Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA

Referat
9.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 5809
Mărime: 38.60KB (arhivat)
Publicat de: Atena Scurtu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Marian Balasescu
Universitatea Transilvania Brasov Facultatea de Stiinte Economice Afacerii Internationale Anul II - ID

Extras din referat

Capitolul 1

Prezentarea firmei:

Societatea comerciala Secuiana, societate pe actiuni, a fost fondata in anul 1968, anul acesta ajungand la 40 de ani de experienta in domeniul textil. Dealungul aniilor produsele firmei, la inceput variate – pantaloni, camasi, sacouri, paltoane pentru barbati, femei si chiar copii, si costume pentru “fosta militie” si armata s-a redus in prezent doar la pantaloni de barbati.

Dupa 1995 S,C Secuiana S.A s-a extins, formand azi un grup de trei fabricii producatoare de pantaloni si o firma de logistica. Din grupul Secuiana fac parte :

- Secuiana – sediul central Targu-Secuiesc

- S’Mode – localizata tot in Targu-Secuiesc – producatoare de pantaloni de dama cu tendinte si spre alte produse de dama precum camasi, bluze si accesori (genti, esarfe)

- Seconf – cu sediul in comuna Bretcu la 15km de Targu-Secuiesc – producatoare atat de pantaloni de dame cat si barbatii

- Secuiana Trans – localizata in Targu-Secuiesc – firma de transport international si comisionare produse

Analiza de marketing pe care o vom face este la nivelul sediului central, celelalte fabrici din grupul Secuiana avand politici, tactici si folosind instrumente diferite de promovare a produselor proprii datorate faptului ca la nivel administrativ-financiar sunt complet separate de firma mama.

Legatura realizand-o doar consiliul administrativ al carui director general este D’l eco. Laszlo Dobra (manager al firmei mama), fiecare dintre subunitati avand manageri proprii.

1.1. Nume si localizare :

S.C. SECUIANA S.A isi are sediul in municipiul Targu-Secuiesc, judetul Covasna – localitate situata la 60km nord-est pe DN 1 de unul dintre cele mai mari orase ale Romaniei – Brasov.

Fabrica este situata pe strada Pacii nr.42 la 1.5km de la intrare in localitate.

1.2. Forma juridica de constituire

Este o societate pe actiuni cu numar de inmatriculare la registrul comertului J14/830/1992, avand codul fiscal RO 3667158

1.3. Capitalul social al firmei este de : 22.225.000 Ron

Tipul capitalului find unul social subscris varsat

1.4. Personalul Firmei :

Numarul de angajati in productie este de 600 de angajati si la departamentul de vanzari 110 persoane angajati cu contract de munca in magazinele si francizele proprii

1.5. Oferta firmei :

In prezent peste 90% din productia firmei e constituita din productia de tip lohn si semilohn cu destinatie catre export. Societatea incheie contracte pe sezoane de jumatate de an cu firme precum Saville Heaton (Anglia), Hedex (Olanda), Meyer si Boumler (Germania), Bruno Saint Hillare (Franta), precum si clienti mai mici care pot deveni ulterior clienti stabili cu contracte pe lunga durata !!

Prin deparamentul de marketing al societati se studiaza si se alege piata tinta – nefiind singura companie care deserveste aceasta piatanu poate practica preturi care sa-i aduca profit mare, invazia produselor de calitate inferioara

Prin departamentele de mostrari Secuiana ofera posibilitatea clientilor de a alege calitate, flexibilitate si servici indreptate spre satisfacerea clinetilor atat din punct de vedere al tehnologiilor folosite cat si a preturilor oferite !!

Aproximativ 10% din productie o reprezinta productia de pantaloni barbatesti pentru piata interna – productie cunoscuta in Romania sub brand-ul Adam’s.

Prin deparamentul de marketing al societati se studiaza si se alege piata tinta – nefiind singura companie care deserveste aceasta piatanu poate practica preturi care sa-i aduca profit mare, invazia produselor de calitate inferioara si ieftine a obligat-o sa se bazeze pe difierentierea propriei oferte de cele ale concurentiilor. (in cazul in care acelasi segment de piata este desrvit de mai multe firme ale caror produse nu sunt diferentiate atunci cei mai multi cumparatori vor alege pe cea care ofera pretul cel mai mic.

Exista patru moduri de difernetere a unei oferte (tactica adoptata si de Secuiana prin oferirea a ceva mai bun, mai nou, mai rapid si mai ieftin.

Clientii magazinelor sunt cu venituri medii si peste medii, societatea oferind o calitate superioara si datorita experientei, renumelui deja dobandit si stabilitati in domeniu, siguranta unui produs de incredere.

Preview document

Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 1
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 2
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 3
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 4
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 5
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 6
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 7
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 8
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 9
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 10
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 11
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 12
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 13
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 14
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 15
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 16
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 17
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 18
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 19
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 20
Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Analiza de Marketing la Nivelul Firmei SC Secuiana SA.doc

Ai nevoie de altceva?