Analiza comparativă a două produse

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2141
Mărime: 866.61KB (arhivat)
Publicat de: Dan-Ioan Pricop
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Anca Francisca Cruceru
Academia de Studii Economice Bucuresti Facultatea de Economie

Extras din referat

I.Analiza comparativa a comunicarii de marketing pentru "Head & Shoulders" si "Clear"

Cate tipuri de par - atatea pretentii si atatea sampoane, gata sa satisfaca si cele mai sofisticate gusturi.Piata produselor de ingrijire a parului e foarte concurentiala si foarte fragmentata, cu multe marci, din care majoritatea sunt sustinute de reclame TV. Piata samponului poate sa creasca, prin stimularea consumului si loializarea utilizatorilor.

In cadrul pietei sampoanelor,pe sortimente, dupa volumul vanzarilor, pe primul loc se situeaza samponul antimatreata, urmat de cel pentru par normal, cel pentru par fara volum, pentru par gras, par uscat, par vopsit, par ondulat si par drept. Sampoanele pentru par normal au o pondere insemnata in Romania, comparativ cu tarile vest europene, unde majoritatea consumatorilor stiu ca parul lor sufera diverse agresiuni, deci nu mai poate fi considerat normal.

Conform AC Nielsen, vanzarile de sampon in Romania (dupa magazin) si topul producatorilor de sampon se prezinta astfel:

Pentru acest proiect am decis sa facem o analiza comparativa a doua sampoane antimatreata: "Head & Shoulders", marca a grupului Procter & Gamble, cu notorietate pe piata romaneasca si "Clear", marca a Unilever, produs destul de nou lansat dar care a reusit sa castige teren, devenind principalul concurent al primului mentionat.

Demersurile comunicationale ale "Head & Shoulders" in perioada 2007-2008

Emitatorul este compania Procter & Gamble (prescurtat P&G). P&G are peste 12 ani de activitate în România, timp în care a pus la dispoziţia consumatorilor români produse de calitate destinate să le îmbunătăţească viaţa în fiecare zi. Produsele P&G sunt prezente în viaţa oamenilor de pretutindeni, fiind folosite zilnic de trei miliarde de ori. Compania deţine unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci de calitate, ce au câştigat încrederea consumatorilor din lumea întreagă, cum ar fi Head & Shoulders®, Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Pringles®, Folgers®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Actonel®, Duracell®, Olay®, Wella, Gillette® P&G are mai mult de 135,000 de angajaţi, care lucrează în peste 80 de ţări. P&G şi-a început activitatea în România în octombrie 1994. Unul din principiile de bază ale companiei este de a contribui la îmbunătăţirea vieţii comunităţii în care îşi desfăşoară activitatea.

Dar ce a facut Head& Shoulders in ultimul an? In afara de un nou desing al sticlei si o imbunatatire moderna a siglei, Head & Shoulders a incercat sa se mentina lider de piata prin reclame fresh si numeroase campanii promotionale cu premii semnificative.De asemenea, dintre noutatile P&G din perioada 2007-2008 se numara extinderea gamei Head&Shoulders cu varianta Lasting Color, in categoria produselor premium specializate.

Sampoanele Head & Shoulders contin formula ActiZinc (piritonita de zinc), un adevarat agent solutie pentru toate problemele scalpului, completat de alte ingrediente , in functie de sortiment:

Hairfall defense -Formula Actizinc cu Vitamina E lupta eficient impotriva matretii, in acelasi timp hidratand scalpul si parul pentru a reduce caderea parului datorita ruperii.

Sensitive-Cu totii avem o latura sensibila. Daca in cazul tau este vorba despre scalp, nu ai niciun motiv sa te ingrijorezi. head & shoulders sensitive, cu formula fara coloranti si parfum discret, ofera o ingrijire delicata scalpului tau, indepartand in acelasi timp matreata* pentru ca parul tau sa fie usor de aranjat. Formula este testata dermatologic.

*Inlatura pana la 100% matreata vizibila, folosit cu regularitate

Natural Shine- Nimic nu e mai frumos decat stralucirea naturala a parului tau! head & shoulders natural shine stie s-o puna in valoare, daruind parului si scalpului ingrijirea delicata de care au nevoie, datorita extractelor naturale din plante. Descopera adevarata stralucire!

Extra Volume - Uneori, simti nevoia de un plus de volum! head&shoulders extra volume actioneaza incepand cu scalpul; acest sampon usor o sa te ajute sa ai parul pe care ti-l doresti: plin de volum si fara matreata*.

Smooth & Silky 2 in 1 -Parul tau este uscat? Rescrie povestea parului tau! head&shoulders smooth&silky este exact ceea ce-ti lipseste pentru ca parul tau sa se bucure de toata atentia si grija de care are nevoie. head&shoulders smooth&silky ajuta la hidratarea scalpului, iar parul tau devine incredibil de matasos si stralucitor. Povestea are acum un alt deznodamant!

Lasting Colour- Parul vopsit are nevoie de atentie si ingrijire speciala din partea ta. head & shoulders lasting color lupta impotriva matretii, pastrand in acelasi timp culoarea vibranta a parului pana la 15 spalari. head & shoulders lasting color pentru o viata plina de culoare!

Classic Clean - Este absolut normal sa-ti doresti un par frumos, curat si usor de aranjat. head&shoulders classic clean iti transforma cu usurinta dorinta in realitate! Formula sa cu Actizinc ajuta scalpul sa isi recapete echilibrul natural si indeparteaza matreata pana la 100%*. Apoi, parul tau isi poate dezvalui adevarata frumusete!

Classic Clean 2 in 1- Cu totii apreciem avantajele unei formule 2-in-1. Cu head&shoulders classic clean 2in1 poti economisi timp fara sa faci vreun compromis cand vine vorba de sanatatea si frumusetea parului tau. Curata si ingrijeste scalpul si parul cu ajutorul unei formule ce nu iti "incarca" firul. Mai mult decat atat, iti va lasa parul curat si stralucitor. Un adevarat clasic!

Citrus Fresh - Parul gras si matreata iti dau batai de cap? head&shouldes citrus fresh te ajuta. Scalpul tau isi recapata echilibrul, iar tu te bucuri de adevarate clipe de prospetime.

Ocean Energy - Head&Shoulders ocean energy cu minerale marine este ceea ce iti trebuie pentru ca parul tau sa-si recapete vitalitatea si prospetimea. Plonjeaza in aceasta experienta reconfortanta si bucura-te de un par plin de viata!

Menthol - Parul tau tanjeste dupa un strop de prospetime? Formula cu Actizinc continuta de head&shoulders menthol, cu un strop de mentol natural, lasa parul sa se bucure de o senzatie de racoare placuta si de prospetime. Dupa doar o folosire, scalpul si parul tau vor fi pline de viata si de prospetime, trezite la viata!

Preview document

Analiza comparativă a două produse - Pagina 1
Analiza comparativă a două produse - Pagina 2
Analiza comparativă a două produse - Pagina 3
Analiza comparativă a două produse - Pagina 4
Analiza comparativă a două produse - Pagina 5
Analiza comparativă a două produse - Pagina 6
Analiza comparativă a două produse - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Analiza Comparativa a Doua Produse.doc

Alții au mai descărcat și

Modele și strategii de comunicare publicitară

Strategia de comunicare publicitara Strategia de comunicare este formulata de catre agentia de publicitate în baza analizei publicitare a unei...

Produs Kandia

Potrivit unui studiu al ACNielsen din septembrie anul trecut, Kandia a crescut pe primele noua luni ale anului 2005 cu 100% in volum si cu aproape...

Tehnici promoționale - Kosarom

Analiza preliminara a brandului Prima firmă din industria alimentară din România privatizată în anul 1992 prin Programul Pilot de Privatizare al...

Analiza de Marketing pentru Brand-ul Clear

Cap. 1Analiza preliminară a produsului/brandului 1.1 Analiza conjucturii de piaţa a produsului respectiv ( consumatori, non-consumatori)...

Gestionarea Crizelor de Imagine prin Activitate de Relații Publice

I. Rezumat introductiv În zilele de astăzi, noţiunile de imagine sau reputaţie a companiei constituie adevărate elemente de diferenţiere, având...

Tehnici promoționale - Meli Melo Paris

Analiza preliminara a brandului "Frumuseţea... este o melodie care te învăluie şi, pentru a o asculta în inima ta, ai nevoie de înţelegere,...

Analiza pieței unui produs - Milka

Ciocolata Milka 1. Aria si capacitatea pietei • Volumul vanzarilor Capacitatea pietei este un indicator care exprima dimensiunea pietei unei...

Relații Publice în Marketing

Ce sunt relaţiile publice? Relaţiile publice reprezintă un domeniu complex al activitaţii umane, respectiv al comunicării interumane, fiind un...

Te-ar putea interesa și

Studiu Privind Asigurarea Calității Ceaiurilor la SC Laboratoarele Fares Bio Vital SRL Orăștie

Capitolul 1 Introducere În contextul transformărilor profunde din lumea întreagă şi sub influenţa majoră a schimbărilor datorate situaţiei...

Analiza Comparativă a Calității Monitoarelor LCD

1.1. SCOPUL LUCRARII Analiza comparativa a calitatii marfurilor (A.C.Q.M.) consta în aplicarea unor metodologii adecvate ce presupun compararea a...

Analiza comparativă dintre stilul american și cel european cu privire la produsele fast-food

Cap. 1 Introducere 1.1 Motivaţia alegerii temei Trăim rapid, ne mişcăm în ritmuri alerte, ne grăbim, alergăm prin secolul vitezei şi nu avem...

Cererea și oferta de produse bancare pe piața românească

INTRODUCERE Definirea sferei de cuprindere a serviciilor comparativ cu produsele bancare, a diferenţelor care există între cele două categorii...

Pensiunea Agroturistică Ambient

INTRODUCERE Agroturismul este activitatea de primire şi ospitalitate realizată de întreprinzătorii agricoli individuali sau asociaţi precum şi de...

Strategii în Mediul Concurențial al Firmei de Turism

CUVÂNT ÎNAINTE În orice domeniu al activităţii economice, dar şi în viaţa de zi cu zi strategia este componenţa fără de care succesul unei acţiuni...

Unicredit Tiriac Bank - scurt istoric, analiză SWOT

Introducere UniCredit Ţiriac Bank face parte din reţeaua central şi est europeană a UniCredit Group, cel mai mare grup bancar din Europa Centrală...

Referat la disciplina agroturism - Pensiunea Casa Sinaia

Capitolul 1 Introducere: Statiunea Sinaia Aşezare Statiunea Sinaia este asezata pe valea superioara a Prahovei, in plina zona carpatica, la...

Ai nevoie de altceva?