Strategia de internaționalizare a companiei ENDESA

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Endesa este cea mai mare companie de electricitate din Spania si prima companie privata de energie electrica in Iberoamerica. Ea are, de asemenea, o prezenta in crestere pe piata spaniola de gaze naturale, dispune de un nivel semnificativ de dezvoltare in domeniul energiei regenerabile.

Endesa a inceput internationalizarea afacerilor sale in 1992, atat din motive interne - nevoia de a depasi piata interna, un flux major de lichiditati si o dimensiune economica, care facilita disponibilitatea resurselor -, cat si externe, printre care trebuie incluse necesitatea de a cauta piete in tarile mai putin dezvoltate, proliferarea initiativelor de liberalizare si de dereglementare, si, in general, fenomenul de globalizare la nivel international. A fost inceputul unei internationalizari a afacerilor in crestere care a condus, mai tarziu, la operarea in afara Spaniei, prin companiile participante, la un total de zece tari de pe trei continente: Italia, Franta, Portugalia, Chile, Peru, Argentina, Columbia, Brazilia, Republica Dominicana si Maroc. Practic aproape jumatate din activele sale se gasesc in afara Spaniei. Scopul companiei pentru urmatorii cinci ani este de a consolida si intari pozitiile sale in America Latina si Europa.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Strategia de internationalizare a companiei ENDESA.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
2 005 cuvinte
Nr caractere:
11 720 caractere
Marime:
15.70KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Management
Tag-uri:
Strategia de internationalizare a companiei ENDESA, companie
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!