Stategii Firme

Cuprins referat Cum descarc?

Cuprins
1.Analiza SWOT pentru firma Cris-Tim
2.Strategii ale firmei Cris-Tim
3. Strategii de dezvoltare in ziare


Extras din referat Cum descarc?

1.Analiza SWOT pentru firma Cris-Tim
Puncte tari(S) Puncte slabe(W)
-liderul pietei de mezeluri din Romania
-inovativ
-dinaminc
-creativ
-incredere
-tehnologii
-loialitatea clientilor
-reputatie
-export
-laborator
-firme proprii
-5 companii diferite
-diversitate
-notorietate
-achizitii avantajoase -lipsa gamei de produse light
-produse de calitate redusa
-capacitate productie 60%
-disponibilizari
-schimbari managerial dese
-nereguli fonduri U.E.
-lipsa specialistilor
-importarea a 80% din materiile prime 
Oportunitati(O) Amenintari(T)
-cresterea cererii de produse light - concurenta
- criza economica
- scaderea consumului de mezeluri
-fluctuatia cursului valutar
-cresterea pretului materiilor prime si consumabile
-modificari in preferintele consumatorilor
2.Strategii ale firmei Cris-Tim
1. Una dintre strategiile firmei Cris-Tim ar putea fi fabricarea produselor light, aceasta fiind o strategie de crestere prin concentrarea pe dezvoltarea produsului. In cazul nostru firma se axeaza crearea unor noi game de produse light, care au o evolutie ascendenta a cererii pe plan international. Pentru aceasta, Cris-Tim va trebui sa isi angajeze specialisti in domeniu si va trebui sa faca unele modificari la nivelul liniilor de productie.
2. O alta strategie ar putea fi extinderea firmei, deoarece ea se afla pe o piata foarte competitiva. Aceasta strategie este una de crestere prin concentrare asupra dezvoltarii pietei. In prezent grupul Cris-Tim are in componenta cinci companii, urmand ca in viitor sa se extinda si in noi zone geografice pentru a-si face firma cat mai cunoscuta.
3. Grupul Cris-Tim ar putea sa aiba ca strategie absorbirea firmei Caroli Foods. Acest lucru s-ar putea realiza printr-un parteneriat cu Caroli Foods sau prin cumpararea grupului, firmele avand produse similare. Aceasta este o strategie de crestere prin concentrarea pe integrarea orizontala.
4. O alta strategie ar fi cresterea numarului de ferme care determina scaderea importului si obtinerea de materii prime prin productie proprie intr-un procent mai mare. Aceasta este o strategie de crestere prin integrare verticala in amonte deoarece firma patrunde in domenii de afaceri furnizoare. Firma Cris-Tim trebuie ca sa cumpere noi ferme pentru a fabrica produse cu materiile prime proprii si astfel va scadea costul de productie si profitul va fi mai mare.
5. Cris-Tim ar putea sa opteze pentru strategia stabilitatii deoarece firma este multumita de situatia curenta, fiind liderul pietei de mezeluri din Romania din punct de vedere al volumelor si al notorietatii brandului. In aceasta situatie firma va face putine schimbari in ceea ce priveste produsele, pietele sau metodele sale de productie, iar volumul activitatilor va ramane in general acelasi.
3. Strategii de dezvoltare in ziare
a.OMV
OMV are o strategie generala de crestere prin concentrarea pe dezvoltarea produsului. OMVdoreste sa isi restranga activitatea pe segmentul de rafinare si marketing pentru a se axa pe imbunatatirea productiei de hidrocarburi si energie electrica.


Fisiere in arhiva (1):

  • Stategii Firme.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!