Agenție turism - Travel Mark

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2634
Mărime: 21.12KB (arhivat)
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Prezentarea firmei

1.1.Denumirea, localizarea

1.Denumirea agentului economic: S.C. TRAVELMARK S.R.L.

2.Sediul social al agentului economic: Brașov, Str. Maior Cranta nr. 25 , ap. 1

3.Număr certificat de înmatriculare la Registrul comerţului: J 08 / 110 / 26.01.2009

4. CIF : 25007080 Atribut fiscal : RO

5.Licența de turism : nr. 5243 din 19.03.2012 (touroperatoare)

1.2.Scurt istoric

Agenţia a luat naştere în prima lună a anului 2009 fiind infiintata din dorința de a oferi servicii și asistență turistică de calitate având ca direcție principală promovarea potențialului turistic românesc pentru turiști străini dornici să descopere noi locuri de petrecere a vacanțelor. Datorită contractelor încheiate cu parteneri străini şi autohtoni, cât și a atragerii unui număr mare de turiști fideli “Travelmark” este într-o continuă expansiune, urmând ca din vara anului 2010 agenţia să devină societate mixtă româno – ukraineana.

Din punct de vedere al bazei tehnico – materiale, dezvoltarea agenţiei se face treptat, activitatea desfășurându-se la sediul social, păstrat cel de început, un apartament la parter pe str. Maior Cranta 25 din Brașov , unde inițial au pornit lucrul primii 2 angajați .

Datorită flerului şi oamenilor instruiţi de care a dispus, agenția a reușit să se mențină și să înregistreze creșteri ale volumului vânzărilor de la o lună la alta împotriva climatului legislativ nefavorabil existent la moment în economia românească referitor la micii întreprinzători , în viitor prefigurându-se datorită creșterii volumului activității și deschiderea unui nou birou .

Capitalul de început a fost mic urmând ca pe măsura diversității activității și a oportunităţilor acesta să fie majorat .

1.3.Forma juridică de constituire

Forma juridică de constiurie este S.R.L, adică Societate cu Răspundere Limitată.

Număr certificat de înmatriculare la Registrul comerţului: J 08 / 110 / 26.01.2009.

1.4.Conducerea şi personalul firmei

Organigramă şi dotarea cu personal a structurii organizatorice vor fi prezentate în cele ce urmează :

- Departametul de incoming

- Departamentul outgoing

- Departamentul de circuite turistice

- Departamentul financiar: - contabilitate și administrativ

1. DEPARTAMENTUL DE INCOMING

Departamentul se ocupă cu vacanţele turiştilor străini în România în scopuri de plăcere şi de afaceri; pentru acestea din urmă oferind servicii de protocol. Clienţii sunt contactaţi prin intermediul agenţiilor partenere din ţara turistului sau prin Biroul de Turism al României.

Departamentul se ocupă cu :

- cazarea în hoteluri din ţară şi din Bucureşti

- programele de agrement

- organizarea de excursii şi circuite

- asigurarea mesei

- transferul aeroport-hotel-aeroport

- transportul cu microbuzul acolo unde este cazul, altele.

2. DEPARTAMETUL OUTGOING

Acest departament se ocupă cu deplasările turiştilor români în afara graniţelor, fie că este vorba de deplasări individuale, fie că este vorba de deplasări în grup.

Departamentul cuprinde trei direcții principale :

- Programe proprii contractate direct cu furnizori din Bulgaria

- Programe proprii contractate direct cu furnizori din Sri Lanka

- Programe turistice contractate de la alte alte agenții licențiate

3. DEPARTAMETUL CIRCUITE TURISTICE ȘI ASISTENȚĂ TURISTICĂ :

Acest departament se ocupă cu crearea, promovarea și vânzarea de circuite turistice din România pentru turiști din spațiul ex-sovietic, Bulgaria , Israel, Polonia etc. . Acestea diferă de la caz la caz în funcție de numărul de zile, zona vizitată, transport – autocar , avion , mașină proprie .

4. DEPARTAMENTUL FINANCIAR - ADMINISTRATIV

Departamentul se ocupă cu asigurarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor firmei precum şi cu evidenţa valorică a mişcării întregului său patrimoniu.

Departamentul este alcătuit din trei subdepartamente: contabilitate, C.F.I. şi administrativ.

Preview document

Agenție turism - Travel Mark - Pagina 1
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 2
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 3
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 4
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 5
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 6
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 7
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 8
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 9
Agenție turism - Travel Mark - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Agentie Turism - Travel Mark.doc

Te-ar putea interesa și

Monitorizare de presă la disciplina tehnologie hotelieră și de restaurant - jurnalul național

Noul ministru interimar al Mediului, Elena Udrea, a declarat, astăzi, că echipa lui Nicolae Nemirschi va pleca, pentru că este normal ca atunci...

Ai nevoie de altceva?