Analiza comunicării de marketing a companiei Mondelez România SA

Extras din referat Cum descarc?

Partea 1. Prezentarea companiei Mondelez Romania S.A.
-  Istoric. Ciocolata, cafeaua si biscuitii pe care toti romanii le au pe masa vin de la Mondelez Romania. Ciocolata Milka sau Poiana, biscuitii LU, cafeaua Jacobs si Nova Brasilia! Sunt doar cateva dintre produsele care au ajuns in cosul de cumparaturi ale oricarui roman si pe care le detine Mondelez Romania, una dintre companiile de top din industria de ciocolata, cafea si biscuiti din tara.
Istoria companiei este una bogata si incepe acum mai bine de o suta de ani, cand un tanar intreprinzator cu un cal, o caruta si 65 de dolari in buzunar a inceput sa vanda branza. Numele tanarului de origine canadiana este James Lewis Kraft, iar compania care i-a purtat numele este acum cunoscuta pe plan international. Cu imaginatie si daruire, dar si mult angajament, compania a ajuns acum in peste 150 de tari, iar produsele lansate sunt pe masa a peste un miliard de consumatori.
"La 1 octombrie 2012, Kraft Foods s-a impartit in doua companii publice de top: o companie de snacks la nivel global si o companie de produse de bacanie, in America de Nord. Aceasta din urma isi mentine numele de Kraft Foods Group, Inc. In consecinta, compania de snacks la nivel global a avut nevoie de un nume nou. Decizia de a imparti compania s-a datorat strategiei diferite de crestere si dezvoltare intre categoriile de snacks si celelalte produse alimentare din portofoliul companiei. Mai mult, aceste categorii aveau nevoie de directii noi de dezvoltare, elaborate in piete separate", a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager la Mondelez Romania.
Noul nume al companie este un cuvant recent inventat care sugereaza ideea de lume delicioasa plina de momente de bucurie. "Monde" este inspirat din versiunea latina a cuvantului "lume" si "delez" este o expresie originala a cuvantului "delicios". "La nivel de consumator, schimbarea numelui companiei nu este una majora. Marcile bine cunoscute si indragite, din portofoliul Mondelez Romania, ce au apartinut anterior Kraft Foods Romania, sunt aceleasi -  cafea: Jacobs, Nova Brasilia si sistemul de preparare a cafelei -  Tassimo; ciocolata: Milka,Toblerone, Poiana si Africana; biscuiti: belVita, OREO, Milka, Pepito, Pim`s, Barni, TUC si bomboanele Halls", ne-a explicat Doina Cavache.
-  Misiune, viziune, valori. In intreaga lume, granitele dintre mese si gustari se estompeaza. Gustarea - acele momente in care ajungeti la o muscatura delicioasa intre mese - este in crestere. Dar exista, de asemenea, o tensiune culturala universala ...oamenii nu doresc sa aleaga intre gustare si mancare corecta. Acesta este motivul pentru care, la Mondelez imputernicim oamenii sa aleaga gustarile potrivite/ corecte. Acesta este scopul nostru.
In fiecare zi, suntem inspirati sa parcurgem kilometrul suplimentar pentru a conduce viitorul gustarii in intreaga lume. Facem acest lucru oferind gustarea potrivita, pentru momentul potrivit, facut drumul corect.
Gama noastra larga de gustari delicioase sunt cele necesare, atunci cand ai nevoie. Fiecare muscatura este si mai satisfacatoare stiind ca sunt facute cu ingrediente de inalta calitate, intr-un mod care sa permita oamenilor si planetei sa prospere.
De la producatorii si brutarii nostri pasionati de pe glob pana la momentul tau de gustari, Mondelez International stie sa imputerniceasca oamenii sa aleaga gustarile potrivite/ corecte.
Reflectate in tot ceea ce facem, valorile noastre modeleaza modul in care functionam si ne aduc scopul de a-i imputernici pe oameni sa gustati dreptul la viata. Ne iubim consumatorii si marcile noastre. Ne cunoastem profund consumatorii si le intelegem dorintele de bunastare personala si ingrijire atenta pentru planeta noastra. Formeaza modul in care impartasim gustari incantatoare si sustinatoare cu ele.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza comunicarii de marketing a companiei Mondelez Romania SA.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!