Analiza datelor de marketing cu SPSS

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 814
Mărime: 1.75MB (arhivat)
Publicat de: Ionut M.
Puncte necesare: 6

Extras din referat

CERINȚĂ:

Alegeți din ANUARUL STATISTIC AL ROMÂNIEI sau din baza de date TEMPO online - serii de timp a I.N.S. de pe site-ul www.insse.ro două variabile aflate într-o oarecare dependență una de alta, pentru toate cele 41 de județe (fără municipiul București).

Folosind SPSS, introduceți datele și analizați:

- Indicatorii medii și ai variației pentru fiecare din cele două variabile, folosind metode diferite de analiză;

- Efectuați grafice specifice pentru cele două distribuții și pentru indicatorii calculați;

- Analizați legătura dintre cele două variabile și stabiliți care este cel mai potrivit model de regresie.

Datele analizate în acest proiect sunt Muzee și colecții publice și Vizitatori în muzee și colecții publice în cele 41 de județe ale României pentru anul 2015.

Introducem în Variable View metadatele (variabilele de analizat):

Introducem în Data View datele brute ce trebuiesc analizate:

Preview document

Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 1
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 2
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 3
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 4
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 5
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 6
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 7
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 8
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 9
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 10
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 11
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 12
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 13
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 14
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 15
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 16
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 17
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 18
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 19
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 20
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 21
Analiza datelor de marketing cu SPSS - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Analiza datelor de marketing cu SPSS.docx

Te-ar putea interesa și

Cercetarea Satisfacției Cliențiilor

Introducere In această lucrarea, este tratată cu atenție o problemă de actualitate și anume măsurarea gradului de satisfacție a clienților unei...

Analiza Datelor de Marketing Utilizând SPSS

Proiectul final la „Analiza datelor de marketing utilizând SPSS” are în vedere realizarea unei analize (şi a unui raport adecvat al cercetării)...

Raport de cercetare îmbrăcăminte

Rezumat Managerial În urma cercetării efectuate, am ajuns la următoarele concluzii: Cei mai mulți dintre consumatorii de articole vestimentare...

Raport de cercetare IL PASSO

Rezumat Managerial În această cercetare au fost chestionate 120 de persoane cu vârste cuprinse între 25 și 65 de ani pentru a li se putea afla...

Cercetare marketing agenția Nemo-tur

INTRODUCERE Agentia de turism Nemo Tour isi desfasoara activitatea pe piata din Brasov din anul 2005. In prezent ofera servicii turistice in...

Raport de cercetare privind gradul de satisfacție al clienților din cadrul Hotel Moldova

Rezumat introductiv Prezenta lucrare a avut drept obiectiv principal identificarea gradului de satisfacție al clienților privind oferta precum și...

Research Report - Ulei Unisol

Rezumat managerial Pentru aflarea răspunsului la problema managerială, situarea mărcii de ulei de floarea-soarelui UNISOL pe piaţa ieşeană ca...

Analiza datelor de marketing utilizând SPSS

Rezumat Cercetare Cercetarea de față are ca scop identificarea prncipalelor modalități de petrecere a timpului liber al studențiilor, a modului în...

Ai nevoie de altceva?