Extras din referat
Firma Optimtrams este una dintre cele mai importante organizatii romanesti din domeniul distributiei, a transportului intern si a serviciilor logistice, operatiunile acesteia desfasurandu-se pe tot teritoriul Romaniei cu tendinta de extindere in Europa.
Optimtrans desfasoara activitati de transport , logistica , curierat si mesagerie pe intreg teritoriul Romaniei .
S.C. Optimtrans SRL, fondata in 1999, are capital privat, iar sediu central se afla in Ploiesti, oras situat la 60 km nord de Bucuresti.
Cifra de afaceri a firmei a fost in 2006 de 6 milioane € , fata de 1 milioane € inregistrati in anul precedent – din care in Bucuresti peste 1 milion € si mai mult de 4 mil € pe restul teritoriului Romaniei - iar numarul total al angajatilor a fost de peste 120 la sfarsitul lui 2006.
Principalele linii de activitate din cadrul S.C. Optimtrans SRL sunt:
- Distributia produselor Avon
- Distributia produselor Oriflame
- Distributia produselor Emwey
- Distributia produselor direritelor firme de comert electronic
- Curierat mesagerie si coletarie
- Transport intern si international (Transport hub in Romania)
- Depozite logistice si servicii de valoare adaugata
AVANTAJ COMPETITIONAL
Principalele activitati ale S.C. Optimtrans SRL sunt transportul de marfuri si furnizarea de servicii logistice.
Fiind una dintre cele mai importante firme de distributie si logistica de pe piata transporturilor din Romania, avantajul competitional al S.C. Optimtrans SRL decurge din:
- Peste 7 ani de experienta in domeniul expeditiilor si curieratului;
- Infrastructura si conditii adecvate pentru activitatea de logistica la nivel national – ex: depozite, numarul, structura si capacitatea flotei de vehicule;
- Personal competent si cu experienta, cu aptitudini dovedite in vanzari si in managemetul proiectelor;
- Capacitatea semnificativa de investitii, necesara pentru desfasurarea eficienta a activitatii;
- Parteneriate strategice cu producatori ale caror modele de distributie creeaza oportunitatea de a atinge si de a depasi masa critica necesara, determinata de dimensiunile pietei sau de mediul competitional;
- Informatii permanent actualizate despre comportamentul de cumparare din relatia cu peste 10.000 de clienti , structurati pe diverse categorii ;
- Distributie pentru marci cu renume – pentru care se estimeaza o crestere semnificativa a pietei din Romania;
- Acoperirea geografica – actiunile fiind concentrate pe zone regionale sau nationale, conform cerintelor;
- Politici si strategii de marketing ce au la baza orientarea catre client;
- O strategie de management eficient al costurilor.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Studiu de Caz privind Analiza Sistemului de Organizare ASC Optimtrans SRL.doc