Analiza Datelor de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

Am realizat o cercetare asupra clientilor bancari. Analiza urmareste identificarea segmentului tinta a clientilor bancari care utilizeaza serviciul de internet banking.
Cercetarea a fost facuta asupra unui esantion de 1000 persoane.
Rezultatele centralizate in functie de ,,utilizarea serviciului de internet banking" si ,,grupa de varsta" se prezinta astfel:
Utilizarea serviciului
de internet banking Grupa de varsta (ani impliniti) TOTAL
18 - 35 36 - 55 peste 55 
Utilizeaza 380 (288) 220 (224) 40 (128) 650
Nu utilizeaza 70 (162) 130 (126) 160 (72) 350
TOTAL 450 350 200 1000
Din vizualizarea tabelului de contingenta, se observa ca exista diferente in utilizarea serviciului de internet banking la nivelul celor trei grupe de varsta. Astfel, dintre cei care utilizeaza serviciul de internet banking sunt 380 persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 35 ani din cei 450 respondeti cu aceasta varsta, 220 persoane cu varsta cuprinsa intre 36 si 55 din cei 350 respondenti si doar 40 persoane cu varsta peste 55 ani din cei 200 respondenti.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Datelor de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!