Partea 1. Prezentarea companiei Mondelez Romania S.A. - Istoric. Ciocolata, cafeaua si biscuitii pe care toti romanii le au pe masa vin de la Mondelez Romania. Ciocolata Milka sau Poiana, biscuitii LU, cafeaua Jacobs si Nova Brasilia! Sunt doar cateva dintre produsele care au ajuns in cosul de cumparaturi ale oricarui roman si pe care le detine Mondelez Romania, una dintre companiile de top din industria de ciocolata, cafea si biscuiti din tara. Istoria companiei este una bogata si incepe acum mai bine de o suta de ani, cand un tanar intreprinzator cu un cal, o caruta si 65 de dolari in bu... vezi detalii
Introducere: Importanta pe care o are marketingul in zilele noastre este tot mai evidenta, ea fiind probata cu realizari de mare rezonanta obtinute de catre marile corporatii ale lumii, dar si de catre intreprinderi de dimensiuni mai reduse, inclusiv de catre cele mici si mijlocii. Fiind o organizatie care isi adjudeca pozitia conducatoare pe piata, pentru Colgate&Palmolive marketingul este foarte necesar pentru a intelege necesitatile clientilor si pentru a gasi solutii care sa ii incante pe acestia. Oamenii de la Colgate&Palmolive trebuie sa stie cum se definesc si se segmenteaza pietel... vezi detalii
Introducere Proiectul are ca subiect central consumatorul, element important caruia orice intreprindere acorda o importanta sporita. Am urmarit comportamentul consumatorului, axandu-ma pe factorii ce in influenteaza si pe procesul ce duce la cumparare. Proiectul este structurat in trei parti. Prima parte "Comportamentul consumatorului" cuprinde trasaturi generale despre acesta, importanta cunosterii comportamentului consumatorilor, factorii ce in influenteaza. Acesti factori pot fi: explicativi individuali si explicativi ai mediului social. Am analizat fiecare subdiviziune a acestor facto... vezi detalii
Piata electrocasnicelor si utilajelor din bucatarie este una foarte dinamica. Datorita diversitatii preferintelor consumatorilor, aceasta piata a trebuit sa se conformeze, scotand noi produse pentru a satisface nevoile fiecaruia. Friteuzele au aparut din nevoia de confort a consumatorului. Unui simplu obiect, creativitatea umana i-a alaturat nenumarate utilitati. Friteuzele sunt produsele ideale pentru a usura munca si pentru a minimaliza efortul depus de oameni in pregatirea unei mese. Acestea au fost realizate de diferite branduri cu numeroase facilitati si functii, dand posibilitatea co... vezi detalii
Subiectul analizei: Agrana Romania doreste sa isi creasca vanzarile prin pachetul cuplu. Macromediu: Factori tehnologici- aceasta fiind prima linie automata de ambalat rahat din Romania. Factori legislativi - activitatile pe care noi le desfasuram sunt reglementate de lege ; Factori economici - rata inflatiei ; nivelul salariilor. Micromediu : Furnizori -materie prima ; Clientii -dorim sa diversicam gama de produse satisfacand dorintele clientilor. Concurenta- alte firme care ofera aceleasi produse. Analiza SWOT : Puncte tari : -personal calificat -experienta in domeniu -tehn... vezi detalii
Etichetarea produselor alimentare Comertul si societatea umana au evoluat influentandu-se reciproc. De-a lungul istoriei, perioadele de inflorire, de crestere economica si sociala, au insemnat si importante schimburi comerciale, atat in interiorul tarilor, regiunilor, continentelor,cat si in exteriorul lor. In aceasta lunga evolutie a comertului, se desprinde o practica ce starneste din ce in ce mai mult interes: activitatea de etichetare. Eticheta poate fi o simpla bucata de hartie atasata produsului sau un desen complex care este parte integranta a ambalajului. Chiar daca se prefera o ... vezi detalii
CAPITOLUL I: PIATA 1. DESCRIEREA PIETEI SOUNDTECH este o firma al carei obiect de activitate consta in producerea de sisteme audio. Firma isi desfasoara activitatea in judetul Iasi. Potentialii clienti sunt persoanele cu varsta peste 14 ani. Chiar daca majoritatea (in general cei cu varsta sub 20 ani) nu dispun de venituri proprii necesare in vederea achizitionarii acestui produs, ei constituie potentiali clienti in masura care exercita presiuni asupra parintilor pentru achizitionarea unui sistem audio. Piata produsului nostru este formata asadar, din persoanele cu varsta peste 14 ani, c... vezi detalii
REZUMATUL REFERATULUI: Marketingul financiar-bancar are unele aspecte specifice, printre care si impartirea personalului in 2 cateogrii: front office(personalul care intra in interactiune directa cu clientul) si back office(personalul care se ocupa de tranzactii transparente). Pentru ca activitatea de marketing a bancii sa fie una de succes intre aceste compartimente trebuie sa exista o legatura stransa, fiind intr-o relatie de interdependenta. Nici unul dintre compartimente nu ar avea succes in fata clientului daca nu ar colabora cu celalalt, astfel cu cat activitatea personalului din bac... vezi detalii
I. Descriere piata aval A. Descriere piata pe fiecare oras - populatie Situatia pietei fructelor la nivelul oraselor Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Buzau si Braila, in care sunt situate supermarketurile aprovizionate de catre depozitul nostru este urmatoarea: Bucuresti-Colentina: Oferta de fructe Kaufland se adreseaza, in principal, consumatorilor din aceasta zona, din sectorul 2 al capitalei, ce prezinta o importanta concentratie de locuitori. Concurenta pe piata fructelor din aceasta zona este formata din: Carrefour Colentina, Piata Obor, precum si aprozarele de cartier. Ploiesti: ... vezi detalii
In urma desfasurarii unei activitati, o firme a se confrunta permanent cu o influienta mai mica sau mai mare din mediul extern al acesteia, influienta ce poate sa determine obadaptare permanenta a firmei daca doreste sa se mentina pe piata. Mediul extern al firmei se imparte la randul sau in micromeiul si macromediul firmei. Micromediul reprezinta totalitatea elementelor de mediu cu care firma intra in legatura directa cu scopul realizarii obiectivelor sale. Micromediul include factorii si fortele cu actiune imediata asupra firmei care influenteaza direct succesul acesteia, factori asup... vezi detalii
1.Titlul cercetarii Consumatorii sunt oameni care actioneaza individual sau in grupuri mici si care achizitioneaza bunuri si servicii pentru scopuri personale,pentru satisfacerea unor nevoi specifice.Comportamentul cumparatorului reflecta conduita oamenilor in cazul cumpararii si consumului de produse. Astfel ca ne-am decis sa facem o cercetare de marketing inainte de a lansa produsul pe piata, pentru a cunoaste mai bine intentiile de cumparare, venitul, gospodaria, magazinul, modul de cumparare, caracteristicile, cerintele si motivatiile potentialilor clienti.Deci titlul cercetarii noas... vezi detalii
Pachete speciale Pachetul bonus este cel prin care se ofera o cantitate suplimentara gratuita la acelasi pret. Beneficiezi de 1kg suplimentar in capacitate sau o viteza de rotatie mai mare la masinele de spalat frontale. Avantaje: - primirea unor beneficii in plus - pretul ramane acelasi cu cel de dinainte - atragerea mai multor clienti Dezavantaje: - costuri mai mari pentru producatori cu beneficiile aduse in plus Pachetul cuplu consta in atasarea unui produs diferit de cel de baza. La achizitonarea unei masini de spalat cu o capacitate de incarcare mai mare de 6 kg se primest... vezi detalii
Problema decizionala Compania S.C. ValVizor S.R.L. lanseaza pe piata vizorului o inovatie si anume "Vizorului Piticului". Acesta se adreseaza in mod special copiilor si persoanelor mici de statura. Dupa parerea noastra produsul va avea succes deoarece ofera o nota de siguranta in plus. Scopul cercetarii este de a afla preferintele consumatorilor in materie de calitate si claritate. Obiectivele cercetarii - Primul obiectiv al cercetarii este definirea materialului din care va fi confectionat produsul nostru. Astfel prin chestionar vom afla preferintele diferitor persoane in ceea ce prives... vezi detalii
Introducere Institutiile bancare au in economie rolul unor ,,locomotive" ale dezvoltarii. Fluxurile financiare hranesc organismul economico-social, iar bancile reprezinta centrii vitali ai acestui sistem. Nu poate exista o economie sanatoasa fara un sistem bancar puternic. Cu cat acest sistem este mai bine construit, cu atat cresc sansele de a avea o economie viabila si puternica. Pe masura ce sistemul bancar s-a dezvoltat si cerintele clientilor au devenit mai complexe marketingul serviciilor devenind o necesitate. Marketingul trebuie sa culeaga din mediu informatiile relevante, sa ,,sim... vezi detalii
Marketingul reprezinta atat o disciplina economica de studiu cat si o activitate comerciala care porneste de la cunoasterea curenta si in perspectiva a nevoilor cumparatorilor, spre a satisface operativ aceste nevoi El reprezinta totodata un concept fundamental ce semnifica organizarea produsului de conceptie a produselor, productia, desfacerea si activitatea de service si post-vanzare, pornind de la ideea de cunoastere a cerintelor consumatorului sau a utilizatorului, in scopul satisfacerii celor mai exigente cerinte ale acestuia. Ca un concept modern, specific economiei de piata, marke... vezi detalii