au existat o multitudine de factori care au condus la necesitatea abordarii managementului calitatii, dintre care mentionam:
o Realizarea increderii in produsele si serviciile oferite;
o Satisfacerea clientului;
o Imbunatatirea imaginii pe piata;
o Imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor;
o Reducerea costurilor non-calitatii;
o Cresterea profitului;
o Alinierea la cerinttele unor standarde internationale;
o Satisfactia, motivatia, angajamentul, constientizarea personalului propriu;
o Certificarea, ca parte a culturii calitatii;
Acest proces a fost o munca de echipa in care a fost implicat tot personalul organizatiei, incepand cu Directorul General si terminand cu ultimul angajat si s-a concretizat prin identificarea proceselor din cadrul organizatiei, stabilirea obiectivelor calitatii care se regasesc in Declaratia de Politica a Directorului General si elaborarea documentelor sistemului: manualul calitatii, proceduri de sistem si operationale si instructiuni de lucru.
In anul 2007, in urma auditului de certificare realizat de catre societatea pentru certificare Total Quality Consult - Bucuresti, sistemul de management al calitatii a fost certificat in conformitate cu SR EN ISO 9001:2001, pentru urmatoarele domenii de activitate:
o transport terestru de calatori pe baza de grafic - cod CAEN 6021;
o transporturi terestre de calatori ocazionale - cod CAEN 6023;
o transport rutier de marfa - cod CAEN 6024;
1.2 Patrimoniul firmei este format din:
- 6 Autocare Mercedes de trei stele, an fabricatie 2004, cu o capacitate de 48+1 locuri;
- 8 Microbuze Iveco de doua stele, an fabricatie 2003, cu o capacitate de 16 locuri;
- 10 Microbuze Iveco de o stea, an fabricatie 2003 si 2004, cu o capacitate de 19 locuri;
- 9 Autocare ISUZU de trei stele, an fabricatie 2008, cu o capacitate de 29 locuri;
- 5 Autocare ISUZU categoria I, an de fabricatie 2007, cu o capacitate de 29 locuri;
- 7Autocare ISUZU de 4 stele, an de fabricatie 2008, cu o capacitate de 24 locuri;
- 8 Autocare ISUZU de 2 stele, an de fabricatie 2004, cu o capacitate de 26 locuri;


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Firmei Antares.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!