Agenția de turism - Transilvania Travel Services

Referat
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2626
Mărime: 13.84KB (arhivat)
Publicat de: Tudor Manea
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Mediul de marketing a firmei

Mediul de marketing a firmelor este format din acei agenţi care influenţează capacitatea conducerii compartimentului de marketing pentru a stabili şi pentru a menţine legături de afaceri cu clienţi.

Mediul de marketing este format din două componente mari, principali: micromediul şi macromediul.

Micromediul este acea componentă a mediului de marketing care influenţează direct capacitatea firmei de a servi clienţii. Aceşti factori sunt: firma în sine, furnizorii, clienţii, concurenţii şi publicul.

Macromediul este format din ansamblul factorilor sociali care acţionează asupra micromediul firmei. Aceşti factori sunt: factori demografici, economici, naturali, politici şi culturali.

Firma aleasă de mine face parte din domeniul serviciilor turistice. Această firmă este agenţia tour-operatoare TRANSILVANIA TRAVEL SERVICES, înfiinţată în anul 2000 în Oradea. Membră ANAT (Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism) şi acreditată IATA (Asociaţia Internaţională a Transportului Aerian) Obiectivul de activitate a agenţiei este să ajute turiştilor să îndeplinească planurile lor de călătorie atât în ţară cât şi în străinătate.

Macromediul şi analiza macromediul firmei

Firmele operează, alături de toţi agenţi economici, sub influenţa unor factori componenţi al macromediului ca factori demografici, economici, naturali, politici şi culturali.

Mediul demografic

Demografia se ocupă cu studiul populaţiei umane din punct de vedere al numărului, densităţii, localizării, structurii pe grupe de vârstă, sex, rasă, ocupaţie, etc.

Cel mai semnificativ fenomen demografic petrecut în Europa şi în SUA îl constituie modificarea structurii populaţiei pe grupe de vârstă. În aceste regiuni populaţia îmbătrâneşte, şi peste cinzeci de ani situaţia va fi şi mai rea, aşa cum sunt prevăzute. La originea acestui fenomen stau două cauze foarte mari.

Prima cauză este scăderea pe termen lung a ratei natalităţii şi din această cauză media de vârstă a populaţiei creşte, ceea ce înseamnă că numărul tinerilor este tot mai redus. Criza a natalităţii sa format deoarece familiile doresc un nivel de trai cât mai bun şi de aceea au mai puţini copii sau nici nu vor copii pentru ca să poată aibă o carieră cât mai strălucitoare.

A doua cauză este numărul mare a persoanelor vârstnice, care contribuie la creşterea mediei de vârstă a populaţiei.

Mediul intern a firmei

Mediul intern a firmei reprezintă natura activităţile desfăşurate şi modul în care sunt îndeplinite diferite funcţii pentru a răspunde diferite funcţii pentru a răspunde scopul firmei în viziunea de marketing, adică satisfacerea nevoilor consumatorilor într-un mod rentabil pentru firmă şi pentru consumatori.

Conducerea departamentului de marketing are sarcina de a crea oferte rentabile şi atractive pentru consumatori. Însă aceşti agenţi de marketing nu se pot concentra numai pe nevoile consumatorilor.

Atunci când elaborează planuri de marketing conducerea compartimentului trebuie să ţină cont şi de interesele firmei şi a conducerii a firmei. Alte grupuri în firmă sunt: conducerea superioară, compartimentul financiar, compartimentul de cercetare-dezvoltare, compartimentul de producţie şi compartimentul de contabilitate.

Conducerea superioară stabileşte misiunea firmei, obiectivele şi strategia generală.

Personalul financiar este preocupat de fondurile necesare pentru existenţa firmei şi pentru ca planurile de marketing să se îndeplinească.

Contabilitatea trebuie să măsoară veniturile şi costurile, în aşa fel în care compartimentul de marketing să aibă bugetul necesar pentru realizarea obiectivelor propuse.

Agenţia TRANSILVANIA TRAVEL SERVICES dispune de 11 angajaţi, persoane în industria turismului, care ne oferă consultanţa de care avem nevoie pentru o călătorie aşa cum dorim noi.

Consultanţii agenţiei deţin cunoştinţe în toate destinaţiile lumii. Aceşti agenţi de la Transilvania Travel Services vor anticipa cerinţele turiştilor şi îi oferă cele mai bune soluţii.

Preview document

Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 1
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 2
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 3
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 4
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 5
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 6
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 7
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 8
Agenția de turism - Transilvania Travel Services - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Agentia de Turism - Transilvania Travel Services.doc

Alții au mai descărcat și

Planificarea Strategică de Marketing a Agenției de Turism

Informatii generale despre turismul românesc România a reprezentat o destinatie turistica importanta pentru piata zonala, promovând, cu precadere,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Activitatea agenției de turism Nova Turist SRL

Capitolul I Generalităţi privind activitatea de turism Drumul străbătut de omenire pe calea progresului a fost întotdeauna sprijinit, dar, de...

Ai nevoie de altceva?