Exista trei tipuri de strategii: - strategia de lider in domeniul costurilor - strategia de diferentiere - strategia de focalizare/concentrare Strategiile generice ale modelului lui PORTER. European Drinks, una dintre cele mai mari investitii private din Romania, a fost fondata de fratii Viorel si Ioan Micula in anul 1991. Azi reprezinta unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata apelor minerale si bauturilor racoritoare. Brandul de renume Izvorul Minunilor a devenit in scurt timp un lider al pietei in domeniul apelor minerale, devansand companii cu traditie si experienta in acest domeniu. European Drinks vine in intampinarea dorintelor mereu in schimbare ale clientilor prin produse extrem de bune calitativ, care sa satisfaca si cele mai pretentioase gusturi. TEHNOLOGIE "Toate liniile de imbuteliere de care dispunem sunt de o calitate exceptionala, dispun de o tehnologie de ultima generatie si sunt furnizate de unele dintre cele mai importante companii de profil din lume: Krones (Germania), Sidel (Franta), York (Austria), Tetra Pak, Alfa Laval (Suedia), etc. Respecta cele mai exigente standarde igienico-sanitare din industria alimentara si se preocupa constant de protectia mediului, prin reducerea consumului de energie." Conform acestor declaratii putem deduce faptul ca cei de la European Drinks au stiut sa foloseasca si sa fructifice acest atuu in folosul lor, deoarece din anul 91 pana in prezent au avut o evolutie remarcabila. Productia a crescut treptat si o data cu ea au crescut si vanzarile, deci si prin urmare profitul. Consider ca este important pentru o afacere metodele de dezvoltare si preziviunea, sau aboptarea unei tehnologii noi precum este ambalarea Tetra Pak, deoarece ofera un plus de valoare clientului.