Stategii Firme

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 862
Mărime: 1.31MB (arhivat)
Publicat de: Anastasia M.
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. Cuprins
  2. 1.Analiza SWOT pentru firma Cris-Tim
  3. 2.Strategii ale firmei Cris-Tim
  4. 3. Strategii de dezvoltare în ziare

Extras din referat

1.Analiza SWOT pentru firma Cris-Tim

Puncte tari(S) Puncte slabe(W)

-liderul pieţei de mezeluri din România

-inovativ

-dinaminc

-creativ

-încredere

-tehnologii

-loialitatea clienţilor

-reputaţie

-export

-laborator

-firme proprii

-5 companii diferite

-diversitate

-notorietate

-achizitii avantajoase -lipsa gamei de produse light

-produse de calitate redusă

-capacitate producţie 60%

-disponibilizări

-schimbări managerial dese

-nereguli fonduri U.E.

-lipsa specialiştilor

-importarea a 80% din materiile prime

Oportunităţi(O) Ameninţări(T)

-creşterea cererii de produse light - concurenţa

- criza economică

- scăderea consumului de mezeluri

-fluctuaţia cursului valutar

-creşterea preţului materiilor prime şi consumabile

-modificări în preferinţele consumatorilor

2.Strategii ale firmei Cris-Tim

1. Una dintre strategiile firmei Cris-Tim ar putea fi fabricarea produselor light, aceasta fiind o strategie de creştere prin concentrarea pe dezvoltarea produsului. În cazul nostru firma se axeaza crearea unor noi game de produse light, care au o evoluţie ascendentă a cererii pe plan internaţional. Pentru aceasta, Cris-Tim va trebui sa îşi angajeze specialişti în domeniu şi va trebui să facă unele modificări la nivelul liniilor de producţie.

2. O altă strategie ar putea fi extinderea firmei, deoarece ea se află pe o piaţă foarte competitivă. Această strategie este una de creştere prin concentrare asupra dezvoltării pieţei. În prezent grupul Cris-Tim are în componenţă cinci companii, urmând ca în viitor să se extindă şi în noi zone geografice pentru a-şi face firma cât mai cunoscută.

3. Grupul Cris-Tim ar putea să aibă ca strategie absorbirea firmei Caroli Foods. Acest lucru s-ar putea realiza printr-un parteneriat cu Caroli Foods sau prin cumpărarea grupului, firmele având produse similare. Aceasta este o strategie de creştere prin concentrarea pe integrarea orizontală.

4. O altă strategie ar fi creşterea numărului de ferme care determină scăderea importului şi obţinerea de materii prime prin producţie proprie într-un procent mai mare. Aceasta este o strategie de creştere prin integrare verticală în amonte deoarece firma pătrunde în domenii de afaceri furnizoare. Firma Cris-Tim trebuie ca să cumpere noi ferme pentru a fabrica produse cu materiile prime proprii şi astfel va scădea costul de producţie si profitul va fi mai mare.

5. Cris-Tim ar putea să opteze pentru strategia stabilităţii deoarece firma este mulţumită de situaţia curentă, fiind liderul pieţei de mezeluri din Romania din punct de vedere al volumelor şi al notorietaţii brandului. În această situaţie firma va face puţine schimbări în ceea ce priveşte produsele, pieţele sau metodele sale de producţie, iar volumul activităţilor va rămâne în general acelaşi.

3. Strategii de dezvoltare în ziare

a.OMV

OMV are o strategie generală de creştere prin concentrarea pe dezvoltarea produsului. OMVdoreşte să işi restrângă activitatea pe segmentul de rafinare şi marketing pentru a se axa pe imbunătăţirea producţiei de hidrocarburi şi energie electrică.

Preview document

Stategii Firme - Pagina 1
Stategii Firme - Pagina 2
Stategii Firme - Pagina 3
Stategii Firme - Pagina 4
Stategii Firme - Pagina 5
Stategii Firme - Pagina 6
Stategii Firme - Pagina 7
Stategii Firme - Pagina 8
Stategii Firme - Pagina 9
Stategii Firme - Pagina 10
Stategii Firme - Pagina 11
Stategii Firme - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Stategii Firme.docx

Alții au mai descărcat și

Reproiectarea Sistemului Organizatoric SC Cris-Tim 2 Prodcom SRL

SISTEMUL ORGANIZATORIC – ELEMENTE TEORETICO-METODOLOGICE Unirea eforturilor pentru atingerea obiectivelor comune şi individuale reprezintă unul...

Simularea decizională privind managementul strategic al SC Caroli Foods Group SRL

Capitolul I. Prezentarea firmei I.1. Scurt istoric și localizare geografică Caroli Foods Group este una dintre cele mai mari companii...

Fundamentarea strategiei de dezvoltare a firmei S.C. Cristim 2 Prodcom S.R.L.

S.C. CRISTIM 2 PRODCOM S.R.L. este o afacere construita de o familie adevarata, exemplara, in care grija, iubirea, responsabilitatea, daruirea sunt...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Proiectarea tehnologiei și a unor SDV-uri necesare execuției reperului suport inferior

REZUMAT Prezenta lucrare este formată din două părți, o parte tehnică și o parte economico-managerială. În partea tehnică a lucrării, intitulată...

Managementul Strategic în Cadrul Hotelului Majestic

1.4.2. CLIENTII HOTELULUI MAJESTIC. Datorita faptului ca Hotel Majestic este considerat “hotelul oamenilor de afaceri” majoritatea clientilor...

Diagnosticul și strategia elaborării politicilor de marketing la SC Fares Trading SRL

CAPITOLUL I STRATEGIA DE PIATA – NUCLEUL POLITICII DE MARKETING 1.1. Conceptul de strategie Strategia de piata reprezinta o componenta (adesea...

Managementul Strategic în Cadrul Hotelului Majestic

Resursele turistice ale României o situează printre ţările cele mai dotate din acest punct de vedere, care pot fi puse în valoare datorită...

Plan de afaceri pentru firma Vogaspro

I. INFORMATII DESPRE FIRMA A. Numele Firmei Firma  SC VOGASPRO S.R.L. a luat fiinta în anul 2004, fiind în conformitate cu prevederile legii...

Prezentarea firmei inter-tour Bacău

În prezent conducerea societăţii este împărţită între doi asociaţi care deţin 70%, respectiv 30% din capitalul social. 1.2 Scurt istoric al...

Analiza Mediului de Marketing

Cu o experienta de peste 6 ani pe piata din Romania, salonul Confidential este unul dinte cele vechi saloane de masaj erotic din orasul Ploiesti....

Strategia Firmei

1. Prin strategie intelegem, in vremurile noastre, ansamblul obiectivelor majore ale organizatiei pe termen lung, principalele modalitati de...

Ai nevoie de altceva?