Strategii de Comunicare

Referat
8.3/10 (15 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 1373
Mărime: 13.20KB (arhivat)
Publicat de: Octav Petrea
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dan Popescu

Extras din referat

Pasii care trebuie urmati pentru realizarea unei astfel de strategii

1 analiza situatiei existente

2 auditul-cine,ce spune, in ce cadru,cu ce effect

3 problemele care trebuie rezolvate

4 stabilirea strategiei

Planul de comunicre trebuie sa cuprinda

1 descrierea unitatii,valori,misiune

2 organigrama

3 obiectivele de comunicare

4 publicul tinta

5 modalitatile si canalele de comunicare

6 posibile constrangeri

7 buget

8 evaluarea planului

Strategia trebuie realizata tinand cont in primul rand de publicul tinta:daca aceasta este destinata publicului intern(angajati) sau celui extern

Strategia de comunicare externa a DGFP

Descrierea institutiei.Valori ,misiune

De la 1 ianuarie 2004, activitatile fiscale realizate de Ministerul Finantelor Publice au fost regrupate în cadrul unei entitati unice, respectiv, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) subordonata ministerului.

Modernizarea administratiei fiscale are ca obiectiv si oferirea unei asistente de calitate contribuabilului, bazata pe o noua relatie cetatean –functionar

Directia Generala a Finantelor Publice este institutie publica - unitate teritoriala a ANAF, prin care se realizeaza, in mod unitar, strategia si programul Guvernului in domeniul finantelor publice si se aplica politica fiscala a statului.

Fundamentele unui management performant care este abordat de catre DGFP se bazeaza pe obiectivele care si le propune institutia, pe domeniile de performanta, prioritati si strategii. Urmatoarea etapa o reprezinta factorul uman, angajatii, care trebuie sa tinda permanent spre un grad cât mai înalt de profesionalizare, dar si de satisfactie.

Relatiile Publice actioneaza, în plan general, pe doua cai distincte, dar care interactioneaza în permanenta, fiind indisolubil legate prin modul în care trebuie sa se faca transmiterea informatiilor:

• Comunicare institutionala interna, care se refera la cei care împartasesc aceeasi identitate institutionala;

• Comunicare institutionala externa, care se refera la urmatoarele tipuri majore de publicuri: mass-media, comunitatea (contribuabilii), institutiile descentralizate

. În acest domeniul se cauta echilibru între realizarea comunicarii, consilierea si instruirea strategica a tuturor salariatilor din DGFP , în legatura cu reponsabilitatile lor de comunicare.

Astfel, lipsa de comunicare interna, atât pe orizontala (între angajati), cât si pe verticala (între management si angajati) poate deveni un factor negativ important în determinarea unui moral scazut al angajatilor. La aceasta se poate adauga si o interactiune de proasta calitate cu celelalte publicuri ale organizatiei, care poate duce la lezarea reputatiei acesteia, pentru ca angajatii sunt în prima linie a oricarei organizatii.. Modul în care acesti oameni lucreaza împreuna si modul în care lucreaza cu ei duc la crearea unei culturi organizationale, care va avea o puternica influenta asupra felului în care angajatii se comporta în relatiile cu altii si cu cei din afara, afectând felul în care este perceputa organizatia.

Angajamentele în materie de comunicare externa se realizeaza prin intermediul a cinci valori

Pentru a determina contribuabilii sa-si indeplineasca in mod voluntar obligatiile fiscale si pentru a îmbunatati relatiile cu contribuabilii, ANAF se angajeaza ca în politica de comunicare externa sa respecte principiile urmatoare:

1 Informare gratuita

Informare gratuita pentru toti contribuabilii

Transmiterea informatiilor în cadrul comunicarii cu contribuabilii este gratuita si deschisa tuturor contribuabililor. Toate categoriile de contribuabili sunt la fel de importante pentru DGFP

2 Transparenta

Pornind de la dreptul la informare al cetatenilor potrivit Constitutiei României, fiecare unitate fiscala din cadrul DGFP trebuie sa aplice în mod consecvent principiul transparentei în relatia cu contribuabilii, asigurând în acelasi timp confidentialitatea informatiilor cu caracter personal.

3 Calitate

Calitatea informatiilor transmise contribuabililor

- Informatiile personalizate transmise de catre DGFP la solicitarea contribuabililor, trebuie sa fie clare, corecte si complete;

- Informatiile cu caracter general adresate de catre DGFP contribuabililor trebuie sa urmareasca transmiterea fidela a mesajului institutional.

4 Respect reciproc

Respect si consideratie

Relatia dintre DGFP si contribuabili se bazeaza pe respect si consideratie reciproca, amabilitate si cooperare.

5 Adaptabilitate

Adaptarea administratiei fiscale la cerintele contribuabililor

În relatia sa de parteneriat, DGFP se adapteaza necesitatilor contribuabililor pentru îndeplinirea voluntara a tuturor obligatiilor privind impozitele, taxele si contributiile sociale.

Atributii

-gestioneaza comunicarea cu mass-media

-realizeaza strategia de comunicare atat interna cat si externa a institutiei

-mediatizeaza activitatea institutiei prin communicate de presa sau alt tip de materiale

-monitorizeaza presa scrisa ,audio si video

-realizeaza materiale informative

-deruleaza activitati de evaluare a imaginii institutiei

-asigura functionarea compartimentului de informare publica infiintat in baza Legii 544/2001 privind liberal acces la informatii de interes public

-asigura legatura cu birouri similare din alte institutii

Scopul strategiei

Prezenta strategie recunoaste comunicarea externa ca element major în politica administratiei fiscale, care vizeaza îmbunatatirea civismului fiscal si instituie un cadru unitar al relatiilor DGFP cu contribuabilii. Elaborarea acestei strategii este expresia angajamentului DGFP pentru un parteneriat transparent în relatia cu contribuabilii.

Preview document

Strategii de Comunicare - Pagina 1
Strategii de Comunicare - Pagina 2
Strategii de Comunicare - Pagina 3
Strategii de Comunicare - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Strategii de Comunicare.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul producției industriale - SC Silcotub SA Zalău

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALA A UNITATII INDUSTRIALE 1.1. Prezentarea firmei S.C. “SILCOTUB” S.A. este cel mai modern producator de tevi din...

Negocierea în Afaceri

Clipă de clipă, ceas de ceas, fiecare dintre noi are o dorinţă, un interes sau măcar un punct de vedere numai “al său”. Fiecare convinge sau se...

Comunicare interpersonală în administrația publică

INTRODUCERE Managamentul public reprezinta ansamblul proceselor si relatiilor de management,bine determinate,existente intre componente ale...

Relațiile Stabilite între Autoritățile Administrației Publice Locale și Cetățeni

I. Organizarea şi funcţionarea Primăriei din Paşcani Scurt istoric După desfiinţarea, în Decembrie 1989, a consiliilor populare, care funcţionau...

Comunicare interculturală - studiu de caz - Irlanda de Nord

1. Introducere Securitatea naţională este o problemă centrală atât în cazul referirii ei la stat, cât şi în aplicarea ei mai directă la...

Management Cultural

CAPITOLUL I. DESPRE MANAGEMENT SI CULTURA 1.1. Evolutia managementului în cultura Notiuni introductive În pofida dezacordurilor ce au existat...

Sistemului de management al calității

Calitatea, ceea ce inseamna calitatea proceselor si a rezultatelor, este si va fi intotdeauna un factor de competitie important, daca nu cel mai...

Plan de Afaceri NEC

I. Prezentare generala si cuprins Prezentul plan de afaceri este intocmit de catre firma S.C. “NEC” S.R.L. Botosani in vederea obtinerii unui...

Te-ar putea interesa și

Publicitatea - Factor de Creștere a Vânzărilor

CAPITOLUL I PUBLICITATEA - DEFINIŢIE ŞI TRĂSĂTURI Plecând de la sensul original al cuvântului: „acţiunea de a face public”, publicitatea şi-a...

Analize preliminare lansării unui nou produs

I. ANALIZA PRELIMINARĂ LANSĂRII PRODUSULUI 1. Analiza externă Bricolajul a pătruns abia în ultimii ani în România, dar în străinătate, şi mai...

Strategii de produs - panificație

Panificația face parte din alimentația de zi cu zi a românului, fie că se consumă franzela simpla, feliata, pâine neagra, sau specialități din...

Fundamentarea Strategiei de Comunicare în Marketing la Nivelul SC Complex Delta SRL

CAP. 1 : COMUNICAREA ÎN MARKETING – MIJLOC DE REALIZARE A OBIECTIVELOR POLITICII GLOBALE A ORGANIZATIEI ECONOMICE 1.1. Rolul comunicării în...

Tehnici și Strategii de Comunicare

INTRODUCERE Particularitatile comunicarii în afaceri sunt generate de scopul, obiectivele si rolurile acestei comunicari, de cadrul si structura...

Studiu privind Strategia de Comunicare Integrată de Marketing pentru Destinații Turistice

CAPITOLUL I EVOLUŢIA PUBLICITĂŢII PE PLAN MONDIAL ŞI ÎN ROMÂNIA 1.1 CONCEPTUL DE PUBLICITATE Publicitatea este un mijloc de comunicare oneros şi...

Strategii de Produs - Spirts - J and B Energized

Cap.1. Analiza preliminară lansării produsului 1.1. Analiza externă 1.1.1. Conjunctura la nivel de macromediu Macromediul reprezintă ansamblul...

Strategii de produs - Rom napolitană

1.Analiza preliminară lansării produsului 1. 1. 1.Analiza externă Batonul de ciocolată Rom este prezent pe piaţa din România din anul 1964, când...

Ai nevoie de altceva?