Strategii de vânzare

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Forestexim este o societate cu raspundere limitata, avand doi asociati romani, fiecare detinand 50% din capitalul serial si a fost constituita acum patru ani, avand personalitate juridica romana.

Firma a desfasurat activitati de proiectare, productie si comercializare a elementelor din lemn pentru constructii si case prefabricate din lemn, adresandu-se, pana in prezent, doar pietei romanesti.

Anul trecut cifra de afaceri a fost de 15 mid. lei, din care aproximativ 64% a fost realizata prin producerea si comercializarea elementelor din lemn pentru constructii. Firma estimeaza ca define o cota de 42% din piata romaneasca.

In prezent, firma are 125 angajati, media de varsta a acestora fiind de 35 de ani. Dintre angajati, 28 au studii superioare si 70 au calificare in domeniul prelucrarii lemnului si intretinerii utilajelor pentru prelucrarea lemnului.

Firma are un compartiment de marketing subordonat directorului comercial, urmand a fi constituit un serviciu special condus de un "responsabil pentru activitati internationale" subordonat direct aceluiasi director.

Instalatiile si utilajele detinute de catre firma sunt suficiente pentru realizarea unor produse pentru export la nivelele calitative competitive.

Obiectivele firmei - Obiectivul principal al intreprinderii Forestexim este patrunderea pe pietele externe in scopul cresterii profitului. Aceasta decizie este motivata de calitatea produselor realizate, de costurile de productie reduse comparativ cu alti producatori romani, de productivitatea ridicata a muncii si de calitatea personalului angajat.

Avand in vedere climatul puternic concurential existent pe pietele vest-europene, in aceasta prima etapa a patrunderii pe pietele externe nu se urmaresc aspectele cantitative: nu se defineste clar cota de piata ce trebuie obfinuta si nici volumul exact al vanzarilor. Se urmaresc, in principal, aspecte calitative, respectiv folosirea capacitatilor de productie la maxim, utilizarea completa si eficienta a personalului angajat, precum ?i extinderea dimensiunilor firmei. Dupa patrunderea pe piata vest-europeana, firma va putea obtine direct mai multe informatii de piata si, pe aceasta baza va putea sa-si defineasca exact obiectivele cantitative. In plus, operatiunile de export constituie o sursa valutara mai rapida, mai sigura si mai ieftina.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Strategii de Vanzare.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
1 082 cuvinte
Nr caractere:
6 576 caractere
Marime:
12.61KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Management
Tag-uri:
productie, personal, sursa valutara
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Profesorului:
Tomescu Florian
Sus!