Prezentare strategia lantului hotelier Best Western Best Western International, un nume de referinta in industria hoteliera mondiala, isi intampina oaspetii de peste jumatate de secol. Misiunea lantului hotelier Best Western este de a oferi servicii, calitate si valoare intr-un cadru modern si ospitalier. Cu mai mult de 4 000 de hoteluri in peste 80 de tari, Best Western este un nume recunoscut astazi la nivel international prin calitate, servicii si valoare. Puternicul nume de marca si logo-ul universal sunt recunoscute si apreciate de clienti in intreaga lume. De la o publicitate agresiva si programe de marketing corespunzatoare pana la o echipa de vanzari proactiva, Best Western ofera confort si valoare. Istoricul companiei incepe in anul 1946 cand M. K. Guertin a infiintat motelurile Best Western International. Lantul hotelier s-a nascut ca o legatura informationala intre mai multe hoteluri, stabilind niste reguli si standarde minime pentru turisti. Alte momente importante in istoria lantului hotelier Best Western sunt: o 1962 - lantul hotelier Best Western International este singurul care acopera Statele Unite ale Americii si Canada; a inceput sa foloseasca logo-ul cu coroana cu o delimitare pentru a putea deosebi proprietatiile membre. o 1966 - o mare schimbare a serviciilor Best Western se anunta, printre care: stabilirea unui nou centru de rezervari care ofera unele servicii gratuite oamenilor de afaceri, agentiilor de turism, agentiilor de voiaj in urma unui aranjament cu American Express; extinderea in Europa, Caraibe si Pacific; stabilirea unor noi standarde ale membrilor; o colaborare stransa cu liniile aeriene si reprezentantii altor mijloace de transport. o 1981 - in centrul de reabilitare de minima securitate pentru femei din Arizona Arizona Center for Women (ACW), a fost stabilit un sediu de rezervari prin satelit. Acest program s-a datorat nevoii de forta de lucru si a primit numeroase premii, atragand atentia asupra Best Western in lumea intreaga. ACW a fost desfiintat in anul 1992. o 2004 - lanseaza (HSIA) cea mai rapida conexiune la internet in domeniul hotelier, o initiativa cu mare trecere; devine in premiera lantul hotelier oficial al NASCAR(the National Association for Stock Car Auto Racing) o 2005 - incepe a castiga 1 milion $ pe zi din incasari online prin rezervari pe www.bestwestern.com. Best Western recunoaste increderea si onoreaza loialitatea prin urmatoarele programe special concepute pentru fidelitatea oaspetilor si partenerilor sai: o Best Friend - cu fiecare sejur clientul este mai aproape de o vacanta gratuita pentru el si familia sa. o Best Business - cu fiecare alegere Best Western pentru intalnirile si calatoriile de afaceri ale unei companii, aceasta beneficiaza de o petrecere gratuita. o Best Partner - Fiecare rezervare este un pas catre un cadou ce va incanta clientii. o Best Western Advance- este o idee foarte speciala de folosire a cardului Best Western in calatoriile clientilor; ofera o modalitate inteligenta si flexibila pentru ca, clientul sa se bucure de varietatea europeana a hotelurilor Best Western; cu Best Western Advance clientul poate face rezervari inainte de plecarea in calatorie, dar si in timpul derularii acesteia doar sunand la hotel cu cateva zile inainte de sosire. o Government/Military- program prin care angajatii din armata si Guvern beneficiaza de discount-uri si reduceri la serviciile de cazare, indiferent in ce scop calatoresc(interes de serviciu sau personal) o Race Fan Rate- persoanele pasionate de cursele de Formula 1, care calatoresc in acest scop, beneficiaza de reduceri la tariful de cazare, la tarifele practicate de unele linii aeriene cu care acestia calatoresc si care sunt partenere Best Western o Early Internet Special- reduceri de la 15 pana la 30% din tariful practicat de unitatea de cazare pentru clientii care isi fac rezervari online si achita anticipat costul cazarii.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.