Referate pentru domeniul Marketing

docx

Mix de Marketing BCR

1) Despre BCR Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a bancilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai v... vezi detalii

doc

Serviciile de Salubrizare Stradala si Menajera Amenajarea si Intretinerea Spatiilor Verzi

1. Mediul extern al S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A. 1.1. Influente macroeconomice Factorii globali Societatea romano-germana a fost infiintata la data 01.04.1996 in Oradea care ani de ani deserveste un numar mai mare de agenti economici, primarii si persoane fizice sau asociatii de locatari. Prin integrarea Romaniei in Uniunea Europeana, protectia mediului inconjurator a devenit nu doar o cerinta, ci si o obligatie asumata. S.C. Rer Ecologic Service Oradea S.A. a demarat actiunea de implementarea colectarii selective a deseurilor, prin care cetatenii sunt invatati sa separe gunoiul... vezi detalii

doc

Cercetare de Marketing Ceai Negru

1. Studiu introductiv - cercetare de marketing Cercetarile de marketing ofera informatii despre consumatorii individuali sau organizationali, despre atitudinile, opiniile si comportamentele lor, precum si despre starea si evolutia mediul de marketing. Aceste informatii sunt absolut necesare conceperii si realizarii planurilor si strategiilor de marketing. In luarea deciziilor, managerii, desigur, fac apel la experienta si la intuitia lor, dar, pentru deciziile strategice, investigarea sistematica si obiectiva a fenomenelor de marketing reprezinta o necesitate. In urma acestei cercetari, f... vezi detalii

doc

Cercetare de Marketing Privind Consumul de Bauturi Necarbogazoase

Piata bauturilor racoritoare necarbonatate din Romania reprezinta 9% din totalul pietei bauturilor racoritoare (fara alcool) si ocupa locul trei ca volum, dupa bauturile carbonatate si apa. Evolutia pietei bauturilor necarbonatate a cunoscut o dezvoltare sustinuta, in crestere cu 56%, in luna mai 2006, fata de aceeasi luna a anului trecut. Piata de sucuri naturale din Romania a inregistrat o dezvoltare puternica in ultimii ani, prin cresterea sustinuta a consumului: +9% in 2003, +35% in 2004. In 2005 aceasta piata a inregistrat o crestere de 24% fata de anul precedent, pentru 2006 fiind est... vezi detalii

doc

Campanie de Relatii Publice - Schimbarea Imaginii Krok Services

SCURTA INTRODUCERE: In aceasta lucrare imi propun sa realizez o campanie de relatii publice pentru tipografia S.C. Krok Services S.R.L., campanie care sa raspunda nevoilor organizatiei. Voi urma, in acest sens cei,15 pasi propusi de catre Cutlip&Co pentru realizarea unei campanii de relatii publice. Detalile referitoare la situatia actuala a organizatiei le voi da pe parcursul lucrarii. 1. DEFINIREA CORECTA A TIPULUI DE CAMPANIE CE SE VA DERULA: Consideram ca cel mai potrivit tip de campanie pentru Krok Services este o campanie de modificare a reprezentarii (imaginii) tintelor comuni... vezi detalii

doc

Fidelizarea Clientilor cu Ajutorul Internetului

Daca functionarea intreprinderilor cunoaste o evolutie datorita retelei Internet si comertului electronic, la fel se intampla si cu comportamentul consumatorilor. Aceasta informatie ne duce cu gandul la o provocare, dar in acelasi timp reprezinta o ocazie importanta pentru intreprinderile care vin in intampinarea nevoilor cyberconsumatorilor. La ora actuala este considerat un fapt de necontestat ca Internetul a bulversat comertul. Inainte era foarte greu pentru consumatori sa se informeze asupra celor mai bune preturi si servicii oferite. Cautarile necesitau timp si bani, iar datele privin... vezi detalii

docx

Oportunitati Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor

Rezumat: Lucrarea de fata "Oportunitati oferite de mediul on-line pentru activitatea de marketing a IMM-urilor", a fost structurata in sase elemente de baza: o scurta introducere in care am vorbit pe scurt despre cum internetul a influentat strategiile de marketing si beneficiile oferite de acesta, si 5 puncte considerate relevante pentru sustinerea temei alese. Am ales sa vorbesc despre: - beneficiile generale aduse de mediul on-line; - publicitatea on-line, fiind un element indispensabil; - site-urile web, avand un aport major in campanile de e-Marketing; - marketingul mot... vezi detalii

doc

Campania - Preventia Invinge Cancerul la San

1. ANALIZA PROBLEMEI SOCIALE Cancerul reprezinta o problema majora de sanatate publica in intreaga lume. In Romania un om din 55 este bolnav de cancer, iar unul din 270 moare de cancer. Vindecarea de cancer este in primul rand o problema ce tine de depistarea lui la timp si de aplicarea unui tratament corect. In ciuda eforturilor continue de depistare precoce si tratament al cancerului depuse de lumea medicala romaneasca, "vindecatorii cu puteri paranormale" si "medicamentele" lor miraculoase castiga tot mai mult teren in randul populatiei neinformate; programele de e... vezi detalii

doc

Merceologie - Studiu Contrastiv Parfumuri

In societatea contemporana exista tendinta de a acorda din ce in ce mai multa importanta aparentelor, aspectului fizic. Din cele mai vechi timpuri insa lumea a acordat o mare atentie aromelor care ne inconjoara, fabricarii si utilizarii parfumurilor. In Ziua de astazi industria cosmeticelor a ajuns sa creeze produse ce satisfac unele din nevoile psiho-sociale ale consumatorilor. Clasificarea miilor de parfumuri de pe piata este o adevarata provocare pentru ca nu este deloc usor sa descrii un miros. Iata principalele categorii si caracteristicile lor: 1. Floral Este cea mai mare categorie,... vezi detalii

docx

Produsul bancar

Activitatea umana are la baza utilizarea unor produse si servicii variate care ajuta pe om sa-si satisfaca o larga paleta de nevoi. Intr-o forma arhaica dar pragmatica, bancile erau cunoscute ca institutii de credit care fac comert cu bani, atragand resursele disponibile si plasandu-le sub forma de produse si servicii, potrivit cerintelor economiei, la preturi care sa acopere costurile si riscurile si sa asigure un profit. In esenta, acesta conceptie este valabila si astazi, numai ca produsele si serviciile bancare s-au diversificat extrem de mult, au aparut tipuri noi, in special ca urmar... vezi detalii

docx

Conceptul de Marca

Cuvantul ,,brand" (marca in limba engleza) desemneaza semnul imprimat prin ardere pe pielea unui animal pentru a se indica proprietarul. La fel si organizatiile isi insemneaza prin marca produsele fabricate sau comercializate. Marca este un atribut, material sau spiritual, al produselor unei organizatii care permite identificarea si individualizarea acestora de produsele similare realizate sau comercializate de alte organizatii. Marca are o sfera de cuprindere mai larga decat marca de fabrica. ,,Marcarea (branding) este procesul prin care sunt conferite produselor semnificatie si valo... vezi detalii

doc

Caracterizarea Mediului de Marketing

CAP. 1 - DENUMIREA SI OBIECTUL DE ACTIVITATE AL FIRMEI Societatea pe care am ales sa o analizez se numeste SC Eurpharm Holding SA. Este o societate pe actiuni care face parte din grupul de firme GlaxoSmithKline alaturi de Europharm SA, Glaxo Smith Kline SRL Glaxo Wellcome si Largo SA. Societatea are ca obiect de activitate distributia de medicamente catre farmacii si alte depozite cu acelasi domeniu de activitate. CAP. 2 - ANALIZA INFLUENTEI MEDIULUI EXTERN ASUPRA FIRMEI 2.1 - CLIENTII Date statistice : acoperire nationala 100%. Peste 4000 de clienti : 3000 de farmacii, 400 de spitael... vezi detalii

doc

Cota De Piata Cota Relativa De Piata Caile De Extindere A Pietei

Pe piata produselor cosmetice din tara A s-au inregistrat in 1998 vanzari totale de produse cosmetice de 360 milioane de euro, cifra include si importurile care se ridica la 120 milioane de euro. O firma straina K a exportat pe piata tarii A un volum de produse cosmetice de 5 milioane de euro. In 1999 volumul total al tranzactiilor a crescut, cei trei indicatori au reprezentat: vanzarile totale 378 milioane de euro, volumul importurilor 150 milioane de euro si volumul vanzarilor firmei K 5, 5 milioane euro. Care a fost cota de piata a firmei K in cei doi ani? Cota relativa de piata: reprezi... vezi detalii

docx

Marketing general

1.1. Scurta incursiune in istoria publicitatii romanesti: In Romania, piata publicitatii s-a format in secolul al XIX-lea si a urmat, pana la cel de-al doilea razboi mondial, tendintele care se manifestau pe plan international. Dupa razboi, in perioada comunista, publicitatea se "atrofiaza", ca orice organ care ajunge in imposibilitatea de a indeplini functiile pentru care a fost creat. [1]Revista AdMaker a publicat, la inceputul anului 2002, o interesanta istorie a publicitatii romanesti, propusa de conf. dr. Marian Petcu. In cele din urma, vor fi prezentate cateva date, extra... vezi detalii

doc

Politica de Distributie

1.1.Introducere Ca sa putem vorbi despre distributia fizica trebuie sa intelegem mai intai ce inseamna distributia respectiv politica de distributie. Finalizarea efectiva a activitatii firmei producatoare de bunuri si servicii este conditionata de ajungerea acestora la consumatorii carora le sunt destinate si de satisfacerea cerintelor pentru care au fost concepute. Dar, pentru a ajunge in consum, produsele trebuie sa parcurga, mai intai, sfera distributiei. Obiectul distributiei consta tocmai in trecerea produselor finite din stadiul de productie in cel de cumparare si consum. In acest s... vezi detalii

Hopa sus!