I. Descrierea generala a afacerii . 4 I.1. Descrierea generala a afacerii in care doreste sa se intre . 4 I.2. Descrierea generala a produselor care se vor vinde . 4 I.3. Motive pentru care vor cumpara clientii produsele noastre . 10 I.4. Parerile unor consumatori despre produsele propuse . 10 II. Descrierea detaliata a produselor sau serviciilor (fezabilitatea produsului/serviciului) . 11 II.1. Stadiul de elaborare (idee, prototip, licenta sau comercializare) . 11 II.3. Puncte tari si puncte slabe . 16 III. Evaluarea preliminara a pietei (fezabilitatea de marketing) . 17 III.1. Marimea si tendintele pietei . 17 III.2. Determinarea cotei de piata . 17 III.3. Evaluarea concurentei . 18 III.4. Tactici de marketing . 22 IV. Evaluarea procesului de productie (fezabilitatea tehnica) . 24 IV.1. Specificatii de productie/ modalitati de prestare a serviciilor . 24 IV.2 Cantitati de materiale necesare . 24 IV.3 Timpul necesar si structura calificarii . 25 IV.4. Spatiile de productie necesare . 25 V. Evaluarea factorului uman (fezabilitatea factorului uman) . 27 V.1. Fondatorii firmei, pregatirea si experienta lor . 27 V.2. Situatia principalelor calificari necesare . 27 V.3. Cerintele manageriale necesare si responsabilitatile manageriale . 28 V.4. Relatiile organizationale si potentialul de dezvoltare organizationala. 37 VI. Evaluarea financiara (fezabilitatea financiara) . 38 VI.1. Estimarea marimii fondurilor necesare . 38 VI.2. Compararea cu alternativa cumpararii unei afaceri . 38 VI.3 Estimarea surselor posibile de finantare . 40 VII. RISCURI SI PROBLEME MAJORE . 41 VII.1. Piata foarte mica, pe care nu se poate supravietui, desi produsul este unic . 41 VII.2. Incapacitatea de a produce la un pret competitiv. 41 VII.3. Imposibilitatea de a introduce si alt produs pe langa cel existent . 42 VII.4. Lipsa controlului productiei, daca produsul este doar o componenta a unui produs complex realizat de alta firma . 42 VII.5. Imposibilitatea realizarii unei cresteri rapide in primii doi ani, ceea ce poate reduce eficienta produsului . 42 Bibliografie . 44
I. Descrierea generala a afacerii I.1. Descrierea generala a afacerii in care doreste sa se intre Diferenta intre o experienta placuta in bucatarie, insotita de rezultate delicioase si o experienta chinuitoare, frustranta, o face alegerea inteleapta a echipamentului si a ustensilelor de bucatarie. Afacerea in care se doreste sa se intre este in domeniul comercializarii de echipamente profesionale gastronomice, linie completa de ustensile, mobilier, materiale de curate; pentru hoteluri, restaurante, firme de catering, lanturi alimentare, scoli culinare, baruri, spitale, magazine de cafea dar si pentru consum personal. Marci consacrate pe piata occidentala sunt acum si in Romania pentru profesionistii din domeniul gastronomiei dar si pentru cei care doresc calitate in propria bucatarie. Firma se numeste SC.MALL DE BUCATARIE.SRL si are sediul in judetul Iasi, Soseaua Pacurari, Nr.124, Iasi, avand o suprafata de 50.200 mp. A fost infiintata in luna aprilie a anului 2014 in urma inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului de catre 2 studenti ai Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor: Mihaela Luca si Ciornei Florin si functioneaza conform legilor in vigoare publicate in Monitorul Oficial. Pentru inceput firma are 50 de angajati. Pe langa magazinele in care se comercializeaza produse de gastronomie, vom oferi clientilor nostri transport gratuit pentru livrarea produselor noastre. Firma urmareste ca potentialul sau sa corespunda criteriilor de succes ale pietei si nu exclude concurenta. Trebuie urmarite in acelasi timp toate noutatile in domeniu, ritmul de aparitie a potentialilor clienti care pot influenta activitatea si diversificarea serviciilor noastre. I.2. Descrierea generala a produselor care se vor vinde Firma SC.MALL DE BUCATARIE .SRL va comercializa urmatoarele produse : - Produse destinate consumatorilor persoane juridice: ? Linie calda: o Masini de gatit pe gaz o Masini de gatit electrice o Cuptoare pe gaz o Cuptoare electrice o Fripteuze pe gaz o Fripteuze electrice ? Linie rece o Frigirede cu racire profesionale o Frigidere si vitrine ventilate profesionale o Congelatoare profi universale cu racire statica o Vitrina de congelare profesionale o Congelatoare profi cu racire ventilata gastro o Lazi de refrigerare pentru depozitare si prezentare o Lazi de congelare profi cu racire statica pentru depozitare o Frigider gastro profi o Sisteme de ventilatie ? Mobilier neutru din inox o Mese de lucru o Dulapuri o Spalatoare ? Gatit o Masini de gatit o Plita clatite profesionale o Oale si tigai din inox o Tigai din aluminiu anti-aderante si oale aluminiu o Tigai din otel negru o Tigai si oale din fonta o Tigai si oale din cupru o Aragaz/cuptor o Accesorii de gatit o Ustensile de gatit
Initierea si administrarea micilor afaceri - Constantin Sasu, 2013 Initierea si dezvoltarea afacerilor - Constantin Sasu, 2003 Revista Idei de afaceri http://www.finantare.ro www.fonduri-ue.ro
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).