Analiza Firmei Antares

Referat
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 4264
Mărime: 45.88KB (arhivat)
Publicat de: Marina Niculae
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: prof.Niculescu

Extras din referat

CAP.1 PREZENTAREA MISIUNII FIRMEI

ANTARES TRANSPORT

1.1 Prezentarea firmei

Are sediul central în municipiul Rm. Vâlcea, str. Dacia, nr. 10. Istoricul societăţii începe în urma cu 60 de ani când există ca Întreprindere de Transporturi Auto Judeţeană: ITA- Rm.Vâlcea. Din anul 2004 face parte din grupul de firme ANTARES şi se prezintă ca una dintre cele mai importante firme cu tradiţie în domeniul transportului rutier la nivelul judeţului Vâlcea, activând în urmatoarele domenii:transportul rutier de persoane prin curse regulate şi curse ocazionale, servicii de autogară, activităţi de service (reparaţii auto şi inspecţie tehnică periodică) şi sector de alimentaţie publică prin Restaurantul „Antares Grill” şi Fast Food-ul din Autogara 1 Mai. Societatea se află în plin proces de modernizare, construindu-şi cu atenţie o noua identitate, stabilindu-şi ca valori de bază orientarea faţă de cerinţele clientului şi calitatea serviciilor.

Misiunea firmei:Antares Transport asigură transportul călătorilor în condiţii de maxima siguranţa şi confort pentru a satisface nevoile, dorinţele şi aşteptarile clienţilor.

Viziunea:Antares Transport doreşte să se impună ca primul furnizor de servicii de transport călători din judeţul Vâlcea. La nivel naţional, Antares Transport îşi va consolida poziţia între primii 15 operatori de transport de călători intra şi interurban.

Valori:

• Experienţa în domeniul transportului de călători;

• Orientarea către client - satisfacţia clientului este indicatorul suprem al eficienţei şi eficacitaţii noastre în incercarea de a oferi clienţilor cele mai bune soluţii pentru a raspunde nevoilor lor;

• Oamenii - implicarea şi lucrul în echipa sunt valorile noastre umane esenţiale;

• Calitatea serviciilor - serviciile noastre oglindesc cu acurateţe modul nostru de lucru şi gradul de respect pe care îl acordam clienţilor nostri. Aşa cum vom ştii să ne respectăm clienţii, oferindu-le cele mai bune produse/servicii, tot aşa vom câştiga şi stima lor;

Cu scopul de a creşte eficienţa, productivitatea şi competitivitatea organizaţiei, în toamna anului 2005 s-a demarat procesul de proiectare şi implementare a sistemului de management al calitaţii.Au existat o multitudine de factori care au condus la necesitatea abordării managementului calităţii, dintre care mentionăm:

• Realizarea încrederii în produsele şi serviciile oferite;

• Satisfacerea clientului;

• Îmbunataţirea imaginii pe piaţa;

• Îmbunataţirea calitaţii produselor şi serviciilor;

• Reducerea costurilor non-calităţii;

• Creşterea profitului;

• Alinierea la cerintţele unor standarde internaţionale;

• Satisfacţia, motivaţia, angajamentul, conştientizarea personalului propriu;

• Certificarea, ca parte a culturii calităţii;

Acest proces a fost o munca de echipă în care a fost implicat tot personalul organizaţiei, începând cu Directorul General şi terminând cu ultimul angajat şi s-a concretizat prin identificarea proceselor din cadrul organizaţiei, stabilirea obiectivelor calităţii care se regăsesc în Declaraţia de Politică a Directorului General şi elaborarea documentelor sistemului: manualul calităţii, proceduri de sistem şi operaţionale şi instrucţiuni de lucru.

În anul 2007, în urma auditului de certificare realizat de către societatea pentru certificare Total Quality Consult - Bucuresti, sistemul de management al calităţii a fost certificat în conformitate cu SR EN ISO 9001:2001, pentru următoarele domenii de activitate:

• transport terestru de călători pe bază de grafic - cod CAEN 6021;

• transporturi terestre de călători ocazionale – cod CAEN 6023;

• transport rutier de marfă - cod CAEN 6024;

1.2 Patrimoniul firmei este format din:

- 6 Autocare Mercedes de trei stele, an fabricaţie 2004, cu o capacitate de 48+1 locuri;

- 8 Microbuze Iveco de doua stele, an fabricaţie 2003, cu o capacitate de 16 locuri;

- 10 Microbuze Iveco de o stea, an fabricaţie 2003 si 2004, cu o capacitate de 19 locuri;

- 9 Autocare ISUZU de trei stele, an fabricaţie 2008, cu o capacitate de 29 locuri;

- 5 Autocare ISUZU categoria I, an de fabricaţie 2007, cu o capacitate de 29 locuri;

- 7Autocare ISUZU de 4 stele, an de fabricaţie 2008, cu o capacitate de 24 locuri;

- 8 Autocare ISUZU de 2 stele, an de fabricaţie 2004, cu o capacitate de 26 locuri;

Preview document

Analiza Firmei Antares - Pagina 1
Analiza Firmei Antares - Pagina 2
Analiza Firmei Antares - Pagina 3
Analiza Firmei Antares - Pagina 4
Analiza Firmei Antares - Pagina 5
Analiza Firmei Antares - Pagina 6
Analiza Firmei Antares - Pagina 7
Analiza Firmei Antares - Pagina 8
Analiza Firmei Antares - Pagina 9
Analiza Firmei Antares - Pagina 10
Analiza Firmei Antares - Pagina 11
Analiza Firmei Antares - Pagina 12
Analiza Firmei Antares - Pagina 13
Analiza Firmei Antares - Pagina 14
Analiza Firmei Antares - Pagina 15
Analiza Firmei Antares - Pagina 16
Analiza Firmei Antares - Pagina 17
Analiza Firmei Antares - Pagina 18
Analiza Firmei Antares - Pagina 19
Analiza Firmei Antares - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Analiza Firmei Antares.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Lucrări practice la marketingul transporturilor

Lucrarea practică nr.1 Tema: Analiza de marketing a întreprinderii de transport Conţinutul lucrării: - Consideraţii generale - Prezentarea...

Te-ar putea interesa și

Analiza și Evaluarea Operațiunilor Logistice ale Firmei Unic Spot Ro SRL

Introducere Procesul de distribuţie reprezintă o componentă importantă a activităţii pe care agenţii economici o desfăşoară în cadrul pieţei. Dată...

Ai nevoie de altceva?