Strategii aplicate la nivelul afacerii de către European Drinks & Food

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 13 în total
Mărime: 360.48KB (arhivat)
Publicat de: Avram Mureșan
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Raluca Berindei

Extras din referat

Există trei tipuri de strategii:

- strategia de lider în domeniul costurilor

- strategia de diferențiere

- strategia de focalizare/concentrare

Strategiile generice ale modelului lui PORTER.

European Drinks, una dintre cele mai mari investiții private din România, a fost fondată de frații Viorel și Ioan Micula în anul 1991. Azi reprezintă unul dintre cei mai importanți jucători pe piața apelor minerale și băuturilor răcoritoare. Brandul de renume Izvorul Minunilor a devenit în scurt timp un lider al pieței în domeniul apelor minerale, devansând companii cu tradiție și experiență în acest domeniu.

European Drinks vine în întâmpinarea dorințelor mereu în schimbare ale clienților prin produse extrem de bune calitativ, care să satisfacă și cele mai pretențioase gusturi.

TEHNOLOGIE

“Toate liniile de îmbuteliere de care dispunem sunt de o calitate excepțională, dispun de o tehnologie de ultimă generație și sunt furnizate de unele dintre cele mai importante companii de profil din lume: Krones (Germania), Sidel (Franta), York (Austria), Tetra Pak, Alfa Laval (Suedia), etc. Respectă cele mai exigente standarde igienico-sanitare din industria alimentară și se preocupă constant de protecția mediului, prin reducerea consumului de energie.”

Conform acestor declarații putem deduce faptul că cei de la European Drinks au știut să folosească și să fructifice acest atuu în folosul lor, deoarece din anul 91 până în prezent au avut o evoluție remarcabilă. Producția a crescut treptat și o dată cu ea au crescut și vânzările, deci și prin urmare profitul. Consider că este important pentru o afacere metodele de dezvoltare și preziviunea, sau aboptarea unei tehnologii noi precum este ambalarea Tetra Pak, deoarece oferă un plus de valoare clientului.

Conținut arhivă zip

  • Strategii Aplicate la Nivelul Afacerii de Catre European Drinks & Food.pptx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?