Analiza Comparativa a Tehnicilor de Comunicare - Vodafone vs Orange

Extras din referat Cum descarc?

Studiul analizei comparative il constituie firmele Connex si Orange, ambele firme sunt firme de telecomunicatie mobile si sunt cele mai puternice firme de acest gen aflate pe piata romaneasca
Scurt istoric al firmelor
1. VODAFONE
Vodafone, lider al pietei de telecomunicatii mobile din Romania si prima retea de servicii video mobile din Romania, este marca inregistrata a MobiFon S.A., compania care a introdus serviciile GSM in Romania, la 15 aprilie 1997.
Vodafone inregistra 5.250.621 de clienti, la 30 iunie 2005, si continua sa fie cel mai important furnizor de servicii de Internet din Romania, cu peste 235.000 de clienti ai serviciului de Internet dial-up si 6.000 de linii dedicate/VPN in sectorul business.
Vodafone este cea mai mare investitie greenfield din Romania, atingand in anul 2004 o valoare a investitiilor de 1 miliard de dolari. In acelasi timp, Connex produce 1% din Produsul Intern Brut al Romaniei.
Vodafone este cea mai mare companie de comunicatii mobile din lume, cu divizii in 27 de tari si Retele Partenere in alte 14 tari. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre mai mult de 154,8 milioane de clienti din intreaga lume
2.ORANGE
In lume sunt peste 50 de milioane de oameni pe care ii despart distante, care vorbesc limbi diferite si au moduri de viata diferite.
Dar toti au ales acelasi lucru: sa comunice asa cum simt, sa priveasca cu deschidere si optimism spre viitor.
Pe toti ii apropie Orange, indifferent daca traiesc in Marea Britanie, Franta, Israel, Hong Kong, Elvetia, Australia sau Romania.
Creativitatea, indrazneala, dinamismul, deschiderea, grija pentru detalii, consecventa definesc Orange in tot ce face.
Orange inseamna ca vom schimba tiparele si ne vom dezvolta in continuare pentru a-ti oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovatie si transparenta. 
In ceea ce facem, ca Orange Romania, vom contura in fiecare zi mai clar ce inseamna acest univers si care sunt beneficiile pe care le aduce.
Te invitam sa experimentezi Orange si avem incredere ca impartasim aceeasi convingere: viitorul este intr-adevar senin. 
Analiza tehnicilor de promovare in functie de cele 6 componente
PUBLICITATEA
Una din metodele cele mai des folosite de publicitate o constituie Sponsorizarile pe care ambele firme le aplica al fiecare ocazie aparuta .... sponsorizarile apar la fiecare eveniment important.O alta metoda de publicitate des folosita este constituita de aparitia panourilor publicitare cu mesaje sugestive scurte si la obiect.. gasim in paginile revistelor cu diferit specific strecurata cate o reclama foarte bine tiparita cu referire la Orange sau Vodafone.
Ambele firme au oferte promotionale care sunt personalizate in functie de nevoile consumatorilor .. astfel ambele firme ne ofera abonamente si facilitati speciale pentru studenti,pentru afacerile mari,oferte de abonamente pentru familie s.m.d.p.
PROMOVAREA VANZARILOR
Programul Orange Thank You
o relatie pe termen lung 
Suntem cei care am introdus conceptul de puncte acordate in functie de valoarea facturii lunare si continuam sa dezvoltam acest program pentru ca tu sa ai mai multa libertate in folosirea beneficiilor pe care ti le ofera
De asemenea si Vodafone ofera puncte de loialitate in functie de valoarea facturii.Punctele accumulate pot fi folosite la achizitionarea de telefoane sau accesorii la preturi reduse ,la plata facturilor .La cartela Pre-pay atat Vodafone cat si Orange la acumularea a 100 de minute primate in urma convorbirilor ofera clientilor un bonus de 1 $ sau 1,5 $ in functie de vechimea in retea.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Comparativa a Tehnicilor de Comunicare - Vodafone vs Orange.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!