Amway - tehnici promoționale

Referat
6.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc, ppt
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 2873
Mărime: 393.71KB (arhivat)
Publicat de: Sorin Ardelean
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gabriela David
Referat cu scurta prezentare in Power Point, prezentat la Facultatea de Stiinte Economice , Specialitatea : Marketing din cadrul Universitatii de Vest " Vasile Goldis " Arad .

Cuprins

  1. Istoricul firmei 3-5
  2. Ce este vanzarea directa 5
  3. Avantajele vanzarii directe 6
  4. Amway si Asociatiile Companiilor de Vânzare Directa (DSA) 6
  5. Codul de Conduita DSA 6
  6. Amway în România 7
  7. Asociatia Companiilor de Vânzari Directe din România 8
  8. Propria dvs. afacere 9
  9. Oportunitatea potrivita pentru dumneavoastra 9
  10. Desfasurarea afacerii prin intermediul internetului 9
  11. Planul de vanzari si marketing 9
  12. Modul in care functioneaza planul de vanzari si marketing 10
  13. Produse Amway 11
  14. BIBLIOGRAFIE

Extras din referat

AMWAY

Istoricul firmei

Anii 1950

Co-fondatorii Amway, Jay Van Andel si Rich DeVos erau prieteni din copilarie si se angajasera împreuna într-o serie de intreprinderi proprii înca din adolescenta. Din aceste experiente comune cei doi au aflat ca împartaseau valori, interese si aspiratii comune.

În anul 1949 au facut cunostinta cu Suplimentele alimentare NUTRILITE™ si cu metoda de vânzare directa prin care se distribuiau aceste produse. Succesul înregistrat în afacerea cu produse Nutrilite i-a convins pe cei doi ca orice persoana care doreste sa munceasca în mod serios îsi poate dezvolta o afacere proprie în vânzarea directa.

În anul 1959 Van Andel si DeVos au întemeiat împreuna compania Amway, adoptând conceptele cheie ale Planului de vânzari Nutrilite: o oportunitate de afaceri cu risc scazut, deschisa oricui, fara limitari teritoriale si cu posibilitate de câstig nelimitat doar prin propriile eforturi si talente puse în slujba dezvoltarii afacerii personale.

Amway a început prin a dezvolta si comercializa propriile produse de calitate, produse concentrate pentru întretinerea locuintei. Detergentul universal lichid organic sau L.O.C. a fost primul produs al companiei. Acesta a fost de asemenea si unul dintre primele produse "organice" de pe piata, cu mult înainte ca aceste produse sa reprezinte norma.

Anii 1960

În primul an, vânzarile Amway au atins impresionanta cifra de 500.000 de dolari. În vreme ce afacerea crestea rapid în Statele Unite, DeVos si Van Andel s-au decis în 1962 sa-si extinda afacerea în Canada.

Amway si-a extins si portofoliul de produse, incluzând detergentii de rufe SA8™ lansati în anul 1961 si vasele AMWAY QUEEN™ Cookware. Noua linie de produse de îngrijire personala continea parfumuri de dama, produse de igiena personala si produsele cosmetice ARTISTRY™. Tot acum a fost lansata si colectia de Produse de Catalog, care continea alte 300 de produse din diferite marci.

Pâna la sfârsitul deceniului Amway avea o retea de 100.000 de distribuitori în SUA si Canada si o cifra de vânzari de 85 de milioane de dolari. Unitatile de productie din Ada, Michigan fabricau circa 200 de produse si aveau peste 700 de angajati.

Anii 1970

În anii 1970 Amway si-a extins operatiunile peste Ocean, în Australia, Europa si Asia.

Achizitionarea stocului principal de actiuni ale Nutrilite Products Inc. a permis întreprinzatorilor Amway din SUA sa includa în portofoliul lor linia completa de Suplimente alimentare NUTRILITE.

Unitatile de productie Amway au continuat sa se extinda, devenind un adevarat oras de sine statator, cu o suprafata de peste 232.000 m2, cu propriul sau generator de electricitate, sistem de epurare a apei, locatie de reciclare, sistem de transport în comun si statie de pompieri. Unitatile de productie Amway din întreaga lume totalizau 418.000 m2.

Pâna la sfârsitul deceniului vânzarile Amway au crescut aproape de sapte ori, atingând impresionanta cifra de 800 milioane de dolari.

Anii 1980

Ritmul cresterii nu a scazut, iar Amway a depasit 1 miliard de dolari cifra de vânzari în anul 1981. O noua fabrica de produse cosmetice a fost data în folosinta în prima parte a anilor 80, permitând companiei sa dezvolte si sa produca linia de cosmetice ARTISTRY™ în propriile fabrici din Ada, Michigan.

Amway a introdus cu succes o categorie complet noua de produse, si anume Sistemul AMWAY de tratare a apei. Aceasta gama continua sa detina o pozitie de frunte pe piata chiar si în prezent.

În 1989 Amway a fost recunoscuta ca lider în domeniul promovarii protectiei mediului, primind prestigiosul Premiu al Organizatiei Natiunilor Unite pentru Mediu.

Preview document

Amway - tehnici promoționale - Pagina 1
Amway - tehnici promoționale - Pagina 2
Amway - tehnici promoționale - Pagina 3
Amway - tehnici promoționale - Pagina 4
Amway - tehnici promoționale - Pagina 5
Amway - tehnici promoționale - Pagina 6
Amway - tehnici promoționale - Pagina 7
Amway - tehnici promoționale - Pagina 8
Amway - tehnici promoționale - Pagina 9
Amway - tehnici promoționale - Pagina 10
Amway - tehnici promoționale - Pagina 11
Amway - tehnici promoționale - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Amway - Tehnici Promotionale
    • REFERAT
      • REFERAT.doc
    • UNIVERSITATEA DE VEST prezentarea referatului
      • UNIVERSITATEA DE VEST prezentarea referatului.ppt

Alții au mai descărcat și

Proiect Merchadising - ShopLand

1. INTRODUCERE 1.1 Prezentarea hypermarketului Shopland a luat nastere in anul 2007 prin colaborarea a cinci tineri merchandiseri inventivi si...

Heidi Chocolate

Capitolul I 1. Argumentarea alegerii facute 2. Prezentarea pietei produsului ales si a caracteristicilor de calitate 3. Istoricul aparitiei...

Introducerea unui nou produs pe piață

Rezumat introductiv Scurt istoric Pentru a vorbi despre beţele de schi, in introducere amintim câteva informaţii istorice despre sportul de...

Afișul publicitar

Scurta istorie: Afisul publicitar francez Jean Carlu:”Afisul este expresia grafica a unei idei”. Savignac: „Afisul este o imagine ce trebui sa...

Politica de Distribuție

ARGUMENT Nu o singură dată mi s-a întâmplat ca, intrând într-un magazin, să văd o inscripţionare de genul “adaos comercial 30-50%”. Mă întrebam...

Politică promoționala la SC Piritex SA

CAP I PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI PIRITEX S A 1 1 PREZENTAREA FIRMEI SCURT ISTORIC Firma PIRITEX s-a infiintat in anul 1994, statutul...

Lansarea Produsului Vitaly

Introducere Natural este o companie privata înfiintata în 1992, cu sediul în Bucuresti. Managementul firmei este asigurat de trei asociati cu...

Personalitatea mărcii Laura

- PREFATA DESPRE CIOCOLATA -ISTORIA SECRETA De peste 3000 de ani, ciocolata, in egala masura cu aurul, a reprezentat un magnet universal. Pentru...

Ai nevoie de altceva?