Extras din referat
CERINȚĂ:
Alegeți din ANUARUL STATISTIC AL ROMÂNIEI sau din baza de date TEMPO online - serii de timp a I.N.S. de pe site-ul www.insse.ro două variabile aflate într-o oarecare dependență una de alta, pentru toate cele 41 de județe (fără municipiul București).
Folosind SPSS, introduceți datele și analizați:
- Indicatorii medii și ai variației pentru fiecare din cele două variabile, folosind metode diferite de analiză;
- Efectuați grafice specifice pentru cele două distribuții și pentru indicatorii calculați;
- Analizați legătura dintre cele două variabile și stabiliți care este cel mai potrivit model de regresie.
Datele analizate în acest proiect sunt Muzee și colecții publice și Vizitatori în muzee și colecții publice în cele 41 de județe ale României pentru anul 2015.
Introducem în Variable View metadatele (variabilele de analizat):
Introducem în Data View datele brute ce trebuiesc analizate:
Preview document
Conținut arhivă zip
- Analiza datelor de marketing cu SPSS.docx