Tehnici promoționale

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Analiza firmei ( intern, macromediu, micromediu, SWOT ):

Inca de cand a fost fondata din 1891 compania Wrigley a fost condusa de descendentii a patru generatii de familii, fiecare din generatie facand schimbari esentiale in organizatia interna a companiei punandu-si amprenta pe piata. Pe parcursul existentei sale compania a facut viata consumatorilor mai vesela cu guma de mestecat de cea mai buna calitate si gust incredibil.

Astazi brand-ul Wrigley este comercializat in mai mult de 180 de tari introducand o multime de inovatii acordand consumatorilor o gama variata de beneficii incluzand respiratia proaspata, albirea dintilor si continut cu vitamine.

Pornind de la guma de mestecat la bomboane si caramele, compania Wrigley satisface gusturile consumatorilor de toate varstele in toata lumea, prin diferitele produse.

Noi trasam drumul afacerii ca fiind mediu pentru succes tinand cont de toate : consumatori, angajati, parteneri, distribuitori si toata comunitatea in mare - cu incredere, demnitate si respect. Noi practicam afaceri corecte si avem grija de acest mediu.

In mediul macromediu factorii care influenteaza sunt cei care nu pot fi controlati cum ar fi:

- factori economici cum ar fi nivelul salariilor si puterea de cumparare;

- factori sociali cum ar fi orice persoane care isi permit sau nu sa achizitioneze guma de mestecat;

- factori tehnologici cum ar fi internetul.

In mediul micromediu factorii care influenteaza sunt cei care depind de noi si anume:

- clientii, profilul consumatorilor fiind orice persoane cu varsta de peste 5 ani, cetateni din orice tara, care isi permit sa cumpere guma de mestecat;

- concurentii : stimorol;

- contactul dezvoltat si relatii in peste 180 de tari;

- publicitatea.

Analiza SWOT :

Puncte tari :

- experienta de peste 100 de ani;

- gama diversa de produse;

- produse de calitate;

- cunoscuta atat pe plan national cat si international;

- clientela fidela.

Puncte slabe :

- costurile datorate cheltuielilor indirecte;

- diverse pierderi din importuri;

Oportunitati :

- cresterea vanzarilor;

- extindere mai mare pe plan international

Amenintari :

- concurentii;

Obiectivul firmei :

Prin actiunile noastre incercam sa fim tot mai aproape de cerintele clientilor nostri. Principalul nostru obiectiv este acela de a produce si vinde produsele companiei astfel incat sa creeze valori ce pot fi sustinute pe termen lung pentru un inalt nivel de satisfactie si loialitate din partea clientilor nostri bazandu-ne pe o calitate inalta a produselor si serviciilor noastre.

Obiectivul nostru

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Tehnici promotionale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
571 cuvinte
Nr caractere:
3 422 caractere
Marime:
22.72KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Management
Tag-uri:
promovare, oferte, tehnici promotionale
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Materie:
Management
Profesorului:
Panaite Nica
Sus!