Agentia de Turism - Transilvania Travel Services

Extras din referat Cum descarc?

Mediul de marketing a firmei
Mediul de marketing a firmelor este format din acei agenti care influenteaza capacitatea conducerii compartimentului de marketing pentru a stabili si pentru a mentine legaturi de afaceri cu clienti. 
Mediul de marketing este format din doua componente mari, principali: micromediul si macromediul. 
Micromediul este acea componenta a mediului de marketing care influenteaza direct capacitatea firmei de a servi clientii. Acesti factori sunt: firma in sine, furnizorii, clientii, concurentii si publicul.
Macromediul este format din ansamblul factorilor sociali care actioneaza asupra micromediul firmei. Acesti factori sunt: factori demografici, economici, naturali, politici si culturali.
Firma aleasa de mine face parte din domeniul serviciilor turistice. Aceasta firma este agentia tour-operatoare TRANSILVANIA TRAVEL SERVICES, infiintata in anul 2000 in Oradea. Membra ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism) si acreditata IATA (Asociatia Internationala a Transportului Aerian) Obiectivul de activitate a agentiei este sa ajute turistilor sa indeplineasca planurile lor de calatorie atat in tara cat si in strainatate.
Macromediul si analiza macromediul firmei
Firmele opereaza, alaturi de toti agenti economici, sub influenta unor factori componenti al macromediului ca factori demografici, economici, naturali, politici si culturali.
Mediul demografic
Demografia se ocupa cu studiul populatiei umane din punct de vedere al numarului, densitatii, localizarii, structurii pe grupe de varsta, sex, rasa, ocupatie, etc. 
Cel mai semnificativ fenomen demografic petrecut in Europa si in SUA il constituie modificarea structurii populatiei pe grupe de varsta. In aceste regiuni populatia imbatraneste, si peste cinzeci de ani situatia va fi si mai rea, asa cum sunt prevazute. La originea acestui fenomen stau doua cauze foarte mari.
Prima cauza este scaderea pe termen lung a ratei natalitatii si din aceasta cauza media de varsta a populatiei creste, ceea ce inseamna ca numarul tinerilor este tot mai redus. Criza a natalitatii sa format deoarece familiile doresc un nivel de trai cat mai bun si de aceea au mai putini copii sau nici nu vor copii pentru ca sa poata aiba o cariera cat mai stralucitoare.
A doua cauza este numarul mare a persoanelor varstnice, care contribuie la cresterea mediei de varsta a populatiei.
Mediul intern a firmei
Mediul intern a firmei reprezinta natura activitatile desfasurate si modul in care sunt indeplinite diferite functii pentru a raspunde diferite functii pentru a raspunde scopul firmei in viziunea de marketing, adica satisfacerea nevoilor consumatorilor intr-un mod rentabil pentru firma si pentru consumatori. 
Conducerea departamentului de marketing are sarcina de a crea oferte rentabile si atractive pentru consumatori. Insa acesti agenti de marketing nu se pot concentra numai pe nevoile consumatorilor. 
Atunci cand elaboreaza planuri de marketing conducerea compartimentului trebuie sa tina cont si de interesele firmei si a conducerii a firmei. Alte grupuri in firma sunt: conducerea superioara, compartimentul financiar, compartimentul de cercetare-dezvoltare, compartimentul de productie si compartimentul de contabilitate. 
Conducerea superioara stabileste misiunea firmei, obiectivele si strategia generala. 
Personalul financiar este preocupat de fondurile necesare pentru existenta firmei si pentru ca planurile de marketing sa se indeplineasca.
Contabilitatea trebuie sa masoara veniturile si costurile, in asa fel in care compartimentul de marketing sa aiba bugetul necesar pentru realizarea obiectivelor propuse. 
Agentia TRANSILVANIA TRAVEL SERVICES dispune de 11 angajati, persoane in industria turismului, care ne ofera consultanta de care avem nevoie pentru o calatorie asa cum dorim noi.
Consultantii agentiei detin cunostinte in toate destinatiile lumii. Acesti agenti de la Transilvania Travel Services vor anticipa cerintele turistilor si ii ofera cele mai bune solutii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Agentia de Turism - Transilvania Travel Services.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!