Activitatea Promotionala Metro Cash Carry

Cuprins referat Cum descarc?

Cap1. Scurt istoric.3
Cap.2 Activitatea promotionala.5
2.1.Publicitatea.5
2.2.Promovarea vanzarilor.7
2.3. Marci proprii.10
2.4. Relatiile publice.11
2.5.Manifestari promotionale.12
2.6. Fortele de vanzare.16
Cap.3 Concluzii - 10 motive pentru a alege Metro Cash&Carry.18


Extras din referat Cum descarc?

Cap.1 Scurt istoric
La inceputul anului 1996, asemenea lui Cristofor Columb, un german pe nume Metro AG indrazneste sa investeasca in Romania, o tara de putin timp iesita din negura comunismului, cu un climat economic instabil, acolo unde nimeni pana atunci nu avea curajul sa infrunte un asemenea risc. Comertul rudimentar practicat la acea vreme, mentalitatea cumparatorului roman, tensiunea sociala, toate convergeau catre un risc. Metro insa nu s-a intimidat , s-a ambitionat si in luna octombrie a deschis primul magazin, intr-o localiatate aproape de Bucuresti - Otopeni. Printr-o echipa de profesionisti care a pregatit fiecare actiune, impactul a fost pe masura. Mediul economic a reactionat extraordinar, iar clientii nu numai ca s-au acomodat cu noul tip de comert ci au inceput sa-l prefere incet, incet.Printr-o politica sanatoasa, coerenta , Metro se impune in lumea profesionostilor drept unul dintre cei mai buni parteneri. De aici pana la fidelizarea clientilor n-a mai fost decat un pas, iar Metro putea deja sa se gandeasca la expansiune.
Investitia pentru magazinul Otopeni s-a ridicat la 35 milioane DM, principalul investitor fiind Metro cu 85%, restul fiind acoperit de doi oameni de afaceri romani, Dan Petrescu si Ion Tiriac.Este un centru comercial modern, cu un sistem fiabil de management al bunurilor, cu 33 de case de marcat, posta pneumatica si sisteme de supraveghere video. Sunt comercializate aici 10.000 produse alimentare si 15.000 produse nealimentare, 80% din acestea fiind fabricate in Romania, restul fiind importate. 
Exact peste un an, in octombrie 1997 se deschidea al doilea magazin - Militari, de data aceasta in Bucuresti pentru ca anul viitor sa se deschida alte doua magazine in Timisoara si Brasov , doua dintre cele mai mari orase ale Romaniei.
In total, in Romania exista 23 de centre de distributie Metro Cash&Carry, in urmatoarele locatii:Bucuresti (4 magazine), Brasov(2 magazine), Constanta(2 magazine), Timisoara(2 magazine) si cate unul in orasele Cluj, Bacau, Craiova, Baia Mare, Iasi, Suceava, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Targu Mures, Pitesti si Arad, cu o suprafata totala de vanzare de peste 161,000 de mp si o gama de 17.500 de produse comercializate in intreaga retea.
Fig.1. Magazinele Metro Cash&Carry Romania
Obiectivul principal al grupului Metro AG il reprezinta valorificarea investitiilor tuturor actionarilor prin pozitionarea Metro AG ca unul dintre grupurile de frunte la nivel mondial in vanzarea en-gross si servicii. De asemenea, pozitia de lider pe piata, situarea in primele trei pozitii in toate domeniile de activitate este un alt obiectiv al grupului.
Principalele strategii folosite se compun din cresterea productivitatii prin politica de preturi si controlul costurilor; realizarea consiliilor de administratie autonome, responsabile pentru conducerea diviziilor operationale si asigurarea si mentinerea sistemelor de control si logistica la cel mai inalt nivel.
La sfarsitul anului 2007, Metro Cash & Carry Romania, a atins cifra de 6.500 de angajati, iar la Metro Cash&Carry Moldova, aproximativ 750.
Metro Cash&Carry Romania ocupa locul 4 in Top 100 Romania - Companii Private atat din punctul de vedere al cifrei de afaceri, cat si al cotei de piata. In 2007 , Metro a inregistrat o cifra de afaceri de 1,957 milioane de euro pe piata locala, in crestere cu 29,5% fata de anul anterior.


Fisiere in arhiva (1):

  • Activitatea Promotionala Metro Cash Carry.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!