Cuprins
- Introducere 3
- Hotel Cubix 3
- Informaţiile prezentate pe site-ul hotelului 3
- Ușurinta navigării 4
- Posibilitatea de a face rezervari on-line 4
- Estetica paginii 4
- Hotel Ramada 5
- Informaţiile prezentate pe site-ul hotelului 5
- Usurința navigării 5
- Posibilitatea de a face rezervari on-line 5
- Estetica paginii 5
- Hotel Garden Club 6
- Informaţiile prezentate pe site-ul hotelului 6
- Usurința navigării 6
- Posibilitatea de a face rezervari on-line 6
- Estetica paginii 6
- Concluzii 7
- Bibliografie 9
Extras din referat
Introducere
Prezenţa pe piaţa virtuală reprezinta o modalitate prin care firmele mici se pot dezvolta şi pot genera avantaje competitive pe piaţa globală.
Site-ul unei firme reprezintă, în primul rând o modalitate de comunicare cu partenerii de piaţă, iar în contextul dezvoltării reţelei globale şi a oportunităţilor oferite de această reţea devine necesară utilizarea lui drept instrument strategic de marketing.
În prezent, marketerii folosesc preponderent Internetul ca un canal de comunicare adiţional.
Site-ul trebuie să fie nu numai o modalitate de manifestare pe Internet, ci un canal de vânzare, un instrument de promovare şi de publicitate, un instrument de cercetare.
Am analizat in aceasta lucrare trei site-uri ale Hotelului Cubix, Ramada și Garden Club, din puctul de vedere al uşurinţei navigării, esteticii paginii, informaţiilor prezentate și posibilității de a face rezervari online.
Hotel Cubix
Adresă: Bdul. Saturn nr. 47
E-mail: office@hotelcubix.ro
Adresa web: http://www.hotelcubix.ro/home/index.php
Informaţiile prezentate pe site-ul hotelului
Informaţiile se găsesc rapid şi uşor, aspect care este necesar pentru un site si sunt actualizate. In partea de sus a paginii de start sunt amplasate taburi diferite care oferă informatii despre facilitățile oferite de unitatea turistică: Hotel, Restaurant, Sală de conferințe. Accesând în pagina de prezentare din meniu, la tabul “ Tarife si Oferte”, clienţii pot afla diferite informaţii cu privire la tarifele percepute pentru cazare, masa si pachetele de conferinte.
Ușurinta navigării
Pagina de prezentare este foarte bine structurată, oferind celor care o accesează,
uşurinţă în a găsi informaţiile de care au nevoie. Foarte interesant este ca au posibilitate ca pe site sa faci un tur virtual al hotelului. Dezavantajul acestuia este ca se incarca destul de greu.
Ȋn vederea promovării unor servicii excelente, consider că este necesară asigurarea unei accesări cu usurinţă a turului virtual deoarece sunt numeroase persoane cărora le place să isi faca o idee despre aspectul hotelului prin aceasta metoda, reuşindu-se astfel atragerea unor clienti noi. Clienţii pot solicita informaţii direct prin pagina de internet, completând un formular:
Posibilitatea de a face rezervari on-line
Pe prima pagina se afla o rubrica de unde clientii isi pot face rezervari din timp. Sistemul este usor de folosit si se incarca repede.
Estetica paginii
Prima pagină ar putea fi imbunatățită, prin evidențierea aspectelor principale ale pachetelor promovate. Stilul este atractiv, prin încadrarea culorii verzi, deși taburile din partea de sus a site-ului sunt pe un fundal gri și nu se pot deosebi cu ușurinta de restul paginii. Imaginea din partea de sus a paginii web se schimba o data cu modificartea tabului accesat.
Legaturile ar putea fi constituite ca un titlu atrăgător care să ducă intr-o nouă pagină cu detaliile serviciului respectiv. Un design mai complex, ar completa foarte bine promovarea serviciilor hotelului. Frame-ul pentru pagina web poate fi modernizat, pentru a fi mai captivant și mai plăcut.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Analiza Comparativa a Paginilor de Internet a Hotelurilor Cubix, Ramada si Garden Club din Brasov.doc