Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor

Referat
7.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1946
Mărime: 16.43KB (arhivat)
Publicat de: Victor Stanciu
Puncte necesare: 7

Extras din referat

Prezentare strategia lanţului hotelier Best Western

Best Western International, un nume de referinţă în industria hotelieră mondială, îşi întâmpină oaspeţii de peste jumătate de secol.

Misiunea lantului hotelier Best Western este de a oferi servicii, calitate şi valoare într-un cadru modern şi ospitalier.

Cu mai mult de 4 000 de hoteluri în peste 80 de ţări, Best Western este un nume recunoscut astăzi la nivel internaţional prin calitate, servicii şi valoare. Puternicul nume de marcă şi logo-ul universal sunt recunoscute şi apreciate de clienţi în întreaga lume. De la o publicitate agresivă şi programe de marketing corespunzătoare până la o echipă de vânzări proactivă, Best Western oferă confort şi valoare.

Istoricul companiei începe în anul 1946 când M. K. Guertin a înfiinţat motelurile Best Western International. Lanţul hotelier s-a născut ca o legătură informaţională între mai multe hoteluri, stabilind nişte reguli şi standarde minime pentru turişti.

Alte momente importante în istoria lanţului hotelier Best Western sunt:

• 1962 - lanţul hotelier Best Western International este singurul care acoperă Statele Unite ale Americii şi Canada; a început sa foloseasca logo-ul cu coroana cu o delimitare pentru a putea deosebi proprietatiile membre.

• 1966 - o mare schimbare a serviciilor Best Western se anunţă, printre care: stabilirea unui nou centru de rezervări care oferă unele servicii gratuite oamenilor de afaceri, agenţiilor de turism, agenţiilor de voiaj în urma unui aranjament cu American Express; extinderea în Europa, Caraibe şi Pacific; stabilirea unor noi standarde ale membrilor; o colaborare strânsă cu liniile aeriene şi reprezentanţii altor mijloace de transport.

• 1981 - în centrul de reabilitare de minimă securitate pentru femei din Arizona Arizona Center for Women (ACW), a fost stabilit un sediu de rezervări prin satelit. Acest program s-a datorat nevoii de forţă de lucru şi a primit numeroase premii, atrăgând atenţia asupra Best Western în lumea întreagă. ACW a fost desfiinţat în anul 1992.

• 2004 - lansează (HSIA) cea mai rapidă conexiune la internet în domeniul hotelier, o iniţiativă cu mare trecere; devine în premieră lanţul hotelier oficial al NASCAR(the National Association for Stock Car Auto Racing)

• 2005 - începe a câştiga 1 milion $ pe zi din încasari online prin rezervari pe www.bestwestern.com.

Best Western recunoaşte încrederea şi onorează loialitatea prin următoarele programe special concepute pentru fidelitatea oaspeţilor şi partenerilor săi:

• Best Friend - cu fiecare sejur clientul este mai aproape de o vacanţă gratuită pentru el şi familia sa.

• Best Business - cu fiecare alegere Best Western pentru întâlnirile şi călătoriile de afaceri ale unei companii, aceasta beneficiază de o petrecere gratuită.

• Best Partner - Fiecare rezervare este un pas către un cadou ce va încânta clienţii.

• Best Western Advance- este o idee foarte specială de folosire a cardului Best Western în călătoriile clientilor; oferă o modalitate inteligentă şi flexibilă pentru ca, clientul sa se bucure de varietatea europeană a hotelurilor Best Western; cu Best Western Advance clientul poate face rezervări înainte de plecarea în călătorie, dar şi în timpul derulării acesteia doar sunând la hotel cu câteva zile înainte de sosire.

• Government/Military- program prin care angajaţii din armată şi Guvern beneficiază de discount-uri şi reduceri la serviciile de cazare, indiferent în ce scop călătoresc(interes de serviciu sau personal)

• Race Fan Rate- persoanele pasionate de cursele de Formula 1, care călătoresc în acest scop, beneficiază de reduceri la tariful de cazare, la tarifele practicate de unele linii aeriene cu care aceştia călătoresc şi care sunt partenere Best Western

• Early Internet Special- reduceri de la 15 până la 30% din tariful practicat de unitatea de cazare pentru clienţii care îşi fac rezervări online şi achită anticipat costul cazării.

Preview document

Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 1
Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 2
Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 3
Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 4
Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 5
Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 6
Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 7
Strategiile lanțurilor hoteliere Best Western și Accor - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Strategiile Lanturilor Hoteliere Best Western si Accor.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul ofertei de servicii turistice - Hotelul Continental - Târgu Mureș

România are o remarcabilă vocaţie turistică datorită valorilor sale turistice naturale, concretizate in existenţa unui spaţiu geografic variat,...

Best Western Bucovina - prezentare generală

Best Western International Inc. este cel mai mare lanţ hotelier din lume cu aproximativ 4.000 de hoteluri operate, iar funcţia de preşedinte şi de...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Comparație între lanțurile hoteliere Accor și Marriott

PREZENTAREA GENERALA A LANTULUI HOTELIER MARRIOTT Lantul hotelier Marriott este unul dintre cele mai mari si mai cunoscute lanturi din industria...

Eficiența economică activității agenției de turism SC Top Travel SRL Bacău

1. PREZENTAREA GENERALĂ A FIRMEI ŞI OBIECTULUI DE ACTIVITATE Înfiinţată în 2005, S.C. ”TOP TRAVEL” S.R.L., are ca obiect de activitate servicii...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Plan Strategic - Best Western Topaz

unui teren de blocuri construite în anii 50’, foste cămine pentru militari, de către omul de afaceri Sorin Rădoi Leş. În anul următor, acesta a...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Lanțurile hoteliere internaționale - studiu de caz lanțul Accor. Hotel Ibis, Gara de Nord, București

INTRODUCERE Lucrarea de faţă, intitulată “Lanţurile hoteliere internaţionale” are ca obiectiv studierea activităţii şi a eficienţei economice a...

Hotelurile Moldovei - Contextul Istoric

Introducere Lucrarea de faţă este o încercare de abordare a tematicii “Hotelurile Moldovei. Contextul istoric”. La elaborarea lucrării au fost...

Funcțiile și tipologia serviciilor de cazare

Sectorul de cazare sau gazduire constituie o industrie dominanta in istoria calatoriilor deoarece, pe langa veniturile generate nemijlocit de...

Turismul de Afaceri - Munca sau Leisure

Introducere Turismul este cea mai mare afacere a începutului de mileniu, atât pe plan mondial, cât si în Uniunea Europeana. Turismul de afaceri –...

Integrare turistică internațională

O evaluare complexa a turismului mondial presupune cunoasterea elementelor structurale ale industriei turistice, multitudinea de interconexiuni...

Infrastructura Turistică

U5 INFRASTRUCTURA TURISTICĂ Infrastructura turistică cuprinde toate bunurile şi mijloacele create de om, menite să pună în valoare resursele...

Managementul Serviciilor de Cazare în Turismul Internațional

-Structuri de cazare turistică -Lanţurile hoteliere -Managementul de lanţ hotelier STRUCTURI DE CAZARE TURISTICĂ Structurile de cazare...

Fițuică management în turism, comerț și servicii

ORD 636/2008 – normele metodologice de clasificare a structurilor de primire cu functiune de cazare turistica si a unitatilor de alimentatie pt...

Ai nevoie de altceva?