Analiza comparativă a tehnicilor de comunicare - Vodafone vs Orange

Referat
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1444
Mărime: 11.91KB (arhivat)
Publicat de: Nichifor Man
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Studiul analizei comparative il constituie firmele Connex si Orange, ambele firme sunt firme de telecomunicatie mobile si sunt cele mai puternice firme de acest gen aflate pe piata romaneasca

Scurt istoric al firmelor

1. VODAFONE

Vodafone, lider al pietei de telecomunicatii mobile din Romania si prima retea de servicii video mobile din Romania, este marca inregistrata a MobiFon S.A., compania care a introdus serviciile GSM in Romania, la 15 aprilie 1997.

Vodafone inregistra 5.250.621 de clienti, la 30 iunie 2005, si continua sa fie cel mai important furnizor de servicii de Internet din Romania, cu peste 235.000 de clienti ai serviciului de Internet dial-up si 6.000 de linii dedicate/VPN in sectorul business.

Vodafone este cea mai mare investitie greenfield din Romania, atingand in anul 2004 o valoare a investitiilor de 1 miliard de dolari. In acelasi timp, Connex produce 1% din Produsul Intern Brut al Romaniei.

Vodafone este cea mai mare companie de comunicatii mobile din lume, cu divizii in 27 de tari si Retele Partenere in alte 14 tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre mai mult de 154,8 milioane de clienti din intreaga lume

2.ORANGE

În lume sunt peste 50 de milioane de oameni pe care îi despart distante, care vorbesc limbi diferite si au moduri de viatã diferite.

Dar toti au ales acelasi lucru: sã comunice asa cum simt, sã priveascã cu deschidere si optimism spre viitor.

Pe toti îi apropie Orange, indifferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franta, Israel, Hong Kong, Elvetia, Australia sau România.

Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grija pentru detalii, consecventa definesc Orange în tot ce face.

Orange înseamnã cã vom schimba tiparele si ne vom dezvolta în continuare pentru a-ti oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovatie si transparentã.

În ceea ce facem, ca Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers si care sunt beneficiile pe care le aduce.

Te invitãm sã experimentezi Orange si avem încredere cã împãrtãsim aceeasi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

Analiza tehnicilor de promovare in functie de cele 6 componente

PUBLICITATEA

Una din metodele cele mai des folosite de publicitate o constituie Sponsorizarile pe care ambele firme le aplica al fiecare ocazie aparuta .... sponsorizarile apar la fiecare eveniment important.O alta metoda de publicitate des folosita este constituita de aparitia panourilor publicitare cu mesaje sugestive scurte si la obiect.. gasim in paginile revistelor cu diferit specific strecurata cate o reclama foarte bine tiparita cu referire la Orange sau Vodafone.

Ambele firme au oferte promotionale care sunt personalizate in functie de nevoile consumatorilor .. astfel ambele firme ne ofera abonamente si facilitati speciale pentru studenti,pentru afacerile mari,oferte de abonamente pentru familie s.m.d.p.

PROMOVAREA VANZARILOR

Programul Orange Thank You

o relatie pe termen lung

Suntem cei care am introdus conceptul de puncte acordate în functie de valoarea facturii lunare si continuãm sã dezvoltãm acest program pentru ca tu sã ai mai multã libertate în folosirea beneficiilor pe care ti le oferã

De asemenea si Vodafone ofera puncte de loialitate in functie de valoarea facturii.Punctele accumulate pot fi folosite la achizitionarea de telefoane sau accesorii la preturi reduse ,la plata facturilor .La cartela Pre-pay atat Vodafone cat si Orange la acumularea a 100 de minute primate in urma convorbirilor ofera clientilor un bonus de 1 $ sau 1,5 $ in functie de vechimea in retea.

Preview document

Analiza comparativă a tehnicilor de comunicare - Vodafone vs Orange - Pagina 1
Analiza comparativă a tehnicilor de comunicare - Vodafone vs Orange - Pagina 2
Analiza comparativă a tehnicilor de comunicare - Vodafone vs Orange - Pagina 3
Analiza comparativă a tehnicilor de comunicare - Vodafone vs Orange - Pagina 4
Analiza comparativă a tehnicilor de comunicare - Vodafone vs Orange - Pagina 5
Analiza comparativă a tehnicilor de comunicare - Vodafone vs Orange - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Analiza Comparativa a Tehnicilor de Comunicare - Vodafone vs Orange.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza pieței telefoniei mobile

1.SCURT ISTORIC AL TELEFONIEI MOBILE Primul sistem radio si de telefonie disponibil comercializat este cunoscut sub numele de serviciul de...

Analiză comparativă - Orange și Vodafone

Cap I Introducere Telefonia mobilă a revoluţionat modul în care comunicăm şi este acum nelipsită din viaţa de zi cu zi a mai mult de jumatate din...

Cum este prezentul în telefonia mobilă

1. Aria si capacitatea pietei Comunicarea este o nevoie care a existat dintotdeauna. A fost rezolvata cu ajutor postei, telegrafului sau al...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Analiza comparativă a demersurilor publicitare realizate pentru Orange și Vodafone

CAP 1. Caracterizare succinta a pietei produsului Cartela PrePay; pozitia marcilor Orange si Vodafone pe aceasta piata 1.1. Definirea pietei...

Analiza Comparativă a Comunicării de Marketing pentru Retelele Orange și Vodafone

Partea I: Elemente definitorii ale pietei I.1. Caracterizare generala Pe piata telefoniei mobile din Romania, lucrurile par clare, cu doua...

Analiza Diagnostic la SC Vodafone SA

Capitolul 1 Prezentarea generală SC.VODAFONE GSM.SRL Cel mai mare operator de telefonie mobile din lume, Vodafone, şi-a început activitatea în...

Ai nevoie de altceva?