Traducere Articol - Modeling Defaults Companies in Multy Chain Supply Management

Extras din referat Cum descarc?

Modelarea implicita a companiilor in mai multe etape ale unei retele lant de aprovizionare 
Kamil J. Mizgier,Stephan M.Wagner,Janusz A.Holst
ABSTRACT
Interesul in retele de aprovizionare si analiza acestora ca sisteme complexe,este intr-o crestere rapida.Abordarea fizica a subiectului atrage conceptul de interactiune eterogena a agentilor.Interactiunea intre agenti reprezinta un proces repetat de comenzi si productie. Dinamica productiei in managementul lanturilor de aprovizionare , dupa cum observam, nu este liniara datorita erorilor aleatoare in procesele de comenzi si productie.Noi introducem un model de bazat pe agent ce reprezinta mai detaliat mediul economic real in care opereaza firma.Ne axam pe influenta procesului local in comportamentul sistemului economiei globale si studiem in ce masura modificarile produse de noi schimba proprietatile generale ale modelului.Observam falimentarea colectiva a firmelor, ce conduc la sisteme de retele ce se ridica singure.Rezultatele noastre dezvaluie amanunte din interiorul dinamicii proceselor implicite in retelele de aprovizionare. Pe baza stimularii, aratam ca modelul bazat pe agent este un instrument puternic in optimizarea retelelor de aprovizionare.
1. Introducere
Recenta criza mondiala a pietei a demonstrat cu claritate faptul ca structura conexiunilor intre participantii interactivi ai pietei joaca un rol crucial in evaluarea riscului implicit. Nesiguranta mediului economic in care companiile isi desfasoara activitatea are un impact semnificativ in conditia financiara a acestuia,chiar si companiile foarte profitabile si cunoscute.
Inainte de declara faliment, companiile Crysler in Aprilie 2009 si General Motors in Iunie 2009,analistii au sustinut ca exista o probabilitate mai mare de 95% ca una dintre cele 3 mari companii de productie a automobilelor din Statele Unite ( GM,Crysler si Ford) va intra in faliment in urmatorii 5 ani.Acestia au estimat ca unul din cei 3 giganti va declansa pierderi extreme de piata de 1,2 trilioane de dolari pentru obligatiunile garantate prin creante colatarealizate (DO`S), odata ce 80 % dintre ele sunt incluse in CDS-uri la General Motors sau Ford proiectate de S Poor`s si UniCredit in 2008. Impactul asupra uneia dintre cele 3 companii de productie a automobilelor, in special a lantului de aprovizionare a acestuia poate fi si mai devastant. Implicatiile insolventiei se pot propaga prin diferite canale de interactiune precum si fiecare firma este parte dintr-o complexa retea de aprovizionare compusa din furnizori de componente (precum Ursteon,Lcar,TRW) ,manufacturieri de masini dealeri de masini (Autonation, U.T. , Lithia) (Schellhorn si Cossin, 2004). Pentru a intelege mijloacele prin care valorile implicite se propaga in structura complexa a retelelor de aprovizionare moderne, multe tehnici au fost folosite , inclusiv programarea lineara si nelineara, stocastica a ale proceselor de modelare ,si traditional discrete-event de programare. Defectul major al acestor metode este modul de aprobare, ori privesc reteaua de aprovizionare dintr-o perspectiva statica, ori simuleaza dinamica precum un proces aleator. In realitate, insa fiecare dintre companii are propriile unitati de luare a deciziilor si le foloseste pentru a obtine un avans competitiv.
In acest articol vom lua in considerare reteaua de aprovizionare ca un sistem de agenti (furnizori,manufacturierul,comerciantilor) conectati prin relatiile de productie sub forma fluxului de comenzi si productii. Vom folosi un model bazat pe agent pentru a analiza cum participantii de rand la reteaua de aprovizionare vor propaga prin dinamica retelei de aprovizionare si vor forma avalanse de falimente. 
Acest articol este organizat astfel : In Sectiunea 2 va oferim un sumar despre literatura modelului(partea teoretica). In Sectiunea 3 descriem trasaturile modelului (caracteristici). In Sectiunea 4 va reprezentam rezultatele.In Sectiunea 5 discutam descoperirile facute de noi si implicatia manageriala. Vom trage concluzii si recomandari in cercetari viitoare in Sectiunea 6. 
2.Lista literaturii de specialitate 
2.1. Reteaua lantului de aprovizionare
Ca rezultat al dezvoltarii rapide ale tehnologiei si a cresterii complexitatii mediului de afaceri din zilele noastre, sistemele longistice devin interconectate dens. Structura complicata de aprovizionare formeaza o retea compusa din mai multe parti. Consiliul mng. profesional a lanturilor de aprovizionare(CSCMP) defineste reteaua de aprovizionare ca fiind o reatea de elemente interconectate de fabrici, centre de distributie,puncte de vanzare, la fel ca si materia prima, relatiile intre gamele produsului si alti factori. pornind de la modelul retelei de aprovizionare Melo et Al. (2009) problemele de design si optimizare pot fi impartite in 4 grupuri bazate pe urmatoarele trasaturi : 
1. numarul de etape (unic,multiplu)
2.numarul de marfuri (unic,multiplu)
3.numarul de perioade (unic ,multiplu)
4.mediul economic (determinist,stocastic)
Toti acesti factori influenteaza complexitatea problemelor studiate in SCM. Spre exemplu , complexitatea dinamicii productiei intr-o retea de aprovizionare creste rapid cu numarul de agenti, stadiile in retea, legaturile intre furnizori si producatori, iar numarul de parametrii incerti, precum cresterea consumatorului sau calitatea si frecventa livrarilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Traducere Articol - Modeling Defaults Companies in Multy Chain Supply Management.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!