Utilizarea metodei ședinței în instituțiile și autoritățile publice

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Sedinta este cea mai utilizata metoda de management.

La sedinta pot participa de la cativa colaboratori ai managementului sau un numar destul de numeros al angajatilor in functie de scopul urmarit.

Sedintele, consfatuirile si intalnirile de lucru sunt forme de comunicare in grup, practicate in procesul de management ca posibilitate de valorificare a talentelor individuale si de grup, in luarea deciziilor.

Caracteristici specifice:

- Sunt coordonate intotdeauna de un reprezentant al conducerii predominand in general, sedintele coordonate de managerul general;

- Abordeaza probleme care privesc numai interiorul organizatiei;

- Au un inalt grad de oficializare, presupunand asumare de responsabilitati

- Presupun respectarea unor proceduri formale reglementate prin acte normative;

- Participa persoane concrete, nominalizate;

- Se desfasoara pentru un interval scurt de timp, de obicei in cateva ore;

- Se comunica direct unilateral si bilateral;

- Ponderea participarii este proportionala si cu dimensiunile organizatiei

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Utilizarea Metodei Sedintei in Institutiile si Autoritatile Publice.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
3/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
681 cuvinte
Nr caractere:
3 791 caractere
Marime:
10.24KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Management
Tag-uri:
persoane, comunicare
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Profesorului:
victor enescu
Sus!