Utilizarea Metodei Sedintei in Institutiile si Autoritatile Publice

Extras din referat Cum descarc?

Sedinta este cea mai utilizata metoda de management.
La sedinta pot participa de la cativa colaboratori ai managementului sau un numar destul de numeros al angajatilor in functie de scopul urmarit.
Sedintele, consfatuirile si intalnirile de lucru sunt forme de comunicare in grup, practicate in procesul de management ca posibilitate de valorificare a talentelor individuale si de grup, in luarea deciziilor.
Caracteristici specifice:
- Sunt coordonate intotdeauna de un reprezentant al conducerii predominand in general, sedintele coordonate de managerul general;
- Abordeaza probleme care privesc numai interiorul organizatiei;
-  Au un inalt grad de oficializare, presupunand asumare de responsabilitati
-  Presupun respectarea unor proceduri formale reglementate prin acte normative;
- Participa persoane concrete, nominalizate;
- Se desfasoara pentru un interval scurt de timp, de obicei in cateva ore;
- Se comunica direct unilateral si bilateral;
- Ponderea participarii este proportionala si cu dimensiunile organizatiei


Fisiere in arhiva (1):

  • Utilizarea Metodei Sedintei in Institutiile si Autoritatile Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!